QP bilişim garanti rezilliği !
0

Bu konuda 15 mesaj var

Ben krize girdim siz girmeyin diye yazıyorum a dostlar ,

Tam olarak 11.11.2020 tarihinde n11 üzerinden QP bilişimden aldığımız rx5700 pulse ekran kartı bozuldu, kart direk öldü desem yeridir, ne ledleri calısıyor ne fan donuyor vs zaten pc boot olmuyor bile, dedim iyi bari serviste fazla sürünmez kart hızlıca değişim/iade çıkar dedim.
Ertesi gün QP bilişime kartı gonderdim onlarda ertesi gün servise gönderdi.Buraya kadar herşey güzel.1 hafta sonra telefonla zorla ulaşarak bir kayıt numarası vs istedim takip edebilmek için vermediler bize sorun biz söyleriz dediler...Neyse peki dedim..Bir hafta sonra tekrar sordum gene aynı servisten haber bekliyoruz.Bu arada telefon 15dk dan önce düşürmek mümkün değil, işi gücü bırakıp arkadaşlara ulaşmaya çalışıyorum şaka gibi..
Baktım telefonla olacak gibi değil sürec gram ilerlemiyor dedim mail ile ulaşayım, oda aynı cevap servisten rapor bekliyoruz...
Uzatmadan bu "servisten rapor bekliyoruz" un tam 30. günündeyiz..Evet...Bugun aradığımda arkadaşlar hala servisten rapor bekliyoruz dedi, bu esnada ben THH verdim firmayı kendilerine de soyledim, artık çok önemli değil, siz bana servis raporunu gonderin konuşarak bir yere varamıyoruz  dedim, sonra arkadaşlar beni yaklaşık 20dk bekletmeye aldıktan sonra AAa ! bir yanlışlık olmuş biz sizin para iadenizi yapalım dediler ? Siz n11 üzerinden iade talebi açın felan ? Mubarek 1 ay once süreci ordan başlattım dedim ? gene bir bekletme vs derken siz değişim talebi açmışsınız iade talebi açın denildi? E hani servisden rapor bekliyorduk 1 aydır ? işte haklısınız kusura bakmayın vs, dedim siz o raporu bana bir gönderin ben kabul etmiyorum para iadesini.
Muhtemelen o servis raporunu göndermeyecekler, çünkü ortada ciddi bir yalan var, ya kart kayboldu, ya servise gitmedi bile bilmiyorum ama güzel bir yalan dönüyor eminim, söylenenler birbirini tutmuyor tamamen oyalamak istiyorlar gibi.
Hani normalde alışveriş yaptığım bir site idi ama yok demek ki satış sonrası da görmek gerekiyormuş.

Aklınızda bulunsun.

Altan Yoklar and infestor beğendi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Bu internetten alışveriş çıktığından beri yüzyüze yapamayacakları her türlü üçkağıdı yapıyor satıcılar. Tutturabildiğine artık . Zaten parayı alıp işletip malı göndermeme ya da geç gönderme durumuna alıştık.Tüketici yasal yollara başvurana kadar her türlü rezilliği kendilerine hak sanıyorlar 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Yani yüzleride kızarmıyor aynı kişi ile görüşüyorum, dediği diğer dediğini tutmuyor şaka gibi .Deli ettiler yaa.

Ama görüşeceğiz tabi :D Biraz uzun surecek tabi thh ama bu yaptıkları çakallık yanlarına kalmaz diye ümit ediyorum.

Psikobat tarafından düzenlendi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

kesinlikle peşini bırakmayın, şark kurnazı bunlar. Satarken şahane, sıkıntı çıktı mı ortada yoklar. yıldırma politikası yaptıkları.

"Avukat arkadaşıma danıştım, 3 iş günü içinde çözüm bulmuyorsanız ilçe hakem heyetine başvurumu yapıyorum" cümlesi etkili olabiliyor :lol:

Vatan'ı ezelden beridir zerre kadar sevmesem de, son aldığım parçaların fiyatları 50-100 lira pahalı olmasına rağmen sırf bu çakallarla uğraşmamak için gittim vatan'dan aldım.

ben böyle durumlarda, para iadesi haricinde vakit de kaybettiğim için n11 gibi sitelerden kupon talebinde bulunuyorum hemen uygun bir meblağ kupon da tanımlıyorlar hesaba.

Psikobat beğendi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Yani online alışveriş sitelerinin hepsi rezalet bu konuda. Yerleşkesi olan Vatan gibi yerlerden online almak mantıklı. Amazon.com.tr diğerlerine göre daha tercih edilebilir gibi. Trendyol, hepsiburada çok sıkıntı yaratıyor.

Psikobat beğendi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

geçmiş olsun. www.inventus.com.tr hala aynı çizgisinde mi biliyorum ama seneler önce bir kaç bilgisayar parçası almıştım güç kaynağında sorun mu ne çıkmıştı direk para iadesı yapmışlardı ürünü gönderince..

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

İnventus iyidir de, çok kurumsal takılmaya başlamışlar. 4 tane ürün alacağım, son fiyatınız ne olur dedim, cevapları kişiye özel fiyat vermiyoruz demek oldu :lol:

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Geçmiş olsun.

Hepsiburada da beni süründürüyor 1 aydır. Haftada iki üç kere kavga ediyoruz telefonda ama nafile. Güya Efsaneler Kulübü üyesiyiz bir de. "Kolay iade" falan doğrudan yalan:mad:

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

İyi dilekleriniz için teşekkürler, bu pandemi olayını adamlar çok güzel çıkarına kullanıyor gibi, personel yetersiz iş yükü yoğun...

İlçe hakem heyetine de başvuracağım bu arada güzel fikir :) 

Yani açıkcası beni kızdıran firmanın söylediği yalanlar oldu, yoğun olabilirsin anlarımda 1 ay boyunca sürekli servisten rapor bekleniyor dedin oyaladın , iş ciddiye bindi thh ile hakkımı arayınca nasıl oluyor da para iadesi yapalım oluyor ? Yani biraz yüzün kızarsın, ne biliyim yarın ara hani belki unuturum yanlış anlamışsınız de dimi ? aradan 5dk geçmeden bu kadar tutarsız olunmaz ki neyse...

İnventusu bende severim eskiden beri ufak tefek alışverişim oldu, Umarım onlarda bozulmamıştır.

Hepsiburada ile de benzer beter bir garanti durumum olmuştu hatta forumda konusunu açmıştım. 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
5 saat önce, stardust said:

İnventus iyidir de, çok kurumsal takılmaya başlamışlar. 4 tane ürün alacağım, son fiyatınız ne olur dedim, cevapları kişiye özel fiyat vermiyoruz demek oldu :lol:

geçenlerde telefon çaldı mağazada. çay makinesi sordu bir adam, bende içersi yoğun diye '' siz gelin, gelişini açar bakar yaparız birşeyler'' türü birşey söyledim lafı uzatmamak için. aslında hayatta böyle birşey söylemem. düşününcede  bir mağazayı arıyorsunuz ve galerici gibi biri çıkıp ''ağbiiii sen gel , bakarız''  türü bir cevap alıyorsunuz.

adam yarım saat sonra geldi tam alemci, sponsorluğunu yaptığı hatuna alışveriş yapan tipte kolunda sap sarı rolex (çakma olma olasılığı çok yüksek tabi) olan bir adam. Dedi ki ''başka yerleride aradım sırf senin güzel yaklaşımından dolayı buraya geldim'' 

yani çok yazdım da sildim akşam akşam. sonuç olarak dediğin gibi müşterinin bi şekilde kanına gireceksin. tabiki yalan söylemeden kandırmadan.. 

emre666 tarafından düzenlendi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

@emre666 aynen öyle abi, ben de esnaf çocuğuyum. bir iş yapıyorsan yerine göre biraz esnek olmayı da bileceksin.

adamlara sorduğum işlemci, soğutucu, anakart, ram toplamda 10 bin liraya yakın meblağ yapıyor. illa %10 indirim yapın da demedik. 50-100 lira altını bişey deseler hepsini birden ordan alırdım ama öyle boru gibi "kişiye özel fiyat yok" deyince de bende o hışımla gittim vatan'dan aldım işte.

ha diyeceksiniz vatan'da bunu diyebilir misin. vatan süpermarket gibi olmuş, çalışan tezgahtar eleman. yaklaşım belli orda. zaten öyle bir beklentiye girmezsin.

inventus ise aslında çok daha müşteri odaklı bir firma. açıkçası ben sahibi olsam öyle katı bir geri dönüş yapılmasına müsade etmezdim müşteriye.

-

mesela amazon niye bu kadar başarılı, kurumsallığın getirdiği profosyonelliği, müşteri odaklı anlayışla birleştirdiği için.

istanbul'da oturduğum yerden bluetooth speakerın kargo ve gümrük ücretini fazla hesaplamışsınız diye mesaj atınca müşteri temsilcisine, adam alışverişi yapıp bana sipariş numarasını iletin, hemen kargo ve gümrük ücretini kaldıracağım diyor ve bunu şefine-müdürüne sormadan yapabilme insiyatifi var.

evet bizim ülke gibi çakalların kol gezdiği bir yer için çok fazla bu, devamlılığı olmaz çünkü suistimal edilir ama bu coğrafyada da iş yapıyorsan orta yolu bileceksin. 10 bin liralık alışveriş yapan adam, son ne olur deyince, kesip atıyorsan, 1 ürünün karından feragat edemediğin için 3 ürünün karını da kaçırısın böyle.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Öncelikle geçmiş olsun. Ben bambaşka bir anlaşmazlığım için tam pandemi döneminde THH'ne başvurmuştum. 4 ay gibi bir sürede sonuçlandı. E-Devlet üzerinden evraklarınız ile başvurabiliyorsunuz. Gidip yerinde başvurmanıza gerek kalmıyor. 

Psikobat beğendi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Yani kvkk gereği sıkıntı yaratırmı emin olamadım ama lanet olsun bendemi sorunvar adamlarmı anlamıyor anlamadım.

Sohmet sondan başa akıyor.

 

Merhaba Ozan Bey,

 

Muadil ya da üst modelini verme “insiyatifi” sadece markada veya yetkili teknik servistedir. Bizim bu şekilde bir işlem yapmamızın imkanı zaten yoktur.

Yasal 21 iş günü içerisinde sizden n11 üzerinden talep açmanızı rica etmişiz, ücret iadesini kabul etmediğiniz için beklemiş bizde. Tekrardan rica etmişiz sizin adınıza, yardımcı olamamışlar.

Dolar kurunun artması, ürünlerin fiyatlarının artması bizden kaynaklanmıyor düşünüp hak vereceğiniz üzere. Başvurularınızın yararlı olmasını dilerim.

Serdar


To: [email protected]
Subject: Ynt: veysel bey dikkatine Ynt: rx5700 pulse garanti hk

 

Serdar bey

15.11.2020 tarihinden itibaren 31 gün olup “21 iş günü” olan yasal süreyi de aşmıştır. Nasıl hesaplıyorsunuz hala anlam vermiş değilim.Yahu 1 ay geçmiş üstünden cumartesileri de saymasanız iş gününden gene geçmiş oluyor

Ücret iadesini istemediğimi ısrarla telefonda 30dk bekleyip denk gelen kişilere söyledim, aldığım cevap merak etmeyin mağdur etmeyiz, muadili yada gerekirse üst modeli veririz olmuştu, telefon kayıtlarınızı incelerseniz beni doğrulayacaktır.

Hala bir mağduriyet olmadığını savunuyorsanız benim diyebilecek birşeyim yok, Bakalım hukuk ne karar verecek..

Windows 10 için Posta ile gönderildi

 

Kimden: [email protected]
Gönderilme: 16 Aralık 2020 Çarşamba 11:24
 

Merhaba,

 

Ürün elimize 13.11.2020 tarihinde ulaşmış, dilerseniz bunu Yurtiçi kargo aracılığı ile sorgulayabilirsiniz. 13 ünde bize gelen ürüne 15inde nasıl servis raporu çıkabilir.

Ürününüz arızalandıysa ürünü teknik servise gönderebilirsiniz. Ürün kutusunda garanti belgesi mevcuttur, dilerseniz bize de sorabilirsiniz nasıl gönderim sağlayacağınızı. Fakat biz sizin yerinize de yetkili servise gönderebiliriz ki öyle yapmışız.

Teknik servis süresi ürünün yetkili servise ulaşmasından itibaren 21 iş günüdür. Henüz bu süre de dolmamış gözüküyor.

Üründen elimizde olması için ücret iadesi yapıldı. N11 panelinizden kontrol edebilirsiniz. Bizim tarafımızdan herhangi bir mağdur etme veya mağdur olma durumu söz konusu değildir.

Serdar

 

 

Serdar bey,

Geçen ayın 15inden beri servis raporu bekliyoruz yani bugun itibari ile 32 gün oluyor, 3 gun önce Veysel bey ile görüştüğümde bana “servisten raporun geldiğini” ürün stokklarınız da bulunmadığı için n11 üzerinden para iadesi gerçekleştireceğiniz söylendi ?

Ben zaten para iadesini kabul etmeyeceğim ve mağdur olduğum için thh başvurumu yaptım, anlaşılan mahkemeye de vereceğim gibi duruyor

Siz beni mağdur ettiniz ve hala uğraştırıyorsunuz, bende sizinle uğraşacağım.

Windows 10 için Posta ile gönderildi

 

Kimden: [email protected]
Gönderilme: 16 Aralık 2020 Çarşamba 11:10
 

Merhaba,

Problemli ürününüz Endeks Bilişim yetkili teknik servisindedir. Kendilerine son durumu sorduk ve cevap bekliyoruz. Gelen cevaba göre size bu eposta üzerinden dönüş yapacağız.

 

Teşekkürler

Serdar

 

Hatırlatma,

Merhaba, En geç 3 gün içinde tarafıma servis raporunu göndermezseniz ilçe hakem heyetine de başvuracağımı bildirmek isterim.

İyi günler.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Yorum yazmak için üye olun veya giriş yapın

Yorum yazmak için üye olmanız lazım

Üye ol

Üye olun ve sitemizin tüm avantajlarından yararlanın!


Yeni bir hesap oluştur

Giriş yap

Zaten üyemiz misin? O halde giriş yap


Hemen giriş yap
0

  • Bu sayfadaki üyeler   0 üye

    Şu an bu sayfayı görüntüleyen bir üye yok