Mesaj tarihi: Nisan 6, 2016 @ kullandığın mazda 3 model yılı nedir? neden diye soracak olursam 2. nesil mazda 3 kullandım uzun süre ve yalıtım olarak çok memnun kaldım. aynı araç şuan Hakan da hatta.Yeni 3. nesil mazda 3 ler daha da sessiz. Kullandığınız araç nasıl kullanılmış öncesinde? ön takımlar ne durumda? süspansiyonları serttir mazdaların ama sönümlemesi de iyidir.genelde yol seslerinin ana nedeni kullanılan lastikler de oluyor çoğu zaman. Özellikle Toyo lastikleri sert hamur dolayısı ile daha çok ses alır.benim eski mazda 3 de yazlık lastikler toyo idi ve yol sesi geliyordu. conti kışlık lastik taktığımda sıfır yol sesi durumuna gelmişti mesela. Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş
Mesaj tarihi: Nisan 6, 2016 Hocam model yılını bilemiyorum ama arkadaşımın eşinin aracı. Araca çamur atmak istemem, bahsettiğim sorunlar benim bindiğim araca özel olabilir. Yol sesi oldukça yüksekti ama tek sorun bu değildi, sert kasislerde aracın muhtelif yerlerinden "teneke tıngırdaması" benzeri sesler geliyordu. Eski Japon araçlarından bu sesi tanırsınız... Süspansiyonlar da bana darbe sönümleme konusunda çok başarısız geldi, benim Megane'ın süspansiyonları çok sert olmadığı halde pek başarılı değil ama Mazda 3 bu konuda daha da kötüydü. Bir kasiste darbeyi belimde hissettim ki böyle bir şeyi Megane'da hiç yaşamadım mesela... Muhtemel bir Mazda kullanıcısı olarak bu sorunların benim bindiğim araca has olduğunu umuyorum ama o dönem diğer Mazda 3'lerin pek farklı olacağını sanmıyorum. Belki sizin kullandığınız jenerasyonla bu sorunlar azaltılmıştır. Bu arada Mazda 6'da 5 ileri otomatik şanzıman var, bu şanzımanın son dişli oranı yüksek hızlarda yetersiz kalmıyor mu? Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş
Mesaj tarihi: Nisan 6, 2016 Ben de zamanında Mazda 6'nın tasarımını, motorlarını falan çok beğenmiş hatta Mazda 6 mı? yoksa Ford Taurus mu? diye burada sormuştum.Sonra her ikisiyle de deneme sürüşüne çıktım. Taurus Limited'in konforu mükemmeldi. Arabaya binince kendinizi çok daha pahalı çok daha lüks bir markanın aracında gibi hissediyorsunuz. 3.5 litre 6 silindirli motoruyla da gayet iyi gidiyordu fakat iş fren ve viraj konusuna girince araba yüksek hızlarda aklınızı alıyor. O hayvani ağırlığının vermiş olduğu önden arkadan kayma durumu çok fecii. Acil durum frenininde o hayvani fren disklerine kocaman tekerlerine rağmen arabanın zorlandığını hissediyorsunuz. Ha durmuyor mu? duruyor, dönmüyor mu? dönüyor ama sırtınızdan ter boşalıyor. Mazda 6 (2.5L 6 vites otamatik / tork koncertörlü ) ise küçük motorlu olmasına rağmen çok daha kıvraktı. Yol tutuşu fren mesafesi, yol hissi çok çok daha iyiydi ama gel gelelim arabanın içine binince buram buram ben japonum diye bağırıyordu. Plastik kalitesi izolasyon süspansiyonlar falan 20 sene öncesinde kalmış. Bildiğin Toyota Coralla. Ben çok büyük hayal kırıklığına uğradım çünkü Mazda 6'yı Japonların geri dönüşünün bayraktarı olarak görüyordum. Gittim Taurus aldım, çok da memnun kaldım. (sonra onu da sattım ama başka hikaye) Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş
Mesaj tarihi: Nisan 6, 2016 @ muhtemelen kullandığınız aracın sorunu var. Mazda 3 de belirttiğiniz durumlar yok. yol sesi olarak Toyo lastikden kaynaklı yol sesi var. trim sesleri olmayan araç yok ama Mazda 3 de belirgin bir trim sesi de yok. Hatta sunroof dan ses gelmeyen ender araçlardan biriydi kullandığım Mazda 3. Mazda 6 kullanmadım ama iş arkadaşım da vardı. O herhangi bir performans sorunu yaşamıyordu memnundu oldukça. Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş
Mesaj tarihi: Nisan 6, 2016 @@jackjoker, bahsettiğim ses trim sesi değildi, araçta trim sesi yoktu. Ancak yol sesi ile birlikte yoldaki bozuklukların yol açtığı titremeler zayıf yalıtım nedeniyle sac parçalarda rezonansa yol açıyor, bu rezonans sonucu oluşan ses kabinde yankılanıyordu. Kucağınızda boş bir teneke ile sokakta koştuğunuzu düşünün, koşarken oluşan titreşim nedeniyle tenekeden tangur tungur sesler gelecektir; işte böyle sesler geliyordu. Özellikle bagaj ve arka kapı içlerinden bu sesi çok net alabiliyordum. Whoosh, "küçük" motorlu 2.5 litre alma şansım yok, "büyük" motorlu 2 litre almayı düşünüyorum. Şaka bir yana, yazdıklarınız benim korkularımı doğrular nitetlike. Umarım karşılaştırdığınız araçlar Taurus gibi araçlar olduğu için bu kadar ağır bir eleştri yapmışsınızdır... Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş
Mesaj tarihi: Nisan 6, 2016 Son vites 5 yaziyor ama aciyor kendinj diye biliyorum. 5.5 gibi dusunun D de sürdüğünüz sürece. Manuele alirsaniz 5 de sinirlanir. Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş
Mesaj tarihi: Nisan 6, 2016 Suan bmw x3 kullaniyorum, x3 de malzeme ve donanim olarak taurus ile boy olcusemez. Tabi benim arac biraz bos ama olsun. X3 yol tutusu konusunda yuksek bir arac olmasina ragmen mazda 6 ya takar. 6'nin yol tutusu iyi ama cok da hode hode degil. Ben Turkiye'deki rakiplerini pek bilmiyorum ama rakiplerine bakmadan sakin 6 almayin. Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş
Mesaj tarihi: Nisan 6, 2016 Yeni Tiguan fiyatlari aciklanmis, sonra kaldirilmis saniyorum ama aciklanan kadariyla soyle; Yeni Tiguan 1.4 TSI BMT 125 PS Manuel Trendline 30.100,00 € 85.308,50 TL Yeni Tiguan 1.4 TSI ACT BMT 150 PS DSG Trendline 35.600,00 € 100.708,50 TL Yeni Tiguan 1.4 TSI BMT 125 PS Manuel Comfortline 33.000,00 € 93.428,50 TL Yeni Tiguan 1.4 TSI ACT BMT 150 PS DSG Comfortline 38.500,00 € 108.828,50 TL Yeni Tiguan 1.4 TSI ACT BMT 150 PS DSG Highline 42.300,00 € 119.468,50 TL Yeni Tiguan 1.6 TDI SCR BMT 115 PS Manuel Trendline 34.700,00 € 98.188,50 TL Yeni Tiguan 1.6 TDI SCR BMT 115 PS Manuel Comfortline 37.600,00 € 106.308,50 TL Yeni Tiguan 1.6 TDI SCR BMT 115 PS Manuel Highline 41.400,00 € 116.948,50 TL Yeni Tiguan 2.0 TDI SCR BMT 150 PS 4MOTION DSG Comfortline 53.700,00 € 152.276,00 TL Yeni Tiguan 2.0 TDI SCR BMT 150 PS 4MOTION DSG Highline 58.700,00 € 166.276,00 TL Opsiyon Fiyat 1.4 lt. (€) Fiyat 1.4 lt. (TL) Fiyat 2.0 lt. (€) Fiyat 2.0 lt. (TL) Metalik Renk 580,00 € 1.624,00 TL 770,00 € 2.156,00 TL Panoramik Açılır Cam Tavan 1.550,00 € 4.340,00 TL 2.000,00 € 5.600,00 TL [ http://www.cnnturk.com/otomobil/yeni-vw-tiguanin-fiyati-belli-oldu ] Fena degil gibi... Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş
Mesaj tarihi: Nisan 6, 2016 Son vites 5 yaziyor ama aciyor kendinj diye biliyorum. 5.5 gibi dusunun D de sürdüğünüz sürece. Manuele alirsaniz 5 de sinirlanir. Doğru "Overdrive" var... Unutmuşum... Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş
Mesaj tarihi: Nisan 6, 2016 Overdrive manuel veya otomatik şanzımandan bağımsız çalışır diye biliyorum ama yanlış olabilir. Düz moda da alsanız overdrive illaki devreye girecektir. Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş
Mesaj tarihi: Nisan 6, 2016 Benim aracimda en azindan, hiz sabitleme ile 120 de giderken, D iken manuele cekersem 5 gösterip devir yukseliyor. Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş
Mesaj tarihi: Nisan 7, 2016 Arkadaşlar alternatiflere bakıyorum ama baktıkça Mazda 6 kafama daha çok yatıyor. Mesela aynı özelliklerde Accord 20-25.000 lira daha pahalı... C5 ve 508'in 1.6 dizel otomatikleri 10.000 lira daha pahalı ki bunların otomatik vitesleri uzak durulacak cinsten. Passat 1.4 TSI ise ilginç bir şekilde 5.000 lira üzerine alınabiliyor; 2.eli çok daha kuvvetli olacaktır ama hem turbo hem de DSG gibi arıza yapma olasılığı çok yüksek 2 sistem var. 1.8 Avensis otomatik bile 10-15.000 lira daha pahalı... Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş
Mesaj tarihi: Nisan 11, 2016 evet gencler bir araba satin alma tavsiyesi ben de rica edeyim sifir skoda superb 1,4 TSI (Active), yani en baz modelini 70.000'e almayi dusunuyorum. arabada ivir zivir donanima pek bakmam. koltuklari disinda pek ic cekecegim bir sey de olmaz sanirim eger alirsam. ama bu fiyata baska D sinifi veya bir alternatif biliyorsaniz soyleyin SpeCTRuM beğendi Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş
Mesaj tarihi: Nisan 12, 2016 evet gencler bir araba satin alma tavsiyesi ben de rica edeyim sifir skoda superb 1,4 TSI (Active), yani en baz modelini 70.000'e almayi dusunuyorum. arabada ivir zivir donanima pek bakmam. koltuklari disinda pek ic cekecegim bir sey de olmaz sanirim eger alirsam. ama bu fiyata baska D sinifi veya bir alternatif biliyorsaniz soyleyin Bu aracı forumda defalarca dile getirdim. Şu anda bence piyasada "parasını hak eden" tek araç bu... Hiç düşünmeden alın... Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş
Mesaj tarihi: Nisan 12, 2016 Arkadaşlar kasko değeri 2.elde belirleyici midir sizce? Yani kasko değerleri aynı olan x ve y araçlarının 2.el değerleri aynıdır diyebilir miyiz... Düz mantık aynı olması gerekir diye düşünüyorum ama işin içine "piyasa dinamikleri" girince pratikte çok farklı uygulamalar olabilir. Piyasayı tanıyan arkadaşların yorumlarını bekliyorum. Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş
Mesaj tarihi: Nisan 12, 2016 Selam arkadaşlar, Önceden bahsetmiştim kaza yapmıştık (Link). Kaskoydu servisti derken en sonunda araç pert oldu ve rayiç bedel sorunsuz istediğimiz gibi geldi. Bu hafta ödeme yapacaklar. Şimdi yeni araç bakıyoruz. Yerden yüksek SUV tarzında olsun, otomatik olsun istiyoruz. Piyasadaki seçeneklere baktık ve en son sıfır 2015 Kia Sportage Comfort Plus beğendik. 5 yıl 100000km garantisi, cam tavan gibi özellikler ve araştırdığım kadarıyla sorunsuz olması cezbetti. Fiyat olarak 85500 liste fiyatından 2000-3000 indirim olabiliyormuş. Yakıtının çok olduğunun farkındayım ama yılda en fazla 10000km yapıyoruz (15 ayda 8400km yapmışız önceki araçla). Ayrıca bütçe en fazla bu kadar zaten. Kredi çekip alacağız tam limitte kalıyor bu araç. Sizlerin görüşleri nasıl olur ? Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş
Mesaj tarihi: Nisan 12, 2016 Selam arkadaşlar, Önceden bahsetmiştim kaza yapmıştık (Link). Kaskoydu servisti derken en sonunda araç pert oldu ve rayiç bedel sorunsuz istediğimiz gibi geldi. Bu hafta ödeme yapacaklar. Şimdi yeni araç bakıyoruz. Yerden yüksek SUV tarzında olsun, otomatik olsun istiyoruz. Piyasadaki seçeneklere baktık ve en son sıfır 2015 Kia Sportage Comfort Plus beğendik. 5 yıl 100000km garantisi, cam tavan gibi özellikler ve araştırdığım kadarıyla sorunsuz olması cezbetti. Fiyat olarak 85500 liste fiyatından 2000-3000 indirim olabiliyormuş. Yakıtının çok olduğunun farkındayım ama yılda en fazla 10000km yapıyoruz (15 ayda 8400km yapmışız önceki araçla). Ayrıca bütçe en fazla bu kadar zaten. Kredi çekip alacağız tam limitte kalıyor bu araç. Sizlerin görüşleri nasıl olur ? merhaba tavsiye etmiyorum. şirkette arkadaşım da var. yerden yüksek olması dışında bir özelliği yok. daha düşük fiyata skoda superb manuel alıp keyfinize bakabilirsiniz. hem daha az yakar hemde konfor olarak çok daha iyi bir seçenek olur. ama illa SUV olsun diyorsanız 4x2 size yerden yüksek sedan veya HB dışında bir özellik vermeyecek. 4x4 seçeneklerine bakacaksınız. onda da dizel otomatik sadece mazda da var. ama bütçenizi çok aşar. o yüzden skoda superb en güzel seçenek. Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş
Mesaj tarihi: Nisan 12, 2016 SUV şart değilse Superb derim ben de. Ya da Style donanım paketli Octavia. Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş
Mesaj tarihi: Nisan 12, 2016 @@jackjoker Yeni çıkan Sportage'dan mı bahsediyoruz? Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş
Mesaj tarihi: Nisan 12, 2016 @@jackjoker Yeni çıkan Sportage'dan mı bahsediyoruz? hayır bir önceki kasa. yeni kasasında istediği özellik 4x2 de var. bende fiyata yerden yüksek HP alacağına superb alsın diyorum bana sırf biraz yüksek olsun diye 4x2 almak gereksiz geliyor. Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş
Mesaj tarihi: Nisan 12, 2016 Katılmıyorum. SUV kullanmak İstanbul'da insanı rahat hissettirebiliyor. SUV almayı isteyene de HB isteyene de SuperB tavsiye etmeyi de anlamıyorum zaten. Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş
Mesaj tarihi: Nisan 12, 2016 Katılmıyorum. SUV kullanmak İstanbul'da insanı rahat hissettirebiliyor. SUV almayı isteyene de HB isteyene de SuperB tavsiye etmeyi de anlamıyorum zaten. SUV almayı isteyenlere HB almalarını öneren kim? 4x2 SUV ların HB den farklı olmadığını söyledim ben. tek fark yerden yüksek. Başka ne farkı var? İkiside önden çekişli. Hatta SUV olan daha kötü yol tutuşlu olacak. eğer niyet SUV ise 4x4 lere bakılmalı dedim ben. Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş
Mesaj tarihi: Nisan 12, 2016 Yüksek araç isteniyorsa, bir şey diyemem. Ama aynı fiyata alacağınız bir sedan, SUV'dan "genelde" çok daha konforlu, iyi yol tutuşlu olur. Superb iyi araba, kesinlikle üzmez. Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş
Mesaj tarihi: Nisan 12, 2016 [kisiselfikir]Yeni Sportage bence çirkin duruyor. Tasarımını beğenemedim bir türlü...[/kisiselfikir] Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş
Mesaj tarihi: Nisan 12, 2016 tamamdir superb'i gidip alayim goz acik kapayincaya kadar gidip 70.000'den 80'e cikmasin Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş