Mesaj tarihi: Eylül 5, 2018 o arabaların MTV'sini, periyodik bakımını, kaskosunu ve en önemlisi de olası bir arızada ödemek zorunda kalacağın rakamları da hesaba katıyor musun... ben katıyorum açıkçası, o yüzden E350 bana yeter, 2.0 olsun, 300 beygir olsun, sıfır km'den itibaren garantisiyle benim bilinçli kullanacağım araç olsun. bu yazdığın araçların temiz 2. elleri asla sana bana düşmez. çünkü kendi arabamdan biliyorum, satacak olursan eğer bana haber ver diyen bir sürü tanıdık var. yani kısacası cesaret ister öyle bentley falan 2. el almak, eline patlamaya hazır bomba almak gibi bir şey. neyse tercih meselesi tabi ama ben size daha acısını söyleyeyim, seneye bu fiyatları da göremeyeceğiz. "binilebilir" 1.6 araçlar 200 bin liradan başlayacak. o yüzden şuan e350 yazılsam mı diyorum ama mercedes sanıyorum sıkar beni, bmw'ye küskünüm. makyajlı macan'a 718'deki 2.0 motoru koyacaklarına gittiler bir de daha düşük beygirli motor koydular. (motoru güncellemediler, üstüne filtre koydular beygir düştü) geriye kalıyor audi a6 işte, onun da 2.0 TFSI motoru gelsin bir hele bakalım quattro s-line'a ne kadar ceza kesecek doğuş oto bir görelim. Thustu beğendi Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş
Mesaj tarihi: Eylül 5, 2018 star ben sana zaten katılıyorum. sadece 1 milyon üstüne çıkacak olsam a6 almam ya da e350 almam diyorum. benim zaten köşede 1 milyon param olsa ve arabaya gömeceksem ne mtv ne bakım düşünürüm. zaten eski parayla 1 trilyon abi. ne mtvsinden bahsediyorsun? kim 1 milyonu sikindirik a6 ya verir allasen? hele de sıfır. enayinin önde gideni derim. soracaklar 1 milyona ne aldın? audi a6 adamı rehberimden silerim TiesTorN beğendi Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş
Mesaj tarihi: Eylül 6, 2018 1 milyona Audi deyince insan bi R8 falan bekliyor en azından ama A6 nedir... TiesTorN and jackjoker beğendi Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş
Mesaj tarihi: Eylül 6, 2018 paramız pul olunca işte... Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş
Mesaj tarihi: Eylül 6, 2018 (düzenlendi) 4 hours ago, Lightning McQueen said: 1 milyona Audi deyince insan bi R8 falan bekliyor en azından ama A6 nedir... Maaşı aylık net 10000 TL (asgari ücretin 6.2 katı!) olan bir insan bile hiçbir şeye para harcamadan para biriktirse en az 8 yıl 4 ayda bu arabayı alabiliyor. İnanılmaz bir şey. Eylül 6, 2018 rammstein tarafından düzenlendi Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş
Mesaj tarihi: Eylül 7, 2018 1896 Electric car wins the first auto race in the United States Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş
Mesaj tarihi: Eylül 17, 2018 1965 Amphibious cars arrive in Frankfurt after sailing across the English Channel Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş
Mesaj tarihi: Eylül 18, 2018 On 8/5/2018 at 3:05 PM, Lightning McQueen said: Kronik arızaları olan araçları dikkate almazsak şimdiye kadar gördüğüm en masraflı problemler genellikle yanlış kullanımdan ötürü sorunlar çıkartan otomatik şanzımanlar oluyor. Özellikle çift kavramalı olanlar bizim ülkede doğru kullanılmadığı için şanzımanı arızalı (ya da arıza yapmaya müsait) çok araç var. Onun dışında turbo sorunları, uzun süre yağ değişimi yapılmamış araçlardaki motor sorunları ve manuel şanzımanlı araçlarda çok sık yarım debriyaj kullanımına dayalı şanzıman sorunlarını sayabilirim. Hocam su cift kavrama konusunu biraz acsak. DSG den mi bahsediyoruz? Bir arkadas daha yazmis cekiniyorum diye. Sanirim benim araba da bu sekilde, nedir bunun olayi, nasil kullanmamiz gerekiyor? Ben hic anlamam, otomatik vites araba, basiyorum gidiyorum, nasil olacak ki yani daha? Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş
Mesaj tarihi: Eylül 18, 2018 (düzenlendi) 54 dakika önce, MonkeyBusiness said: Hocam su cift kavrama konusunu biraz acsak. DSG den mi bahsediyoruz? Bir arkadas daha yazmis cekiniyorum diye. Sanirim benim araba da bu sekilde, nedir bunun olayi, nasil kullanmamiz gerekiyor? Ben hic anlamam, otomatik vites araba, basiyorum gidiyorum, nasil olacak ki yani daha? Eylül 18, 2018 jackjoker tarafından düzenlendi ahat beğendi Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş
Mesaj tarihi: Eylül 18, 2018 Sagol, izledim videolari. Anladigim su oldu, trafikte durunca ayak frende olcak. Zaten baska turlu nasil olcak orasini tam anlamadim ama neyse... Yani herhalde eger durmuyor ileriyorsaniz gaza basin demek istiyor herhalde. Onun disinda yapacak bisey yok. Basip gitmeye devam. Arabada (vw GTI) launch kontrol varmis onu ogrenmis oldum, onu deniycem simdi Ote yandan CVT sanzimanli bi arabada test surusu yapmistim, hic keyifli gelmemisti, ondan dolayi elenmisti araba bakarken. Elektrikli arabalarda nasil oluyor bu is acaba? Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş
Mesaj tarihi: Eylül 19, 2018 7 saat önce, MonkeyBusiness said: Sagol, izledim videolari. Anladigim su oldu, trafikte durunca ayak frende olcak. Zaten baska turlu nasil olcak orasini tam anlamadim ama neyse... Yani herhalde eger durmuyor ileriyorsaniz gaza basin demek istiyor herhalde. Onun disinda yapacak bisey yok. Basip gitmeye devam. Arabada (vw GTI) launch kontrol varmis onu ogrenmis oldum, onu deniycem simdi Ote yandan CVT sanzimanli bi arabada test surusu yapmistim, hic keyifli gelmemisti, ondan dolayi elenmisti araba bakarken. Elektrikli arabalarda nasil oluyor bu is acaba? VW GTI kaç vites? 7 mi 6 mı? elektrikli arabalarda vites düzeneği yok. basıyorsun gidiyor çekiyorsun duruyor. Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş
Mesaj tarihi: Eylül 21, 2018 2002 Nils Bohlin, inventor of the three-point seatbelt, dies at 82 Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş
Mesaj tarihi: Ekim 2, 2018 benim arabanın papucu sonunda dama atıldı. bu marka ve modeli bir daha tercih etmeyeceğimden heralde bilinçaltım beğenmemi engelliyor. sizler beğenecek misiniz merak ediyorum. yaptıkları ankette de söylemiştim dijital kadranlı olursa ben almam, hiç değilse opsiyon koyun analog için diye ama çoğu BMW sahibinin fikrini önemsemeyip dandik dijital kadranlardan koymuşlar buna da. 2.0 motorlu versiyonlar türkiye'de yaklaşık 500 bin liradan başlayacak.... 2016'da 718 almayıp parayı başka yerde değerlendirmekle büyük bir hata yaptım. Sonra Velar alacakken beni herkes yoldan çevirdi. (iyi ki de çevirmişler) Macan alalım dedik "kapama" arabası dediler, zaten 718'deki 2.0 motor 300 beygir verirken, yeni makyajlı macan'da olan 250 civarı beygir sayısını bir de gittiler azattılar. 5 serisi zaten olmamış, biçimsiz duruyor. Mercedes için yaşım hala genç. Geriye kalıyor yeni A6... Audi'nin de tasarımı çok sıkıcı be kardeşim... A3 sedan bile tasarım olarak A6'nin aşşarı yukarı aynısı.Audi modellerini ayrıştırmayarak gözümde çok değer kaybediyor... - arabam 6 yaşına geliyor ve tahmin ettiğimden çok daha uzun bir süre kullandım, değiştirme meselesi hem maddi, hem de beğeni açısından çok sıkıntıya sokuyor beni. baştan 525d x-drive alsaydım belki şimdi hiç arayışım olmayacaktı. estorilin mavisi ile kandırdılar beni sonra da rengi kızılaya devredip bütün ihtiyaç sahiplerine dağıttılar. hala düşündükçe sinirlerim geriliyor. Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş
Mesaj tarihi: Ekim 2, 2018 BMW sonunda ic mekan kalitesinde/dizayninda Audi/Merc kivamina gelmeye baslamis... Disini ben de cok tutmadim, Japonla Fransiz karisimi birsey olmus... Arka stoplar bildigin yeni A5'in tam ters versiyonu ayrica... Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş
Mesaj tarihi: Ekim 2, 2018 bu arabayı alacak olsam da makyaj beklerdim açıkçası, o tampondan bir parçanın farlara doğruu çıkıntı yapmasını çok mu düşünmüşler acaba. yeni 5 de akmıyordu, bu da akmıyor tasarım olarak. yeni bir şey yapacağız diye çizgisini bozmuşlar arabanın. Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş
Mesaj tarihi: Ekim 2, 2018 @stardust, dijital göstergeleri seviyorum ben açıkçası. Özellikle telefon cevaplarken aynı anda navigasyon yönergelerini de panelde gösterdiği için verimli olarak kullanmak mümkün oluyor. Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş
Mesaj tarihi: Ekim 2, 2018 2 hours ago, stardust said: yaptıkları ankette de söylemiştim dijital kadranlı olursa ben almam, hiç değilse opsiyon koyun analog için diye ama çoğu BMW sahibinin fikrini önemsemeyip dandik dijital kadranlardan koymuşlar buna da. sen istemiyosun diye koymayacaklardı tabii... ok Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş
Mesaj tarihi: Ekim 2, 2018 3 hours ago, pentaman said: @stardust, dijital göstergeleri seviyorum ben açıkçası. Özellikle telefon cevaplarken aynı anda navigasyon yönergelerini de panelde gösterdiği için verimli olarak kullanmak mümkün oluyor. dijital göstergelerle sorunum yok sayın hocam, analog kadranımın olması gereken yerde durmasınlar yeter. 144hz bile değil bakamıyorum ben o ekranlara, arabanın sesinden 5000 devire geldiğini anlıyorum ben ama o aptal kadranın düşük tazeleme hızı yüzüdenden sen daha 3500 devirdeymişsin gibi gösteriyor. tamam belki abartılı bir örnek oldu ama işte benim örümcek kafama ters bu işler, hep bahsediyorum ama tanıman açısından bir kez daha söyleyeyim, benim arabamda park sensörü, cruise control, dijital klima, sunroof falan hiçbiri yok. ama ne var, servotronic direksiyon (o zamanlar opsiyondu), M adaptif süspansiyon, gelişmiş gösterge, xenon falan... tamamen konfigüratörden kurdum arabayı ve şöförlük konusunda öyle bağnazım ki arabayı manuel vites ile sipariş etme imkanı olsa o mallığı bile yapardım o derece yani iyi ki yaptırtmadılar da ZF'nin nasıl bir kral olduğunu öğrenmiş olduk. misal gençliğimde 1 hamlede paralel park yapmazsam toprido gözünden jileti çıkarır kolumu çizerdim, şuan hiç yara izim kalmadı çünkü 2. hamleyi yapmam yani isterse yamuk dursun bırakır inerim öyle yaşadığımız kıtaların farklı olması sebebiyle senle yollarda karşılaşmamız zor ama bir gün yolda hızlı gittiğini düşünerek ilerlerken böyle yanından estoril mavisi bir gölge geçmiş gibi hissedersen beni aklına getir - neyse saçmalamayı bırakıp sadede gelirsek, hiç değilse devir göstergesi analog olmayan araba kesinlikle almam... bu durumda geriye ne kalıyor: There is no substitute Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş
Mesaj tarihi: Ekim 2, 2018 Analog devir göstergesinden kastın eğer mekanik kollu gösterge ise onun hızı ve tepkime süresinin ekran yenileme hızıyla alakası yok. Gerçek analog devir göstergesi diye bir şey tedavülden kalkalı yarım asır oldu, şu an hepsi dijital. Nihayetinde devir göstergesi mekanik kollu da olsa o kolu bir elektrik motoru hareket ettiriyor ve o kolun ne kadar hızlı ne kadar gecikmeli hareket edeceğine ise ister ekran olsun ister mekanik kollu olsun üretici karar veriyor. Bu otomobillerdeki ekranların ve dijital arayüzün boktanlığı ayrı bir tartışma konusu. Onbinlerce dolarlık araçlardaki dijital arayüzlerde 100 liralık çin malı cep telefonu akıcılığı olmaması, istisnasız otomobil üreticilerinin alayının sözleşmiş gibi böyle hantal arayüzler kullanması tamamen yavşaklık. Marsa 2 tonluk robot gönderiyorlar ama bir bluetooth menüsünün açılması 4 saniye sürüyor. Fakat son videoda gördüğüm kadarıyla 2019 yılında nihayet BMW biraz toplamış arayüzü. Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş
Mesaj tarihi: Ekim 3, 2018 İşte hantal değil onu diyorum ben de, devir göstergesi navigasyon uyarısına uyman için arada gidiyor yönergeler geliyor, o arada telefon gelirse yönergeyi ortaya çekip telefonla kim arıyorsa devir göstergesine o geliyor. Telefonu kapatınca veya navigasyonda haritaya uyduğunda devir göstergesi geri geliyor. Bunlar zaten çok hızlı oluyor ama devir ve hız göstergeleri de anlık tepki veriyor, ben bir gecikme göremedim açıkçası. Önyargılı olmamak lazım, muhtemelen panelde bu gecikme için de bir ayar vardır çok kurcalamadım ama çok kullanışlı, benim en sevdiğim özelliklerden biri. Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş
Mesaj tarihi: Ekim 3, 2018 Yeni BMW 3'ü çok sıkı incelemedim ama estetik olarak beklediğim gibi olmadı. Sanırım kimsenin olmadı. Zira bimmerpost vs. gibi forumlarda da stock ön ve arka tamponu beğenen yok, küfreden çok. Dış görünüş olarak nedense Mercedes CLA'ya benzettim ve tabi hoşuma gitmedi. F30 ve F30 LCI kasalar bir efsane olarak yıllarca hüküm sürecek sanırım bu gidişle. Fakat gel gör ki iç kısımda baya ilerleme kaydetmişler. Daha öncekiler çok monotondu. O açından başarılı. @stardust estorili ateşle artık bizlere veya direk bana Sana spor görünümlü bir Audi alalım, senin Audi zamanın gelmiş çok belli. Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş
Mesaj tarihi: Ekim 3, 2018 Şöyle güzel bir görsel karşılaştırma yapmışlar Bimmer'ci abiler.https://g20.bimmerpost.com/forums/showthread.php?t=1540972 Gerçi siyah F30 ile karşılaştırma tam olmamış. Aynı renk veya benzer renk koymaları lazımdı. Siyah bazı hatları yutuyor. Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş
Mesaj tarihi: Ekim 6, 2018 Lastiklerinizi ne kadar surede bir yeniliyorsunuz?.. Arkalar iyi durumda ama onlerden pek memnun degilim, hafif zorladigimda patinaja giriyorlar... 2015 20. hafta uretimi lastikler ve arac 40bin km'de... On-arka degisim ne kadar saglikli ondan da emin degilim... Lastik fiyatlari 2 katina cikmis tabi bir de o var ama tabii 3 kurus icin guvenligi de riske etmem... Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş
Mesaj tarihi: Ekim 7, 2018 2 yıl ya da 45-50k km arasında değiştiriyorum ben. Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş
Mesaj tarihi: Ekim 7, 2018 son bir kaç yıldır 20-30k arasında değişiyorum lastikleri, dişler biraz erimeye başladığında çöpü boylar bendeki lastikler genelde çünkü o dönemlerde lastik sertleşmeye de başlıyor, takoz gibi lastiği hiç sevmem. not: 30k km bizim arabalarımız için minimum 3 sene demek... çok az kullanılıyorlar. Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş