Mesaj tarihi: Eylül 30, 2015 Hocam sanılanın aksine Renault'nun Symbol-Fluence harici araçları oldukça başarılı. Ben Kadjar'ı kullanmadım ama başarılı bir araç olduğunu düşünüyorum, bence tasarım olarak da ikiz kardeşi Qashqai'den daha iyi. Bayram tatilinde kayın pederin 0 km Tiguain'ını kullandım. Benim 4 yıllık, 80.000 km'deki Megane ST'ımdan sonra hiç bir yönden beni etkilemedi. (benim araç manuel olduğu için DSG'yi kıyaslamıyorum elbette) Ne malzeme kalitesi, ne yol tutuş ve sürüş dinamikleri, ne konfor, ne sessizlik ne de başka bir açıdan daha iyi bir araca bindiğim hissine kapılmadım. Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş
Mesaj tarihi: Eylül 30, 2015 Ben bugün Kadjar'ı gördüm de dışarda, düşündüğümden daha heubetli bir araçmı. İçini falan bilmem ama... Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş
Mesaj tarihi: Eylül 30, 2015 Kadjar ile X-trail aynı şasi değil mi. Yoksa Kaşkay ile mi aynı ? Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş
Mesaj tarihi: Eylül 30, 2015 Kaşkay ile Kadjar aynı. X-Trail ile aynı platformdaki Renault modeli de çıkıyor...Adını hatırlayamadım şimdi. (Koleos'un yerine) Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş
Mesaj tarihi: Eylül 30, 2015 düz 1 milyon niye değil acaba http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-mercedes-benz-way-motors-mercedes-s-600-long-b-7-tam-zirhli-business-219745673/detay Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş
Mesaj tarihi: Ekim 1, 2015 düz 1 milyon niye değil acaba http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-mercedes-benz-way-motors-mercedes-s-600-long-b-7-tam-zirhli-business-219745673/detay Gerçekten bu arabayı satabiliyorlar mı? Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş
Mesaj tarihi: Ekim 1, 2015 Tabiki hemde parası bizim vergilerimizden ödeniyor. Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş
Mesaj tarihi: Ekim 1, 2015 S60 D2 ile 2500km yol yaptim, izlenimlerim soyle; Oncelikle arac gayet konforlu, o konuda hicbir sikintisi yok... Direksiyon tepkilerini cok iyi buldum ben, benim araca (Golf MK6) gore daha canli geldi... Cok fazla hiz yapmadim, sevmiyorum da zaten 130-140 civarini asmamaya dikkat ediyorum, arac kendinizi guvende hissettiriyor... Yol tutusu filan gayet iyi, feci yagmur yagarken dahi aracin tepkilerinden memnun kaldim... Bir guzel tarafi da yakit tuketimi; ortalama 23 kurus yakti... Ama tabii uzun yol yaptigim icin bu kadar dusuk, sehirici daha yuksek cikacaktir her ne kadar start/stop olsa da... Uyuz oldugum yanlarina geleyim; geri vitese taktiginizda sag aynanin otomatik olarak ayar degistirip asagi gosterecek sekilde donmesi... Aracin arkasi essek gibi oldugu icin zaten park ederken sikinti yasayabiliyorsunuz, bir de ustune sag arkayi goremiyorsunuz... Muhtemelen park sensorunun onu ikame etmesi dusunulmustur de benim hic hosuma gitmedi... Ikincisi elektronik el freni, bir kere direksiyonun solunda olmasi bana cok mantikli gelmedi... Ayrica vites D konumundayken gaza bastiginizda devreden cikiyor, kazaya davetiye... V40'ta bundan vazgecmis olmalari guzel bence... Ucuncusu ise yine XC90'da beni tatmin etmeyen otomatik sansiman... Arac bekledigim/istedigim sekilde gaza tepki vermiyor... Belki D4 versiyonu farklidir bilemiyorum... Benim aracta 2. 3. viteslerde 2500 devirde aldigim zevkin yanina yaklasamiyor... Kotu mu, hayir degil... Renault Fluence'deki neyse bu da ondan farkli degil... Fluence demisken, kurumda Fluence kullanan biri olarak sehirlerarasi yolda 170-180 yapan Fluence suruculerine Allah akil fikir versin diyorum... Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş
Mesaj tarihi: Ekim 1, 2015 23 kurus yakti..Kursunsuz kurus mu yoksa super kurus mu? Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş
Mesaj tarihi: Ekim 1, 2015 biraz konu dışı olacak ama arabaların ne kadar yaktığını kuruş üzerinden hesaplamak kadar saçma birşey yoktur heralde... nedense insanlarımızın çoğu bu şekilde hesaplamaya alışmış. benzin fiyatı sabit duran birşey değil ki, litre üzerinden hesaplamak gerek daha sağlıklı bir hesaplama için. hem üzerinden belli bir süre geçtikten sonra okunduğunda da bir anlamı olur yazılan şeyin. Uyuz oldugum yanlarina geleyim; geri vitese taktiginizda sag aynanin otomatik olarak ayar degistirip asagi gosterecek sekilde donmesi... Aracin arkasi essek gibi oldugu icin zaten park ederken sikinti yasayabiliyorsunuz, bir de ustune sag arkayi goremiyorsunuz... Muhtemelen park sensorunun onu ikame etmesi dusunulmustur de benim hic hosuma gitmedi... üst seviye araçların çoğu bu şekilde zaten, bence gayet kullanışlı bir özellik. geri vitese takıp parkedeceğim zaman kaldırımı görebilmek için kafamı kaldırırım normalde, bu özellik sayesinde pozisyon değiştirmem gerekmiyor. Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş
Mesaj tarihi: Ekim 1, 2015 Uyuz oldugum yanlarina geleyim; geri vitese taktiginizda sag aynanin otomatik olarak ayar degistirip asagi gosterecek sekilde donmesi... Aracin arkasi essek gibi oldugu icin zaten park ederken sikinti yasayabiliyorsunuz, bir de ustune sag arkayi goremiyorsunuz... Muhtemelen park sensorunun onu ikame etmesi dusunulmustur de benim hic hosuma gitmedi... Her seferinde yaptığım ayarı otomatikleştirmişler, bence muhteşem. Neredeyse her park edişimde sağ aynayı ayarlayıp o şekilde parkediyorum (Saab 9-3'ün minik arka kısmı ve muhteşem geri görüşü sağolsun). Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş
Mesaj tarihi: Ekim 2, 2015 Otomatik aşağı dönen ayna harikadır harbiden. Genelde insanlar (bu özellikten haberi yoksa) aynayı zaten hafiften aşağı doğru ayarlarlar, sonra araba da geri vitese takınca aynayı biraz aşağı çevirir, hepten alakasız biryeri gösterir ayna. Bu yüzden arabada bu özellik varsa aynayı tam arkaya bakacak şekilde ayarlamak lazım. Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş
Mesaj tarihi: Ekim 2, 2015 Otomatik aşağı dönen ayna harikadır harbiden. Genelde insanlar (bu özellikten haberi yoksa) aynayı zaten hafiften aşağı doğru ayarlarlar, sonra araba da geri vitese takınca aynayı biraz aşağı çevirir, hepten alakasız biryeri gösterir ayna. Bu yüzden arabada bu özellik varsa aynayı tam arkaya bakacak şekilde ayarlamak lazım. Abi Latitude'de vardı o özellik, süperdi. Hele hele, dar yerlerde kaldırıma yanaşacaksan çok iş görüyordu. Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş
Mesaj tarihi: Ekim 2, 2015 Ben de aracımda bu özelliğin olmasını isterdim... Sene '90 falandı, Otohaber'de Ford Scorpio'da bu özelliğin olduğunu okumuştum ve çok etkilenmiştim. Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş
Mesaj tarihi: Ekim 2, 2015 Benim arabada bu özellik yok, ayna ayarlama tuşu da saçma bir yerde, o nedenle aynayı ayarlamaya üşenip, yan koltuğa kadar kafayı uzatıyorum her seferinde. Çoğunlukla da tekeri kaldırıma yaslıyorum, sonra ayarlıyorum ona göre. Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş
Mesaj tarihi: Ekim 2, 2015 Skoda'da ise bu özellik var fakat kapalı geliyor Gidip ender elektronik vs bir yerde açtırmanız gerekiyor, skoda paroglama dili ile. Nasıl bir manyaklıktır anlayabilmiş değilim hala. Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş
Mesaj tarihi: Ekim 2, 2015 Benim aracımda da geri vitese takınca sağ aynayı aşağı indirme özelliği var. Ama istenirse devre dışı kalabiliyor. Ayna ayarlarını yaptığım yerde sağ ve sol aynayı seçtiğim switch'i sağa aynayı seçip o şekilde bırakırsam sağ aynayı geri viteste otomatik indirmiyor. Sol aynayı seçili şekilde bırakırsam indiriyor. Sanırım hemen her araçta da bu şekildedir. @@lawnmower @ @@SpeCTRuM @@Lightning McQueen @ @@JardeL Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş
Mesaj tarihi: Ekim 2, 2015 @@SpeCTRuM @ Spectrum, Latitutude'da bu özellik nasıl çalışıyor? Belki benim araçta da vardır ama haberim yoktur? Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş
Mesaj tarihi: Ekim 2, 2015 Spectrum, Latitutude'da bu özellik nasıl çalışıyor? Belki benim araçta da vardır ama haberim yoktur? Onu bilmiyorum, hiç kullanmadım. Hatta sanırım son olarak Renault marka bir araç kullanmamın üzerinden yaklaşık 7-8 yıl geçti. Benim söylediğim gibi deneyebilirsiniz yada kullanım kitapçığına falan bakabilirsiniz. Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş
Mesaj tarihi: Ekim 2, 2015 üst donanım sınıfında olan özelliklerden biri, üst donanınımın yazılımı araca atılsa aktif olacak birşeydir. Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş
Mesaj tarihi: Ekim 2, 2015 @ @ Tam hatırlamıyorum ama, ayna ayarlarında solda bırakınca sol aşağı iniyordu, sağa bırakınca sağ mı, öyle bir şeydi. 1 yıldır kullanmadım, çok hatırlamıyorum açıkçası Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş
Mesaj tarihi: Ekim 2, 2015 Ben ayna ayarını hep ortada bırakıyorum. Bugün 2'sini de deneyeceğim. Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş
Mesaj tarihi: Ekim 2, 2015 (Saab 9-3'ün minik arka kısmı ve muhteşem geri görüşü sağolsun). Çok beğendiğim bir araç. Memnun musunuz ? Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş
Mesaj tarihi: Ekim 2, 2015 @@BoRa Servisinin neredeyse olmaması ve yedek parçalarının pahalılığı konusunu kafanıza takmazsanız gayet iyi bir araç. Şu anki premium sınıf araçlarda bile anca olan koltuk ısıtması vs. falan bunlarda standart mesela. O açıdan bolca donanımlı ama GM batırmasaydı Saab'ı iyiydi. Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş
Mesaj tarihi: Ekim 2, 2015 önceki yarışları da izlemenizi tavsiye ederim Griffon and Chronos beğendi Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş