Mesaj tarihi: Eylül 19, 2018 amazon.com.tr açılmış. bizim zihniyette yönetecekleri için global amazona devam. Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş
Mesaj tarihi: Eylül 19, 2018 ben de haberi yazmaya gelmiştim. nasıl yönetilecekleri hemen belli olmaz, sonuçta HB, n11 gibi sitelerle doğrudan rekabete girecek. Fiyat uygunluğu da önemli ama müşteri memnuniyeti politikası daha iyi olacaktır. Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş
Mesaj tarihi: Eylül 19, 2018 rekabet açısından bakacaksak evet direkt rakipleri onlar. fiyat konusunda bir düzenleme yapmaları gerekir. ama müşteri memnuniyeti konusunda buranın zihniyeti yaklaşımı yaparlarsa bence şansları çok yok. çok sağlam bir HB ve N11 tekelini kırmaları zor görünüyor. umarım yanılırım. rammstein beğendi Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş
Mesaj tarihi: Eylül 19, 2018 bu sabah kocaman hepsiburada reklamları gördüm işe gelirken... aklımda geçiriyordum kesin amazon açılacak ondandır bu reklamlar diye, sonra sabah bir baktım ki açılmış bile müşteri memnuniyeti politikası alıştığımız bildiğimiz amazon kalitesinde olursa bence çok ekmek yer. ben şahsen fiyat aynı hatta bir miktar fazla olsa bile amazonu tercih ederim her şeyde eğer öyle olursa. olmazsa da artık diğer seçeneklere bakarız hangisinin fiyatı uygunsa o... Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş
Mesaj tarihi: Eylül 19, 2018 GIGABYTE GeForce 1080Ti Gaming, 11GB GDDR5X 352 Bit RGB LED Nvidia Ekran Kartı https://www.amazon.com.tr/GIGABYTE-GeForce-1080Ti-Gaming-GDDR5X/dp/B06XWXQX6T Fiyat: 6.912,80 TL http://www.vatanbilgisayar.com/gigabyte-gtx1080-ti-gaming-11gb-oc-gddr5x-352nit-nvidia-dx12-ekran-karti.html?utm_campaign Fiyat: 8.446,36 TL TiesTorN and rammstein beğendi Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş
Mesaj tarihi: Eylül 19, 2018 Müşteri memnuniyeti günün birinde global site gibi olursa güzel olur. Ürün çeşitliliği de vakit geçtikçe artacaktır (şu an çok zayıf) ama bir zamanlar burada bulamayıp amazon'a yöneldiğim ürünler için tekrardan global siteye yönlenmesek iyi. rammstein beğendi Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş
Mesaj tarihi: Eylül 19, 2018 2 saat önce, jackjoker said: GIGABYTE GeForce 1080Ti Gaming, 11GB GDDR5X 352 Bit RGB LED Nvidia Ekran Kartı https://www.amazon.com.tr/GIGABYTE-GeForce-1080Ti-Gaming-GDDR5X/dp/B06XWXQX6T Fiyat: 6.912,80 TL http://www.vatanbilgisayar.com/gigabyte-gtx1080-ti-gaming-11gb-oc-gddr5x-352nit-nvidia-dx12-ekran-karti.html?utm_campaign Fiyat: 8.446,36 TL HB amazon.com.tr ile aynı fiyat. Amazon.de nin gümrük hesabı düzgünse 6200'e geliyor. Amazon.com'un gümrük hesabı düzgünse 5400'e geliyor Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş
Mesaj tarihi: Eylül 19, 2018 Benim merak ettiğim başka bir konu da amazon'a özgü ürün ve hizmetlerin burada da geçerli olup olmayacağı. Kindle mesela. Burada satılacak mı? Bir şekilde Kindle sahibi olanlar normal yollarla kitap alabilecekler mi? Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş
Mesaj tarihi: Eylül 19, 2018 Kindle satılıyor görünüyor. Şu üründe de gerçekten iyi indirim var galiba, HB ile fiyat farkı 300 TL https://www.amazon.com.tr/Sennheiser-Kulaklık-Kulakiçi-Beyaz-Iphone/dp/B00MEI9R6Y/ref=sr_1_39?srs=15215298031&ie=UTF8&qid=1537367415&sr=8-39 rammstein and Squall beğendi Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş
Mesaj tarihi: Eylül 19, 2018 Iceriden ilk elden duyduguma gore talep olaganustu imis, ilk gunden Seattle'daki genel merkezin bile beklemedigi bir basari elde edilmis. Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş
Mesaj tarihi: Eylül 19, 2018 @ChipArchitectsarcasm? Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş
Mesaj tarihi: Eylül 19, 2018 55 minutes ago, wazzap said: @ChipArchitectsarcasm? Hayir degil - amazon.com.tr yetkililerinden birisinden duyduklarim wazzap beğendi Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş
Mesaj tarihi: Eylül 19, 2018 Yerli "tüccar"ların müşteriye davranış biçimleri belli, hizmetleri belli, ürünü nasıl sattıkları, sattıktan sonra nasıl arkasında durdukları belli. Örnek: Taksiciler - Uber Sadece bunlarda iyileşme yapıp ortaya çıkarsanız, otomatikman tutarsınız zaten. Ha bir de dünya çapında bir markaysanız başarı kaçınılmaz. "Amazondan pantalon satın aldım şekerim, şahane..." cümlesini kurabilmek için amazondan alışveriş yapan bile vardır bu ülkede bence. Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş
Mesaj tarihi: Eylül 20, 2018 Daha pek çok kategori yok zaten. Giyim olayı zaten başlı başına ilgi gören bir şeydi. Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş
Mesaj tarihi: Eylül 20, 2018 ben iki gündür devamlı geziniyorum. Fiyatlar genelde türkiye mağazalarından iyi. Mesela 6-7 ay önce aldığım philips hue go lambadan eşim bir tane daha istiyordu. Ben döviz kuru bu halde değilken kupon vs. indirimi ile 280 liraya almıştım. Dün 250 tl'ye bir tane daha aldım amazondan. G9 duylu ledlerin philips ya da osram marka olanlarını türkiyede bulamıyordum. En son en uygun amazon.co.uk'den almıştım yine aylar önce. Şimdi neredeyse yarı yarıya farkla amazon.tr'den aldım. Dewalt ürünlerinde de çeşit olarak türkiyede sıkıntı vardı daha önce, hem de epey pahalıya satılıyordu ürünler. Genel olarak dewalt ürünleri de epey uygun fiyatlı amazon.tr'de. Genel olarak diyorum çünkü; bugün ne zamandır almak istediğim gyroscopelu akülü vidalamasını amazon.tr'den alıyordum ki n11'de bir satıcıdan 120 lira daha uyguna aldım. Bence müşteri hizmetlerine oldukça önem vereceklerdir diye tahmin ediyorum. Operasyon başındaki insanların bunun için çalıştıklarını tahmin ediyorum. Çünkü bu döviz kurlarıyla amazonun tercih sebebi olması için önemli bir etken. Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş
Mesaj tarihi: Eylül 20, 2018 Satıcısı doğrudan Amazon olmayan ürünlerden uzak durmak gerek diye düşünüyorum. Sonuçta herhangi bir sıkıntıda muhattabınız Amazon değil, ürünü size faturalayan firma ve o markanın Türkiye'deki ithalatçısı/servisi olacak. Şu Gigabyte 1080Ti kartı satan Depopark firmasının ilk günkü satış karnesi. Bu tür firmalara karşı Amazon'un bir önlem/yaptırımı olmayacaksa şimdiden güle güle diyebiliriz: Firienholt beğendi Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş
Mesaj tarihi: Eylül 20, 2018 (düzenlendi) Bu durum zaten diğer yurtdışı amazon mağazalarında da geçerliydi. Anca Amazon fulfilment ibareli satıcılarda amazon etkili oluyordu. Diğerlerinde sıkıntı yaşanması durumunda amazonun etkisi yoktu. Yani önceki alışverişlerimizde de olduğu gibi direk amazonun sattığı ürünlere bakacağız zaten. Bir de bu depopark mıdır nedir çoğu pc donanımında ürünleri var. Hepsinde de aynı durum var. Eylül 20, 2018 ZvAnA tarafından düzenlendi Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş
Mesaj tarihi: Eylül 21, 2018 9 hours ago, ZvAnA said: Bu durum zaten diğer yurtdışı amazon mağazalarında da geçerliydi. Anca Amazon fulfilment ibareli satıcılarda amazon etkili oluyordu. Diğerlerinde sıkıntı yaşanması durumunda amazonun etkisi yoktu. Yani önceki alışverişlerimizde de olduğu gibi direk amazonun sattığı ürünlere bakacağız zaten. Bir de bu depopark mıdır nedir çoğu pc donanımında ürünleri var. Hepsinde de aynı durum var. +1 heyecanlanacak bir durum yok. amerika sitesinde de durum aynı... amazonu yeterince kullanmayanlar belli oluyor Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş
Mesaj tarihi: Eylül 21, 2018 Bence onda bile bir süre sonra bir eliminasyon yaparlar diye düşünüyorum. Yani uyduruk çok şikayet gelen firmaları çıkartırlar. Her şey çok yeni, şu 2-3 günlük performansı fazla önemsememek lazım. Bence sıkıntı yeteri kadar ürün yok, ama o da artacaktır diye umuyorum. Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş
Mesaj tarihi: Eylül 21, 2018 (düzenlendi) Amazon'un direk sattığı ürünlerde şimdilik yurtiçi herhangi bir mağazadan sipariş verdiğinizdeki hız yok gördüğüm kadarıyla. 19'unda verdiğim iki siparişten biri şuan MNG kargoda ama teslimat pazartesi görünüyor. Diğer sipariş ise hazırlanma aşamasında. DÜZELTME: MNG kargoda olan ürün geldi. Böylece normal sürede gelmiş oldu. Eylül 21, 2018 ZvAnA tarafından düzenlendi Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş
Mesaj tarihi: Eylül 22, 2018 O ürünlerin bilgileri XML servisleriyle sisteme gönderiliyor kimseyi kandırmasınlar... Amazon dışında diğer satıcılardan ürün almayın şimdilik. Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş
Mesaj tarihi: Ekim 10, 2018 (düzenlendi) Amazon Türkiye'den ilk siparişimizi verdik bakalım. Vatana, millete, tüm İslam alemine hayırlı, uğurlu olsun Hikaye şöyle gelişti. Valide hanıma ne zamandır elektrikli süpürge sözüm vardı. Bugün işyerine Metro'nun haftalık bülteni geldi. Bültene bakarken, Rowenta Ro7244 X-Trem Power Cyclonic toz torbasız süpürgenin indirimle 1500 TL'den satıldığını gördüm. Şeytan dürttü, gerçekten indirim var mı diye bir araştırayım dedim. Model koduyla yaptığım aramada, bu modelin henüz yeni piyasaya çıktığını, Türkiye'de bir tek Vatan'da ve Tefal'in web mağazasında satıldığını, fiyatının da 2000 TL seviyesinde olduğunu gördüm. Hatta amazon.de sitesinde de 250 Euro gibi bir fiyatla satıştaydı ürün. Lakin arama sayfasını biraz aşağı kaydırınca, ürünün Amazon Türkiye'de de satıldığını farkettim; sayfaya girdiğimdeyse fiyat beni şaşırttı. Bizzat Amazon tarafından satılan süpürgenin fiyatı kargo dahil 1120 TL. Kredi kartına da peşin fiyatına 3 taksit seçeneği var. https://www.amazon.com.tr/gp/product/B07FTZ6L8B/ref=oh_aui_detailpage_o00_s00?ie=UTF8&psc=1 Model çok yeni olduğu için henüz pek bir kullanıcı deneyimi, yorumu yok internet üzerinde. Rowenta Belçika sitesinden indirdiğim kullanım kılavuzundan anladığım kadarıyla, süpürgede HEPA filtre yok ama Rowenta'nın kendi geliştirdiği ve HEPA filtreden daha iyi olduğunu iddia ettiği, tozu %99,98 oranında hapsettiğini söylediği ikili bir filtrasyon sistemi var. İlk filtre yıkanabiliyor. İkinci filtreyi ise haftada bir temizlemek, yılda bir de değiştirmek gerekiyormuş. Effitech dedikleri yeni nesil bir motor kullanmışlar bu modelde. Rowenta'nın iddiası, bu 550W'lık motorun 2000W'a eşdeğer bir çekiş gücü ürettiği. Süpürgenin toz haznesi de 2.5 litre imiş. Bu detayları öğrendikten sonra siparişi geçtim. Göreceğiz bakalım Amazon'un o dillere destan hizmet kalitesi, Kapıkule'den bu tarafa geçince de geçerli oluyor mu? Ekim 10, 2018 Najaz tarafından düzenlendi Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş
Mesaj tarihi: Ekim 11, 2018 (düzenlendi) Buraya yazmadım sanırım. Amazon.com.tr müşteri hizmetleri ile olan deneyimimi. Yurt içinde markalı adam gibi G9 led ampul bulmak zor olduğundan yurt dışından alıyorum bu ampulleri. Geçen sene amazon.co.uk'den philips g9 led ampul getirtmiştim. Amazon.com.tr faaliyete geçince yine tedarik etmem gereken bu ampuller aklıma geldi ve amazon.tr'de de satıldığını gördüm. Satıcı amazon tabiki. 19 Eylül'de başka şeylerle birlikte siparişini vermiştim. Diğer siparişlerimde hiç bir sorun olmadı hepsi zamanında geldi. Led ampullerde ise teslimat tarihi 24 eylül gözükmesine rağmen 2 ekimde ürünler hâlâ hazırlanma aşamasında görünüyordu. Böylece chatten müşteri hizmetlerin bağlandım. Durumu anlattım. Karşımdaki kişi (Yasemin) ürün için herhangi bir ödeme yapılmış gözükmüyor, konuyla ilgili sizi uzman arkadaşlara yönlendireceğim dedi. Size mail yoluyla dönecekler dedi. Ben tam amazon müşteri hizmetlerinin Türkiye'deki firmaların alıştığımız çağrı merkezleri performanslarından bir farkı olmadığını düşünürken, birkaç saat sonra şu mail geldi; "Merhaba Korhan Bey, bizimle iletişime geçtiğiniz için teşekkür ederim.406-4643144-5637930 no.'lu siparişinizi sitemizde henüz onarılamayan teknik bir hatadan dolayı maalesef size ulaşamayacağı için iptal etmek zorunda kaldık.Aynı üründen tekrar sipariş vermek isterseniz, arada ücrette fark oluşacak olursa, lütfen bizimle iletişime geçin, biz o farkı kapatalım.Bu indirimden hariç, ayrıca hayal kırıklığınızı telafi etmek adına, hesabınıza 50 TL değerinde bir promosyon çeki ekledim.Bu promosyon, websitesinde hediye bakiyesi olarak görülmüyor ancak Amazon tarafindan satılan ürünleri sepete ekleyip kasa aşamasına geçtiğinizde görebiliyorsunuz.Umarım kusurumuzu az da olsa telafi edebilmişimdir ve size iyi günler diliyorum Korhan Bey." Sonraki gün aynı ürünü tekrar sipariş edip 50 liralık indirimi de kullandım ve bu sefer ürünler zamanında sorunsuz elime geçti. Her zaman dediğimiz gibi amazondan alışveriş yaparken satıcı amazon ise çok istisnai bir durum olmadığı sürece sıkıntılı bir süreç yaşamazsınız. Ha müşteri hizmetleri için müşteri ile irtibatta olacak personelin eğitimlerinin falan oturması zaman alacak. O kesin. Ekim 11, 2018 ZvAnA tarafından düzenlendi pentaman, MilesTeg, SEP and 1 other beğendi Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş
Mesaj tarihi: Ekim 12, 2018 yıllarca HB'den beklediğimiz ancak göremediğimiz bir performans olmuş, amazon'a her zamanki gibi tebrikler... işte bu yüzden aynı fiyat, hatta biraz daha pahalı olsa bile amazonu tercih ederim diyorum her zaman. Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş
Mesaj tarihi: Ekim 13, 2018 Süpürge geldi Amazon'un MNG ile özel bir anlaşması mı var bilemiyorum, ancak her zaman 3 günde kargo getiren MNG, dün akşama doğru beni arayıp "Abi... Bugün teslimatı yetiştiremedik, yarın sabah erkenden getirsek olur mu?" diye g.tünü yiyim ayağı yaptı Ben de "işyerini 9'da açıyorum, 9 buçuk'ta getirebilirsiniz" dedim. Ve o da ne! Bu sabah tam 9 buçukta kargo görevlisi kapıdaydı... Amazon sayesinde paçoz kargo şirketleri bile kendilerine çeki düzen vermek zorunda kaldılarsa, bu iyi bir şeydir... Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş