Otomobil Hakkında Her şey
6 6

Bu konuda 4.015 mesaj var

Arabaya 100 bin ver sonra tın tın 80 km ile git bana koyuyor, haliyle öyle de gitmiyorum. Heryer otobanda değil, 131 ile gitsen yine bir nebze....

Ceza yediğim zaman kendimi keriz gibi hissediyorum, devletin bu keyfi uygulaması beni öldürecek.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Skoda forumlarını okuyordum geçen sene Superb kullananlar kuduruyorlardı. Bu fiyata suberp'mi olurmuş araba ele ayağa düşmüş.

 

Şimdi burada okuyorum 1.6 motorlu bilmemne mi olurmuş araba ele ayağa düşmüş.

 

Ama esas konu aracın performans vermemesi değil, statü ayrımı sağlayan bir malzeme olmaktan çıkmaya başlaması. Arabayla, telefonla nasıl statü ayrımı olduğunu anlayamayan bana bu konu çok ilginç geliyor. Sanki ülkede herkes bileğinin gücüyle birşeylere sahip oluyor, herkes okuduğu kadar yüksek maaş alıyorda bmw,mercedes ile statü belirlenmeye çalışılıyor. Birşeylere sahip olmanın statü belirliyor olması ise hepten komedi :)

 

Aracı ile kendini özel hissetmek isteyen arkadaşlara önerim kendilerine daha gerçekçi hedefler koymaları veyron,ferrari,lamborghini gibi. He statü ile işi olmayan, arabadan zevk almak isteyen adamı markanın aynı kasada 1.2 motor satıyor olması zaten etkilemez. Dediğim gibi kendinizi özel hissetmenizi isteyen markalar yukarıda ki gibi bmw, mercedes, audi gibi statü arabaları sizi özel hissettiremez, satışını yapar geçer. Eğer öyle bir amaçları olsaydı 15 yaşında ki A4 30-40 bin liraya satılıp yolda aynı ağır adam çizgisi çizmezdi :D

OnLyTNT beğendi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Araç bugün çıktı bakımdan 2200lira civarı bi masrafı çıktı. Yine şükür diyorum bu kadarla atlattık.

 

Kırılan far yerine yeni far 815lira

Kırılan ön panjur 130lira

Kaput 500lira

Kaput boya 300lira

Kaporta işçiliği 200lira

Kaput mandalı( mı ne öle bişi kaputun açmasına yarayan bi dava yayı bişileri varmış o dağılmış) 100lira

Rot-balans 70lira

Hava filtresi yağ filtresi yağ değişimi tamir işçiliği falan geri kalanda.

 

Kaput neysede fara sinir oldum ya, sonradan da kendi kendime söylendim. Hemen acele ettim az sabredip bakınsam çıkmalar falanda oluyordu. Neyse olan oldu toparladık arabayı...

 

Birde ordan berbere geçeyim dedim ordan otobandan geçerkende mavişehir girişte nerdeyse yine bi kaza geçircektik. Ben sol şeritten seyirdeyim adam arkadan geldi birde sol sinyali çaktı tepeme çıkacak utanmasa hafif sola kırıp kornayı basmasam farkedip sürtecekti yani o derece girdi şerite, dönüp bi baktım malak gibi bakıyor bide sanki hiç birşey yokmuş gibi. İnsan trafikte şöle saçmalıklar yaşayınca nefret geliyor.

 

Geçmiş olsun hocam, Allah tekrarından korusun. 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
Audi ayak takımına araba yapmaz. Parası olmayana Volkswagen bayisinin adresini verir.

 

Bu mantıkla o zaman şöyle denilebilir mi, doğru olur mu?

 

Bugatti ayak takımına araba yapmaz. Parası olmayana Bentley bayisinin adresini verir.

 

Bentley ayak takımına araba yapmaz. Parası olmayana Porsche bayisinin adresini verir.

 

Porsche ayak takımına araba yapmaz. Parası olmayana Audi bayisinin adresini verir.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

 

Audi ayak takımına araba yapmaz. Parası olmayana Volkswagen bayisinin adresini verir.

 

Bu mantıkla o zaman şöyle denilebilir mi, doğru olur mu?

 

Bugatti ayak takımına araba yapmaz. Parası olmayana Bentley bayisinin adresini verir.

 

Bentley ayak takımına araba yapmaz. Parası olmayana Porsche bayisinin adresini verir.

 

Porsche ayak takımına araba yapmaz. Parası olmayana Audi bayisinin adresini verir.

Aynen öyle. Mercedes Maybach markasını Bentley ve Rolls Royce müşterilerini çekmek için diriltmişti. Beklenen ilgiyi görmeyince üretimi durdurdular. Bunun yerine S serisinin büyük motorlu ve uzun şaseli versiyonuna Maybach ismini vereceklerini ve Maybach müşterilerine bunu sunacaklarını söylediler.

 

Tabi Maybach müşterileri bu durumdan pek hoşnut kalmadı. Çokuluslu şirket sahibi adam yanında çalıştırdığı, maaşını verdiği elemanıyla (CEO da olsa eleman elemandır) aynı arabaya mı binecek? Tamam, biri S600L diğeri S350cdi ama sonuçta sokaktaki vatandaş için çok fark yok arada. RR be Bentley but fırsatı kaçırmadılar tabi.

 

Bu marka yönetimidir. Tek markayla herkese hitap edemezsiniz. Her ne kadar bize adaletsiz ve saçma gelse de tüm toplumlarda sınıf, statü, vs. ayrımlar var. Giyim kuşam, kullanılan araba, oturulan semt filan bunları belirliyor. Evet, her zaman adaletli değil. Evet, her zaman tutarlı değil. Lakin böyle birşey var.

 

Beymen kendi mağazalarında kendi markasını ve bazı kaliteli markaları satıyor. Daha uygun fiyatlı ürün isteyenler için tamamen ayrıştırılmış Beymen Club markası var. Farklı kalıplar, farklı kumaşlar filan. Lakin Beymen Club asla Beymen'in kendi mağazalarında satılmıyor. Boyner gibi yerlerde satılıyor. İkisi asla birbirine karıştırılmıyor çünkü bunların hedef müşteri kitleleri farklı.

 

Araba konusunda da durum böyle. Herkes herkese birden mal satamaz. Bu bir ütopyadır. Firmaların bu yüzden birden fazla markaları oluyor. Aksi halde Audi, Porsche, Bentley filan olmazdı. Hepsi Volkswagen olurdu.

Firienholt, infestor and stardust beğendi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
Ülkeler otomobillerin vergilendirilmesinde CO2 salınımı, yakıt tüketimi, motor hacmi, motor gücü, ağırlık vb. gibi kriterleri göz önünde bulundurarak bir sistem oluşturmuş durumda malumunuz. Avrupa normlarına göre şu anda otomobil üreticilerinin CO2 salınımı filo ortalaması 130 gr/km olmalı. 2021'de bu değerin 95 gr/km'ye düşürülmesi isteniyor. Bu rakamları tutturamayan firmalara, aştıkları değer kadar cezalar veriliyor. Son yıllarda düşük hacimli, hibrit yada elektrik motorlu araçların sayısının giderek artmasının sebebi bu. Örneğin Aston Martin geçmişte bu değeri düşürebilmek adına, Toyota IQ modelini alıp Cygnet adlı bir ucube çıkarttı. Artık Porsche, Ferrari gibi markalar bile atmosferik motorların yerine düşük hacimli turbo beslemeli motorlara geçiş yapıyorlar. Porsche, 718 ve Macan'da kullandığı 2.0 lt'lik motoru, 2019'daki 992 kasa kodlu 911'in giriş modellerinde kullanabilir.

 

Uzun lafın kısası, durum BMW yada Mercedes'in E sınıf bir aracına 1.6 lt motor koyarak, Türkiye'deki vergi sisteminin dezavantajlarından bir nebze de olsa kurtulup, yılda 1000-2000 adet fazla araç satma düşüncesinin çok ötesinde.

 

Ayrıca 1.6 lt hacimli bir motorun, yakın zamanda yol otomobilleri için hangi güçlere çıkabileceğine dair bir örnek;

 


Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Arabaların egzost emisyonlarını düşürmek için daha küçük motor tercih edilmez. Emisyonu düşürmek için araba hafifletilir, motorun verimi arttırılır, şanzımanın verimi arttırılır, hibrid sisteme geçilir, vs... Kasaya göre küçük motor kullanmak emisyonu ve tüketimi düşürmediği gibi motor arabayı hareket ettirmekte daha fazla zorlanacağı için daha yüksek devirde çalışacak ve daha fazla yıpranacaktır. Ayrıca, NOx emisyonu yüksek devir ve sıcaklıklarda katlanarak arttığı için küçük dizellerde emisyon daha da fazla olacaktır.

 

Mesele üreticinin vergi sistemindeki engeli aşmak istemesi değil. Bu zaten doğal bir durum. Mesele üreticinin bunu yaparken kendi imajını zedelemesi ve prensiplerinden vazgeçmesi. Güvenilirliğiyle tanınan Mercedes E180'in rezilliğini gizlemek için katalog verilerinde yalan söylemek zorunda kaldı. Hem hızlanma, hem de tüketim verileri gerçekle tamamen alakasız. Nerede kaldı güvenilirlik? BMW "sportif premium araba" olarak bilinir. Tüm BMW modelleri hızlı gaz tepkileri ve keyifli sürüşleriyle kendi segmentlerinde sivrilirler. E kocaman arabaya 1.6L motor koydular, nerede kaldı sürüş keyfi? "Sheer driving pleasure" arıyorum bulamıyorum?

 

Bu işin sadece bir kısmı. İşin bir de hitap edilen müşteri kitlesi kısmı var. Onu da yukarıda zaten yazdım, tekrar yazmayacağım. Volkswagen Transporter'dan filan Mercedes'e veya BMW'ye geçiş yapanlar bu modelleri çok beğenebilirler. Ancak 530 veya E350 müşterileri durumdan hiç memnun değiller.

stardust, Griffon and infestor beğendi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

 

G30 kasa için de 2017'nin ikinci yarısından itibaren 1.6 lt. 520i seçeneği olacak.
 

 

1.6 ltr BMW 5 serisi bir aracin varolma ihtimalini gectim; bi kere o 520 diye pazarlamak nedir ya?! 516 desinler suna. utanmazlar.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Aynen öyle. Mercedes Maybach markasını Bentley ve Rolls Royce müşterilerini çekmek için diriltmişti. Beklenen ilgiyi görmeyince üretimi durdurdular. Bunun yerine S serisinin büyük motorlu ve uzun şaseli versiyonuna Maybach ismini vereceklerini ve Maybach müşterilerine bunu sunacaklarını söylediler.

 

Tabi Maybach müşterileri bu durumdan pek hoşnut kalmadı. Çokuluslu şirket sahibi adam yanında çalıştırdığı, maaşını verdiği elemanıyla (CEO da olsa eleman elemandır) aynı arabaya mı binecek? Tamam, biri S600L diğeri S350cdi ama sonuçta sokaktaki vatandaş için çok fark yok arada. RR be Bentley but fırsatı kaçırmadılar tabi.

 

Bu marka yönetimidir. Tek markayla herkese hitap edemezsiniz. Her ne kadar bize adaletsiz ve saçma gelse de tüm toplumlarda sınıf, statü, vs. ayrımlar var. Giyim kuşam, kullanılan araba, oturulan semt filan bunları belirliyor. Evet, her zaman adaletli değil. Evet, her zaman tutarlı değil. Lakin böyle birşey var.

 

Beymen kendi mağazalarında kendi markasını ve bazı kaliteli markaları satıyor. Daha uygun fiyatlı ürün isteyenler için tamamen ayrıştırılmış Beymen Club markası var. Farklı kalıplar, farklı kumaşlar filan. Lakin Beymen Club asla Beymen'in kendi mağazalarında satılmıyor. Boyner gibi yerlerde satılıyor. İkisi asla birbirine karıştırılmıyor çünkü bunların hedef müşteri kitleleri farklı.

 

Araba konusunda da durum böyle. Herkes herkese birden mal satamaz. Bu bir ütopyadır. Firmaların bu yüzden birden fazla markaları oluyor. Aksi halde Audi, Porsche, Bentley filan olmazdı. Hepsi Volkswagen olurdu.

 

valla A3'ten, vw golf'ten aldigim keyfi alamadim ne yalan soyliyim :D

 

saka bi yana, audi A3 benim gozumde sanirim hicbir zaman alli pullu bir golf olmaktan cikamayacak. yazik gunah la o kadar parayi A3'e vermek.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Ya suna cok guldum; [ https://forum.donanimhaber.com/sifir-aracta-dsg-arizasi--123258816 ] ... Eleman Trabzon'daki bayiden A3 aliyor, donus yolunda 300km gitmisken S Tronic / DSG cortluyor... Audi'den degisim talep ediyor, Audi 4000TL daha ver Sedan verelim diyor filan... Eleman kabul etmeyip "dava edecem, aazlarina sicacam, emsal olacam" diye konu acmis Donanimhaber'de... Tabii millet hakli olarak destek cikmis elemana, imza kampanyalari, eksisozluk'te konu acmalar, Almanya'ya email atmalar vs. derken eleman dun gelmis "4000TL verdim Sedan aldim" demis hahaha... :zuh: 

 

Elemani gommusler tabii dogal olarak, o da "Sedan aldim da satacam, baska marka alacam" vs. diye cevirmeye calismis ama kar etmemis... Konuyu sildirmeye calismis onda da modlar konu 50 kusur sayfa oldugu icin silmemisler... Lan ne adamlar var ya...  :D

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Bmw Mercedes in 1.6 motorlu arac satmasina karsi cikilmasina katılmıyorum. İnsan neden bmw veya Mercedes alir ? Begendigi için, kaliteli olduğu için, mantıklı oldugu için vs. Bmw yi sırf hava, statü icin aliyorsan kendin için yasamayip baskalari icin yasiyorsun demektir. 5.30 al araçtan keyif al. Birak başkasınin gozunde 1.6 motorlu 5.20 ile senin bindigin 5.30 un 5.25 in farki olmasin. Ayrica yeni düzenleme ile değişti ama daha önce hemen hemen ayni araca yüzde 45 daha fazla para ödemekte bence enayilik oluyordu. Kimse 1.6 130hp c180 i 50 bin lira daha ucuza almak varken 1.8 170hp c200 almaz.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Mercedes konforu ve sürüş keyfi C serisinde yok. 6-7 arkadaşım C200d AMG paketini kullanıyorlar, hepsi araba yürümüyor diye ağlıyor. İçinde bir sürü oyuncak var ama araba asıl fonksiyonu olan sürüş ile ilgili ağır kabızlık içerisinde yaşıyor. Kar yağdığında da hepsi kar/kış lastikleri ve zincirlere rağmen büyük zorluklar çektiler çünkü sürüş destek sistemleri de çok saçma çalışıyormuş. Benim önden çeker A5 ile gezdiğim yerlere girmeye korkuyorlardı. Bana göre Mercedes kullanıyorum demek ve o keyfi yaşamak için C serisinden uzak durmak lazım.

 

BMW'nin 5 serisinde 1.6 motor kullanmasına da itiraz etmiyorum. Ancak BMW'de yaptığının ne olduğunun farkında olduğu için 516 diye bir model çıkartmak yerine 1.6 motorlu 520 diye pazarlıyor arabayı. 520i (8 ay) ve 520d (3 ay) kullandım, ikisi de ortalama seviyede tatminkar olsa bile altımda Ultimate Driving Machine var hissiyatı yaratmaktan çok uzak araçlar. Hoş benim kullandığım A5'in de para verip alınacak bir tarafı yok. A5 alınacaksa da en azından quattro almak lazım. Onun da yenisinde 1.4 üzerinde TFSI modeli yok. 

 

Kendi adıma arabaya güvenli bir şekilde a noktasından b noktasına gitmek dışında bir önem vermiyorum. O yüzden de arabaya bir ev parasını gömmek asla bana mantıklı gelmiyor. Prestij falan için C serisi Mercedes yada 5 serisi BMW alanlar da saçmalıyorlar. Prestiji parayla göstermeye meraklıysan ona göre bir model alacaksın. Paran yoksa ve bu yüzden alamıyorsan da o zaten prestij meselesi olmaktan çıkıyor.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

C200d AMG kullanıyorum, tam 1 yıl oldu. 30.000 km. 

 

Konfor olarak beni tatmin etmedi, ince yanaklı lastikler ve sert süspansiyonlar sebebiyle. Ama araç sürüş anlamında kesinlikle kötü değil.

 

"Yürümüyor"dan kast edilenin ne olduğunu bilmiyorum ama günlük kullanımda, otobanda vs. kesinlikle üzmüyor. Beklentiler spor bir arabaysa tabi ki üzecektir, sonuçta 136 hp bir araçtan bahsediyoruz.

 

Kar olayında ise, bu kadar aptal bir araç olamaz. Benim geçen sene Octabia ile güle oynaya çıktığım yerde kaldım (kış lastikleri). Yerde azıcık kar varsa, gitmiyor. 

 

Hanımda Polo var, sitede 30 cm karın içinde gömülüydü. Üşendim etrafını temizlemeye, direk çıktı. Benim araç da 5 cm kar içindeyken çıkamadı (geniş taban da etkilidir belki, bilmiyorum).

 

2.0 ile 1.6 arasında 80 bin TL fark varsa, ben 1.6 alırım. Günlük kullanımda, otobanda 170 hp'lik 5 serisi üzmez. Hatta, gaza %50'den fazla bastığınız an sayılı olur. 

 

Araç kullanmak nedir? Her gün 150 km yol yapıyorum, Otobanda kullanıyorum, Göreceğimiz hız zaten 150, yahu 180 olsun. Bu araçların hepsi o hızlara çok rahat çıkıyor artık. E sınıfı araç 1.6 olsa da o yolda daha az yoracağı için tercih ederim düşünmeden. 

 

C sınıfını kiralarken benzer fiyatlara E180 vardı, kiralamadığıma pişmanım mesela :)

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Cogunlugun "prestij" icin VW pesinde kostugu bir ulkede yasadigimizi unutmusuz sanirim... 

 

530 veya E350 musterisi memnun olmama mevzusuna gelirsek BMW veya Mercedes'in umursadigini hic zannetmiyorum zira satis rakamlarini oranlarsak (530 vs 520 / E350 vs. E180) 1'e 100 filandir sanirim... Ali Muhittin Haci Bekir uzuldu diye BMW/Mercedes koca ulkede en cok satan versiyonlarinin satisindan vazgecmeyecektir... 

 

Mal mulkun prestij olarak gorulmesini "ayipliyorum" ama ulkede realite boyle ne yazik ki... 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

@@SpeCTRuM

Sürüş desteklerinin bir kısmını devre dışı bırakınca yürüyormuş. Onu da gizli bir menüden yapmak gerekiyormuş. Detaylarını merak etmediğim için sormadım ama 2-5cm arası karda yürüyemeyen arabaya iyi demek bana mantıklı gelmiyor. :)

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

@@SpeCTRuM

Sürüş desteklerinin bir kısmını devre dışı bırakınca yürüyormuş. Onu da gizli bir menüden yapmak gerekiyormuş. Detaylarını merak etmediğim için sormadım ama 2-5cm arası karda yürüyemeyen arabaya iyi demek bana mantıklı gelmiyor. :)

 

Sanki custom driver ile GPU overclock etmeye benzemiş :) Otomobillerden uzak olsun böyle şeyler ya :)

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Araç kullanmak nedir? Her gün 150 km yol yapıyorum, Otobanda kullanıyorum, Göreceğimiz hız zaten 150, yahu 180 olsun. Bu araçların hepsi o hızlara çok rahat çıkıyor artık.

abicim böyle bir mantık yok, o mantıkla şahin & kartal da 150'ye çıkıyor da ne kadar zamanda çıkıyor işte önemli olan o. ben uzun yolda araç sollarken ter dökmek istemem açıkçası... ve ayrıca yine E sınıfı araç alıpta yolda kıçıkırık arabalara geçilmek istemem. herkesin kendi düşüncesi tabi ama ben bu şekilde düşünüyorum. D & E sınıfı dediğin araç gaza bastın mı gidecek, bir farkı olacak.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

@ geçen gün yeni kasa S500 sellektör yaptı. altımızda M6 vardı. ilerki ışıklarda adam arabayı bırakıp gitti ( mecazi ) o değilde adam E200 e biniyor ama gaza bastığında sanırsın iteklemek lazım. bence de güçlü motor olması gerekiyor. Yoksa 200 e çıkmak mesele değil. bir de önemli olan ne kadar süre 200 ve üzerinde yol alabildiğin. atmosferik motorlar da sorun yok da turbo beslemeli araçlarda uzun süre o hızlarda kalamıyorsun. 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Uzun süre 200 de kalamıyorsun... Nerede bu uzun sürede 200 ile gidilebilecek yollar, Antalya civarında hiç yok :)

aydın otobanı gibi yerlerden bahsediyordur :) öyle yerlerde sabit 200le gidersin çok rahat, altındaki araç iyiyse tabi.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

C200d AMG kullanıyorum, tam 1 yıl oldu. 30.000 km. 

 

Konfor olarak beni tatmin etmedi, ince yanaklı lastikler ve sert süspansiyonlar sebebiyle. Ama araç sürüş anlamında kesinlikle kötü değil.

 

"Yürümüyor"dan kast edilenin ne olduğunu bilmiyorum ama günlük kullanımda, otobanda vs. kesinlikle üzmüyor. Beklentiler spor bir arabaysa tabi ki üzecektir, sonuçta 136 hp bir araçtan bahsediyoruz.

 

Kar olayında ise, bu kadar aptal bir araç olamaz. Benim geçen sene Octabia ile güle oynaya çıktığım yerde kaldım (kış lastikleri). Yerde azıcık kar varsa, gitmiyor. 

 

Hanımda Polo var, sitede 30 cm karın içinde gömülüydü. Üşendim etrafını temizlemeye, direk çıktı. Benim araç da 5 cm kar içindeyken çıkamadı (geniş taban da etkilidir belki, bilmiyorum).

 

2.0 ile 1.6 arasında 80 bin TL fark varsa, ben 1.6 alırım. Günlük kullanımda, otobanda 170 hp'lik 5 serisi üzmez. Hatta, gaza %50'den fazla bastığınız an sayılı olur. 

 

Araç kullanmak nedir? Her gün 150 km yol yapıyorum, Otobanda kullanıyorum, Göreceğimiz hız zaten 150, yahu 180 olsun. Bu araçların hepsi o hızlara çok rahat çıkıyor artık. E sınıfı araç 1.6 olsa da o yolda daha az yoracağı için tercih ederim düşünmeden. 

 

C sınıfını kiralarken benzer fiyatlara E180 vardı, kiralamadığıma pişmanım mesela :)

 

2 hafta önce kar yağdığında Ankara Çamlıdereye gittim. Megane'la tıkır tıkır giderken park alanına girmeye çalışan S320 ittim, C200'le gidemiyorum diye üzülme :)

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

@@SpeCTRuM

Sürüş desteklerinin bir kısmını devre dışı bırakınca yürüyormuş. Onu da gizli bir menüden yapmak gerekiyormuş. Detaylarını merak etmediğim için sormadım ama 2-5cm arası karda yürüyemeyen arabaya iyi demek bana mantıklı gelmiyor. :)

 

Abi sorma, aynen öyle oluyor. 

 

Ya gizli derken, anasını satayım, öyle bir yere koymuşlar ki, her defasında "lan nerdeydi bu" diye menü içinde geziyorum.. Home -> Ayarlar --> yardım --> ESP mi ne :D

 

 Ekteki menüden sürekli ESP'yi kapatıp, açıyordum. Yoksa zaten sıkıntılı. 

 

 

Karda neden kötü , bilmiyorum. Ama arabanın kar harici kullanımında sıkıntı yok

post-168-0-14652100-1485181163_thumb.jpeg

post-168-0-43782300-1485182242_thumb.jpeg

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Yorum yazmak için üye olun veya giriş yapın

Yorum yazmak için üye olmanız lazım

Üye ol

Üye olun ve sitemizin tüm avantajlarından yararlanın!


Yeni bir hesap oluştur

Giriş yap

Zaten üyemiz misin? O halde giriş yap


Hemen giriş yap
6 6

  • Bu sayfadaki üyeler   0 üye

    Şu an bu sayfayı görüntüleyen bir üye yok