Motosiklet kullanıcıları! Tanışalım. Künye/Tanışma
6 6

Bu konuda 283 mesaj var

geçmiş olsun. umarım daha sonra artan ağrılardan bişiy çıkmamıştır ihmal etmeseydiniz.

eş faktörü önemli, ben zor ikna ettim, küçük bir kaza yaparsam da muhtelemen motor özgürlüğüm gidecek

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

@@Whooosh geçmiş olsun..

 

Türkiye'de motor kullananların cesaretlerine hayran olduğum kadar canlarına değer vermemelerine de çok şaşkınım. Ben de çok isterdim bir ulaşım aracı olarak kullanmayı ama özellikle İstanbul'da bunu yapmak demek her yola çıktığında ölmeyi göze almak demek maalesef.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

"hakkında herşey" türü başlıklardan vazgeçip her konu için ayrı başlık açmak daha iyi olabilir artık zira bu iş için koskoca bölüm açıldı :) offtopic çöplüğe dönmesin diye yapıyorduk bunu.

demiştim ama sanırım yanlış bir düşünceymiş, zamanla belli oldu... hakkında herşey olması daha iyi sanırım, diğer türlü kimsenin konu açtığı yok  :mrgreen:

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

300-400 tl arası 4 mevsim mont tavsiyelerinizi bekliyorum.

 

Şunlar nasıldır? bir arkadaşım 4riders adlı markanın 4 mevsim montunu önerdi ama halen çelişkideyim.

 

Önerilerinizi bekliyorum.

 

http://urun.n11.com/mont/4riders-4-mevsim-ceket-kislik-korumali-motosiklet-montu-P65402845

 

http://urun.n11.com/mont/prosev-7152-touring-mont-uzun-su-ve-ruzgar-gecirmez-P80961572

 

http://urun.n11.com/mont/motosikletci-montu-4-mevsim-durt-road-vogue-P53194558

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Üstünüzde denemeden alınmamasını doğru bulmamakla beraber 4Riders,Prosev ve Revit montum var.Motorum Kymco Downtown 300i Maxi Scooter.Bence bu montlar arasında konfor olarak ciddi fark var.4Riders kalın muşamba hissi veriyor ve hareketimi kısıtlıyor.Revit aynı işi yapıyor ama sürüş esnasında daha rahat hareket edebiliyorum.Bu yüzden özellikle uzun sürüşlerde daha az yoruluyorum.Yazdıklarımı bu motosiklet üstünde edindiğim bilgilerle yazıyorum o yüzden diğer motorlarda farklılık olabilir.
Kullanılacak motosiklet hafif öne doğru eğilmenizi gerektiriyorsa ön kısımda touring montu denilen uzun montlardan alırsanız ön tarafında potluk olacaktır.
İç kısımlardaki koruma malzemelerinin sertliği ve kalitesi,boyun ve el bileklerini kısmının nasıl kapandığı ve malzemesinin sertliği(eğer boyun kısmı sert malzemeden yapıldıysa maske,bandana kullanıldığında boynu sıkabiliyor),eğer varsa ileride alınabilecek pantolonla bağlantısının olup olmadığı bence dikkat edilmesi gereken hususlar.Alacak olsam tercihim sırasıyla Durt,Prosev ve 4Riders olurdu..


 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Üstünüzde denemeden alınmamasını doğru bulmamakla beraber 4Riders,Prosev ve Revit montum var.Motorum Kymco Downtown 300i Maxi Scooter.Bence bu montlar arasında konfor olarak ciddi fark var.4Riders kalın muşamba hissi veriyor ve hareketimi kısıtlıyor.Revit aynı işi yapıyor ama sürüş esnasında daha rahat hareket edebiliyorum.Bu yüzden özellikle uzun sürüşlerde daha az yoruluyorum.Yazdıklarımı bu motosiklet üstünde edindiğim bilgilerle yazıyorum o yüzden diğer motorlarda farklılık olabilir.

Kullanılacak motosiklet hafif öne doğru eğilmenizi gerektiriyorsa ön kısımda touring montu denilen uzun montlardan alırsanız ön tarafında potluk olacaktır.

İç kısımlardaki koruma malzemelerinin sertliği ve kalitesi,boyun ve el bileklerini kısmının nasıl kapandığı ve malzemesinin sertliği(eğer boyun kısmı sert malzemeden yapıldıysa maske,bandana kullanıldığında boynu sıkabiliyor),eğer varsa ileride alınabilecek pantolonla bağlantısının olup olmadığı bence dikkat edilmesi gereken hususlar.Alacak olsam tercihim sırasıyla Durt,Prosev ve 4Riders olurdu..

 

 

 

 

 

Bendede Aprilia Scarabeo 200ie var öne eğilme durumum olmuyor. Touring montu istiyorum özellikle genelde 80 100 km mesafe katediyorum, cep tel vb koymak çıkarmak rahat olmalı. Sanırım hepsi yerli fason üretim montlar, keşke İzmir'de deneme şansım olsaydı pek model bulamıyorum buralarda.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

selamlar

 

geçen sene cbf 150 mi satarak ara verdiğim motor sevdama bajaj discover 125 alarak dönmeyi planlıyorum. cbf bana biraz ağır gelmişti. bajaj konusunda ne dersiniz. genelde fazla uzun olmayan 100-200 kmlik yolculuklara çıkıyorum. fazlada kullanamıyorum işten güçten. kapalı garajım var. bajaj beni idare edermi yoksa yine sıfır cbf mi düşüneyim.

 

fikirleri bekliyorum.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Eveeet ilk ciddi kazami yapmis bulunuyorum.

 

Kamyonetin biri beni farketmeyerek onume cikti ve bende ne durabildim ne de kacabildim. Son anda motordan atladim, ben yerde taklalar atarken motor kamyonete girdi.

 

Iyiyim, biraz belim agriyor ve bot giymeme ragmen nasil olduysa sag ayagimda tirnagim gitti. Kirik cikik yok.

 

Motor pert.

 büyük geçmiş olsun. bende aynı şekilde cbf ile kaza atlatmış karşı şeritten önüme atlayan taksiye son anda zor bela durarak çarpmaktan sıyırmıştım. :cry:

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

300-400 tl arası 4 mevsim mont tavsiyelerinizi bekliyorum.

 

Şunlar nasıldır? bir arkadaşım 4riders adlı markanın 4 mevsim montunu önerdi ama halen çelişkideyim.

 

Önerilerinizi bekliyorum.

 

http://urun.n11.com/mont/4riders-4-mevsim-ceket-kislik-korumali-motosiklet-montu-P65402845

 

http://urun.n11.com/mont/prosev-7152-touring-mont-uzun-su-ve-ruzgar-gecirmez-P80961572

 

http://urun.n11.com/mont/motosikletci-montu-4-mevsim-durt-road-vogue-P53194558

 

Montlar konusunda ekleyebileceğim tek nokta 4 mevsim olayının tamamen yalan olduğudur. Rev'it Mercury, güya 4 mevsim. Ama kesinlikle 3 mevsim bir mont; yazın giyilmiyor. Bunu file Dainese alınca farkettim, kendime eziyet ediyormuşum.

Bence alacağınız montu mevsimlik ve çok soğuk olmayan kış, sıcak olmayan yazlık olarak düşünün, öyle alın. Kış ve özellikle motorların yoğun kullanıldığı yaz ayları için, özel bir çözüme sahip olmanız, sizin açınızdan daha iyi olacaktır.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

O zaman durt marka hem yazlık hemde kışlık modellere bakacağım fiyat 400 civarlarına gelicek böylelikle. Gönül ister Dainese vb almak ama yazlığım orda sahil kısmında beach gibi işletme oluşumuna girişeceğim masraf ağır üçün beşin hesabını yapıyorum :)

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Dun arkadasin evinin bahcesinde motorlarimizi yikayip yagladik. Sonra arkadasin gazina gelip tekerlere su lastikleri ilk gunku gibi yapan kopuklarden siktim.

Eve donerken ilk virajda motor onden kaydi. Allahtan kaplan gibi reflekslerim var da toparladim. :)

Siz siz olun boyle zikkimlardan uzak durun.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

@@Whooosh

Geçmiş olsun dikkat et boşver lastik parlamayıversin.

 

Bu arada durt k2 super montu aldım geçtim firmadaki arkadaş bir hayli ilgili ve cidden 10 numara kaliteli montlar yapıyorlar ilk aldığım 300 liralık blast modeliydi satıcının bilgisine ve önerisine ikna oldum ve sıkı pazarlık sonrası durt k2 den yana oldu seçimim.Tek eksi yanı hani diğer montlarda da benzer sorunlar oluyordur bilgim olmadığından ufak terzilik bir iş var o kadar standart koruma ekipmanına göre yapıldığından dirsek kısmındaki kısım aşağıya doğru kayıyordu koruma kısmı file astar içinde baya geniş her türlü ekipmana uysun diye.

 

Ondan dolayı geri yollayacağım buradaki terzilere güvenmediğimden firmanın kendi terzisi halledecek İzmir'de revit  olsun diğer ünlü yabancılar olsun bu klansmanda pek fark göremedim dikişler, işçilik, kullanılan malzeme muazzam herkese tavsiyem olur, ömürlük bir mont kısacası.

 

Aldığım montta 10 a yakın hava kanalı var ama ben yinede yazlık bir adet daha mont alacağım.

 

http://urun.n11.com/eldiven/kislik-motosiklet-eldiveni-durt-viper-P94123001

 

http://urun.n11.com/mont/motosiklet-montu-4-mevsim-k2-durt-super-P85603123

 

pr_02_291.png?rev=1448197304

 

 

 

Yazlık eldivende scoyco aldım aliexpress den o da tam kullanım zamanında gelir kısmetse.

 

 

 

 

http://urun.n11.com/mont/motosiklet-montu-4-mevsim-k2-durt-super-P85603123

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

2014 Ocak'ta aldığım emektar PCX'imi artçılı daha rahat edebilmek için satıp XMax 250 aldım. 1000 km'yi geçen hafta geçtim.

Konfor arttı, ABS sebebiyle içim biraz daha rahat kaygan zeminde frenleme açısından. Sakin kullandığımdan ve rodaj bitmediğinden ekstra gücün bir faydasını görmedim henüz :)

Yakıt tüketimini 3.3L / 100KM altına düşüremedim. Motor ağır, sele yüksek ve dönüş yarıçapı PCX'ten daha geniş bu yüzden duran arabaların arasında şerit değiştirme gerektiren manevralar vb. zor oluyor. Bagaj iki kask alıyor ancak benim L beden kaskım ucu ucuna sığıyor. Bagajı çok şekilsiz yapmışlar bu yüzden laptop gibi bir şey taşımak biraz zahmetli.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Xmax 250 ye yaptığınız yorumlar için teşekkürler.

Bende motor alma arifesindeyim. Daelim s3  advance ciddi adaylarım arasında.... Önerisi/görüşü olan var mı?

Gönül ister r25 ama yok tecrübe yok :)

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

geçen gün böyle bir motor olduğundan haberim oldu...

 

573cbdc8edc15579617cdc3c.jpg?width=512&h

 

Honda Fury... 1312cc V-Twin... Ve tabi ki Türkiye'de satılmıyor... Offf offffff... 2-3 seneye motoru değiştireceğim, o zamana kadar da gelmezse mecbur Iron883 alacağız artık :(

KaraSinek beğendi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Hocam, onlar dönmüyor. Amerika kıtasından devam edecekler. Motorları gemiye koydular Houston'dan alacaklar. Kuzey Amerika sonrasında Latin Amerika yapıp oradan geri dönecekler.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Bu adam bunu ölmeden önce kaç kez yapabilir?

http://biliyomuydun.com/video/video/737/adrenalin-mi-delilik-mi/

 

299 da durup, 300'ü geçmemesi de takdirimi kazandı.

video hızlandırılmış gibi duruyor. Bir de bütün yol motorları, daha fazla yapsalar bile kadranda en fazla 299 gösteriyorlar. Yani devir artmaya motor hızlanmaya devam etse bile, hız sabit gösteriliyor. Japon üreticilerin arasındaki bir anlaşmadan dolayı öyle. Yolda daha fazlasının yapılması durumunda bile, bunun için sidik yarıştırılmaması amaçlanmış. Mesela KTM, artık 390 cc nin üzerinde yolda kullanılabilecek yarış motoru (racing türü) üretmeyeceğini açıkladı. Sebebi, çok tehlikeli olmaları. Hoş hala 1200cc touring-enduro tarzı motor yapıyorlar ama onlar 300 falan yapmıyor.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Yorum yazmak için üye olun veya giriş yapın

Yorum yazmak için üye olmanız lazım

Üye ol

Üye olun ve sitemizin tüm avantajlarından yararlanın!


Yeni bir hesap oluştur

Giriş yap

Zaten üyemiz misin? O halde giriş yap


Hemen giriş yap
6 6

  • Bu sayfadaki üyeler   0 üye

    Şu an bu sayfayı görüntüleyen bir üye yok