Mesaj tarihi: Ekim 25, 2018 Su an kagida yaz, imzala tarzi cagdisi bir metodla gidiliyor... Bunu ucretsiz yazilim ve/veya Excel vb. bir yazilimla nasil hallederiz fikri olan var mi?.. Office 365 kullaniliyor, sharepoint vb. belki kullanilabilir... Misal 10 tane arac var, ben ihtiyacim oldugunda musait arac olup olmadigini gorup, sistem uzerinden X plakali araci hangi gun/saatte aldigimi goreyim, ihtiyac oldugunda kontrol edilebilsin istiyorum... Var mi onerisi olan?.. Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş
Mesaj tarihi: Ekim 26, 2018 cevapları merak ediyorum ben de, aynı ilkellik bizde de mevcut... hatta kağıtları bile dolduran yok Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş
Mesaj tarihi: Ocak 31, 2019 Kağıt değil ücretli bişi olan inoizin kullanılabilir belki. Sharepoint ile veya OneDrive ile takip edilebilir. Anahtarlar bir kişide durur. O kişi işlemeden aracı teslim etmez vb.? Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş