Mesaj tarihi: Şubat 14, 2018 tahminim tr'nin neredeyse tamamını oluşturan 1.0-1.6 motorlar arasına getirilecek bu kategorilendirme. yüksek motorları elleyeceklerini sanmıyorum. Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş
Mesaj tarihi: Şubat 14, 2018 Kesin ellerle de, esas hedef 1.0-1.6 evet. Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş
Mesaj tarihi: Şubat 14, 2018 (düzenlendi) yüksek hacimlileri de kapsıyor bu tasarı. 3000cc 250hp ile 3000cc 450hp arasında da fark olacak yani. ama tabi asıl hedef 1.6 ya kadar olan kısım. ben her sene daha az vergi vereceğime her sene daha çok vergi veriyorum arabam yaşlandıkça. nasıl bir yerdeyiz biz ya. araba kullanmayın şeyine şey yaptıklarım eşek ile gidin demiyorlar da hayattan bezdiriyorlar. not: bu arada şu mesaj düzenleme hedesini de bir düzeltseniz. noktayı koymayı unutup nokta koysak aşağıda kocaman "jackjoker tarafından düzenlendi" yazıyor. en sinir olduğum durum. Şubat 14, 2018 jackjoker tarafından düzenlendi Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş
Mesaj tarihi: Şubat 14, 2018 Benzer şekilde belli hp üzerinde ekstra vergi veya "aracın belli hp üzerinde satılamaması" gibi bir durum Japonya'da da var mıydı? Zamanında PS1'de Gran Turismo 2 oynarken birçok Nissan modeli 280hp idi. Ben de dönüp bakmazdım bile çok düşük hp diye. Arkadaş söylemişti "ooolum onlar japonyada 280hp üzeri araç satmak yasak olduğu için öyle, alıp birazcık tuning falan yaptın mı 700-800 hplere çıkıyorlar" demişti. Ben de hiç sorgulamamıştım. Benzer duruma biz de geliyoruz desenize. Benim araç 1,6 136hp, tuning sitelerinde falan 200hp'ye çıkarılabileceği yazıyor. Aynı motorlu 170'lik model de var fakat yağ soğutucusu teknik doküman sitelerinde farklı gözüküyor. Yapacağımdan değil ama bu aracın gücünü yükseltirsek başımıza iş almak da istemiyorum, gerçi dediğim gibi daha RWD'ye alışamadık, 136hp'den bile korkuyorum nerede 170-200 Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş
Mesaj tarihi: Şubat 15, 2018 Quote Emniyet Genel Müdürlüğü, İstanbul'daki Elektronik Denetleme Sistemleri'nin (EDS) yeni eklemelerle birlikte revize edilerek faaliyete geçirildiğini bildirdi. https://www.ntv.com.tr/turkiye/emniyetten-eds-uyarisi,PvvEee6FXUu6Ihea3dtvTQ Şöyle bir haber var. Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş
Mesaj tarihi: Şubat 18, 2018 Software may have helped Daimler pass U.S. emissions tests: report https://www.reuters.com/article/us-daimler-emissions/software-may-have-helped-daimler-pass-u-s-emissions-tests-report-idUSKCN1G20B2?utm_campaign=trueAnthem:+Trending+Content&utm_content=5a8955b104d3013993fcce7e&utm_medium=trueAnthem&utm_source=twitter Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş
Mesaj tarihi: Şubat 19, 2018 Daha onceki mesajda bahsettigim urunler geldi... Normalde boyle susleri sevmem, sadelik tercihimdir ama bunlar iyi durdu, hosuma gitti olusan goruntu... GoXeL, antibit, Mono and 2 others beğendi Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş
Mesaj tarihi: Şubat 26, 2018 (düzenlendi) Fransız Peugeot 2018 model 508'i tanıtmış. Şahsi fikrim şuana kadar gördüğüm en şık sedan olmuş. Hem iç tasarımı hem dış tasarımı ile oldukça iddialı. 1.6 litrelik THP benzinli motor seçeneği 177-217 beygir güç üreten motor seçeneğinin yanında 1.5L ve 2.0L BlueHDI dizel motor seçeneklerinde 158 Beygir ve 177 Beygir iki motor seçeneği ile de gelecek. Peugeot 2019 yılında aynı modelin Hybrid versiyonunu da çıkaracağını açıklamış. Kullanılan şanzuman ise Tork Konvertörlü 8 ileri Tam otomatik EAT8 ve 6 ileri manuel. Artık bir çok marka yarı otomatik çift ve tek kavramaları bırakıp tam otomatik tork konventöre dönüyor. Ocak 28, 2019 jackjoker tarafından düzenlendi Hamso and Mono beğendi Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş
Mesaj tarihi: Şubat 26, 2018 (düzenlendi) Valla güzel araç olmuş. Özellikle arka bölümü ve arka farları çok beğendim. Şubat 26, 2018 Atrin tarafından düzenlendi Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş
Mesaj tarihi: Şubat 26, 2018 sanki amerikan muscle car'lara benzemis gibi geldi bana. gene de gayet guzel bir ic-dis tasarim yapmislar. Hamso beğendi Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş
Mesaj tarihi: Şubat 28, 2018 Booth babes de kaldırılıyormuş. Olmadı bu. https://www.rt.com/business/420042-booth-babes-swiss-auto-show/ Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş
Mesaj tarihi: Mart 1, 2018 (düzenlendi) On 26/02/2018 at 6:53 PM, infestor said: sanki amerikan muscle car'lara benzemis gibi geldi bana. gene de gayet guzel bir ic-dis tasarim yapmislar. haklısınız hocam arkası eski mustang'i hatırlatıyor bana. 2000 li yıllardaki olması lazım. Mart 1, 2018 Atrin tarafından düzenlendi Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş
Mesaj tarihi: Mart 1, 2018 bok neye benzerse benzesin boktur. Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş
Mesaj tarihi: Mart 1, 2018 (düzenlendi) ah şu fransızlar. bombok araçlarıyla ucuz alman plastiklerinden daha iyi araçlar yapıyorlar fakat ön yargıları kıramıyorlar işin dramatik tarafı da alman plastik gövdelerde fransız motorlarını kullanmıyor mu bu kötü almanlar ah ah o değilde bu yeni kasa 508 karşısına çıkacak passat highline çok daha pahalı ama yine passat satacak. tok kapı win. Mart 1, 2018 jackjoker tarafından düzenlendi TiesTorN and infestor beğendi Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş
Mesaj tarihi: Mart 1, 2018 aynen bu pejoya karşı olan ön yargıyı da anlamış değilim markaya değil aracın kalitesine bakmak gerekir. Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş
Mesaj tarihi: Mart 1, 2018 Pejonun 307 fiyaskosundan bu noktaya gelmiş olması taktire şayan. Zannediyorum PSA Pejoyu üst sınıfa Alman abilerin kulvarına taşıyor. 3008'in içine girdiğimde bu ne biçim Pejo bildiğin Audi kalitesinde demiştim. 508 de gayet alınası bir araba olmuş. Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş
Mesaj tarihi: Mart 1, 2018 Yeni Audi A6 Onu tipik Audi, arka tarafi begenmedim... Motor isimlendirmesi dikkatinizi cekmistir; 40 TDI , 45 TDI, 50 TDI, 55 TFSI seklinde olacakmis... 40-45 2.0litre, 50 ve 55ler 3.0litre hacme sahip motorlarin farkli versiyonlari... A8'den bayagi bir teknoloji almis almasina da fiyati ne olur TR'de merak ettim... Baslangic fiyati olarak tahmini 44.000 euro denilmis, su an TR'de baz fiyati 46.000 euro olan A6 3.0 TDI quattro 320hp, vergilerle birlikte 665.000 TL'ye satiliyor... Gerci dogus yine bombos arac getirir fiyati dengeler herhalde... Atrin beğendi Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş
Mesaj tarihi: Mart 2, 2018 Model isimlendirmesinde saçmalamışlar. insanların alıştığı bir konuyu neden değiştirirsin ki ? Ben beğendim aracı. ön taraf tam istediğim gibi olmuş. Arka farlara bende emin olamadım ama gördükçe alışırız herhalde Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş
Mesaj tarihi: Mart 2, 2018 O sahte egzozlar nedir ama ya... Yıl olmuş 2018, koymayın artık şunları... wazzap and infestor beğendi Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş
Mesaj tarihi: Mart 5, 2018 1.6 fakir edition olacak mı bu A6'nın ? Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş
Mesaj tarihi: Mart 5, 2018 Önemli bir gelişme: http://www.bbc.com/news/business-43211946 Otomotiv sanayisinin çok güçlü olduğu memlekette beklenmeyen bir karardı ama şehirler bunu uygular mı bilinmez. Yine de yakın vadede olmasa da dizellerin geleceğini etkileyecektir. Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş
Mesaj tarihi: Mart 5, 2018 "older diesel veicles" diyor ki bence de anlamlı bir uygulama. eski dizeller gerçekten verimsiz ve çevreyi kirletiyor. Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş
Mesaj tarihi: Mart 5, 2018 Eski dizellerin durması bile hata ama burada devlet işe el atmalı. Eski de olsa dizel aracı olan adam ne yapacak ? Keyfe keder yasa koydum haydi yallah deme lüksü yok . O aracın bedelini ya ödeyecek ve yeni araç için vergileri sıfırlayacak ki vatandaş alabilsin ya da bulacak bir çaresini. Ben de dizel kullanıyorum ama 2013 model ve Euro5 standartlarında (dpf vs var) . Parasını vermişim o zaman satarken üzerinden vergi alırken de iyiydi. Şimdi yasa çıkarıp yasaklıycan ee benim günahım ne ? Aracımın rayiç bedelini öder , alacağım yeni araçtan da vergilerini sıfırlarsa o zaman bu işin amacı uygun hale gelir. Yoksa yine daha çok vergi alıp soyayım olur. Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş
Mesaj tarihi: Mart 5, 2018 2013 ne abi, eski dizellerden kasıt 2000 ve öncesi falandır heralde... 2013 eski nesil dizel değil. zaten almanya yapıyorsa böyle bir şeyi heralde bir çözüm de düşünmüştür, keyfe keder yasa koymak bizim ülkemize özel sadece. Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş
Mesaj tarihi: Mart 5, 2018 Henüz bir yasak yok, bu yapılan yasak koymayı şehirlerin yetkisine vermek ve genel olarak da mümkün hale getirmek. Daha önce şehir kurulları bu tip yasaklar koyamıyordu. Eski dizel dedikleri ilk etapta Euro 5 öncesi, 2019-2020 civarında da Euro 6 öncesi denebilir. Şu an zaten şehir merkezlerine yeşil pulu olmayan araçlar giremiyor ki Euro 4 ve üstü demek bu. Bu son değişiklik bu limitleri sertleştirmeyi veya tamamen yasaklamayı mümkün hale getiriyor. Son dizel hile hurdalarından sonra euro 5-6 motorların alsında euro 3 bile olmadıkları anlaşılınca şehir yönetimlerinin eli güçlendi yoksa normalde çok zordu gerçekleşmesi. Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş