Mesaj tarihi: Eylül 3, 2015 Araç eski kasa mı yeni kasa mı? Hocam dizel araç yokuşta zor kalkar, bu sizi yanıltmış olabilir. Savrulma konusunda da aracın yerden yüksek olması çok etkili. Bir de "savruluyor" mu yoksa size savrulacağını mı hissettiriyor? Yüksek araçlar hemen savrulacakmış gibi hissettiriyor ama aslında limitleri hissettiğinizden çok daha yüksek oluyor. Yeni kasayı bilmiyorum ama eski kasayı ben de beğenmemiştim. Hem hacim dar, hem de benim araçla aynı sınıf olmalarına rağmen içerideki kalite ve yalıtım düzeyi benim aracımdan sonra çok kötü gelmişti. Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş
Mesaj tarihi: Eylül 3, 2015 Yeni kasa hocam ama inan eski kasa ile hacim olarak bir fark yok. Kliması beni çok mağdur etti mesela soğutmuyor kesinlikle doğru düzgün fan en üst seviyede çalışınca bir rüzgar olur normalde içerde onu hissettirmiyordu. Bu arada dizel araç yokuşta zor kalkar da alt devirde benim astradan daha yüksek tork verdiği halde kalkamıyorsa ciddi sıkıntı. Savrulma konusunda şunu yaşadım. Önümde giden traktörün kasası devrildi fren yapsam kurtaramazdım sol taraf boştu (gidiş geliş yol bölünmüş plastik eğilen dubalarla ) sol tarafa kırdım ancak dubaya çarpmaktan kurtaramadım. Normalde astrada o dubaya çarpmazdım. Virajlara girerken beni ciddi zorladı kaşkay. Savrulma konusunda 2000 model grand cherokee 4.7 V8 imi hatırlıyorum. 180km hızla da gitsem savrulma hissetmiyordum hatta araç yere yapışıyordu. Kaşkayda durum böyle değil kesinlikle. Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş
Mesaj tarihi: Eylül 3, 2015 Yeni kasayı bilmiyorum, o yüzden bir şey söyleyemem. Klimasının bu kadar zayıf olması beni şaşırttı, benim aracım 4 yıllık kliması hala en sıcak havada bile aracın için tabiri caizse buz gibi yapıyor. Alt devirde Astra'dan yüksek tork veriyor ama buradaki alt devir 1500 devir civarı. Dizel araçlarda şöyle bir durum var, 1000 devir civarında tork neredeyse 0 iken, 1500 devirde birden 250nm'ye fırlayabiliyor. Bu yüzden de ilk kalkışta zorlanıyor, gaza yüklenmek gerekiyor. Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş
Mesaj tarihi: Eylül 3, 2015 Suradan bakinca Gross Vehicle Weight 2750KG gozukuyor; http://www.volvocars.com/uk/buy/sales/car-comparison-tool ... Gross dedigi max. agirlik sanirim... 2750 izin verilen toplam ağırlıktır. 2130 kg aracın boş ağırlığı 620 KG yükleyebilirsin Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş
Mesaj tarihi: Eylül 3, 2015 Yeni kasa 1.6 otomatik modeline sahibim. Klima kesinlikle kullandığınız araçta sorundur. Geçen sene dİyarbakır- Mardin- Urfa gezdiğimde 50 derecede otomatikte 3 fanın üstüne çıkmadan yeterli seviyede soğutuyordu. Bagaj 430 lt. 3'lü set valizi ve baston puseti rahatlıkla yerleştiriyorum. Üst tablayı çıkarıyorum, yoksa sığmaz tabi ki. Bundan önceki aracım 2010 Astra idi benimde. Onunla girdiğim virajlara aynen girebiliyorum.Çok bir fark hissettiğimi söyleyemem. Yüksek olması elbetteki aracın savurma olayını etkileyebilir ama dediğim gibi çok hissetmedim. İç hacim olarak Astra'mdan biraz daha geniş ama çok çok bir genişlik var diyemem. Örneğin yeni focus sedan kullandım, ona göre çok daha geniş. Eski kasayı sadece 1 kez çok kısa süre (10 dakika) kullandım, o yüzden onunla kıyaslayarak bir yorum yapmam yanlış olur. Definitive beğendi Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş
Mesaj tarihi: Eylül 3, 2015 Yeni kasa QQ'nin tavan yüksekliği azaldı, o yüzden hacim olduğundan bile basık geliyor insana. Diğer konulardaki (klima, savrulma hissi..vs) kullanıcı hatası yada arızalı araç durumu olmalı. Öyle bir vahim durumu yok aracın. Zaten bu kadar kötü olup bu kadar çok satan araba sadece kuş serileri ile taksi olmaya uygun bilimum haşerat olabilir ancak. Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş
Mesaj tarihi: Eylül 3, 2015 Hocam sanırım Ford'larda ön takım hep zayıf. Ben Taunus zamanından 4-5 sene öncesine kadar pek çok Ford kullandım (Taunus, 2 farklı Focus I, 2 farklı Focus II, Fiesta), çoğunda ön takım problemiyle karşılaştım. Hatta Fiesta Ankara'da şehir içinde kullanıldığı halde aks kırmıştı! Üstlelik ben araçlarımı her zaman yumuşak ve sakınarak kullanırım, kesinlikle kırıcı kullanmam. 2008'den beri sağlam değil denen Fransız araçları kullanıyorum, ön takımla ilgili hiç bir sorun yaşamadım. ön takımdan gelen takır tukur sesleri söylememişim. amortisörden kaynaklıdır dediler. inşallah dedik geçtik. debriyajdan bi 750 tl kaçtığı için amörtisör işini sonraya bıraktık. bakalım daha neler görecez. Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş
Mesaj tarihi: Eylül 4, 2015 Selamlar, Renault Alaskan 2017 http://www.autocar.co.uk/car-news/new-cars/renault-alaskan-concept-previews-new-pick-due-2017 Nissan Navara'nın VW passat far takılmış hali işte Geçtiğimiz sayfalarda adı geçen Renault Talisman 'ın arkası gelmiş. http://onurkoray.blogspot.com.tr/2015/08/renault-talisman-estate.html RS6 alamazsam bunu alırım artık Ayrıca 1 Eylül itibariyle sıfır araç fiyatları 4-5bin artmış. Hayırlısı olsun. Hamso beğendi Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş
Mesaj tarihi: Eylül 5, 2015 Dün Yozgat-Sorgun'a gelmek için Kayseri'ye geldim, Kayseri Havalimanı'ndan en ucuz araç olan Symbol kiraladım Aslında Symbol diye geçmiyor ama o gruptan Symbol verdiler. Daha önce de boş VW Polo TDI vermişlerdi. Yahu, bir araç bu kadar mı kötü olur, demeyeceğim de. Bu kadar kötü bir araç nasıl 54bin TL olur? Aracın bagaj kapağında kaplama yok, kullanılan malzemeler en kötüsü. Gösterge panelinden bile çalmışlar VW falan pahalı deniyor, bu araç ne? Fiyatının yüksek olmasının tek nedeni, parça ucuzluğu falan. Renault da bunu kullanıp, çakıyor, en basit tabir ile. Chronos beğendi Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş
Mesaj tarihi: Eylül 6, 2015 symbol'e o parayı verip 0 almak bence hayatta yapılacak en mantıksız işlerden biri zaten, 2. ele çok çok daha iyileri alınır aynı paraya. Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş
Mesaj tarihi: Eylül 7, 2015 Symbol alan şahıs var mı zaten artık? Tamamen şirketler kullanıyor gibi geliyor bana bu aracı. Eskiden ucuzken aldı emekli kesim az yakıyor diye, şimdi onlar da almıyordur diye düşünüyorum. Ben de ikame araç olarak kasko şirketi vermişti 3 gün kullanmak durumunda kalmıştım, tüm vites geçişlerini sonuna kadar hissettiriyordu araba. Bu kadar güvensizlik hissi veren başka arabaya binmedim. Albea da kullandım uzun süre, 3 kat daha iyi arabaydı. Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş
Mesaj tarihi: Eylül 7, 2015 Symbol alan şahıs var mı zaten artık? Tamamen şirketler kullanıyor gibi geliyor bana bu aracı. Eskiden ucuzken aldı emekli kesim az yakıyor diye, şimdi onlar da almıyordur diye düşünüyorum. Ben de ikame araç olarak kasko şirketi vermişti 3 gün kullanmak durumunda kalmıştım, tüm vites geçişlerini sonuna kadar hissettiriyordu araba. Bu kadar güvensizlik hissi veren başka arabaya binmedim. Albea da kullandım uzun süre, 3 kat daha iyi arabaydı. Valla ben anlamıyorum, ben almam, aldırmam. 55.000 TL. Biz hanıma Polo Lounge aldık, 54 bine. VW Pahalı deniyor. Şimdi biri dizel, diğeri benzinli ama DSG. Aynı sayılır, fiyat farkı olarak. Birinde, dört cam otomatik, alaşımlı çelik jantlar, otomatik klima, otomatik yağmur sensörü, far sensörü, ön arka görüntülü park sensörü, koca dokunmatik ekran ve sayamadığım bir sürü özellik var. Aracın malzeme kalitesi 3 gömlek üstün, her yerinde deri falan var. Ama satıyor, ne diyelim. Renault en çok bundan kar ediyor herhalde. Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş
Mesaj tarihi: Eylül 7, 2015 Symbol'e kadar tartışacak araba mı kalmadı... Filolar için ve Anadolu yollarında kullanacaklar için üretilmiş, kalitesi beş para etmez ama servisi ve parçası bol, ucuz, basit ancak dayanıklı, dağa taşa vurmaya gelen bir araç. Renault da bunu biliyor ki dizel motor farkı olarak 13.000 lira isteyebiliyor... Bence üzerinde konuşmaya bile değmez. Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş
Mesaj tarihi: Eylül 8, 2015 Dacia malıdır o symbol; daha da ucuz. Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş
Mesaj tarihi: Eylül 8, 2015 Symbol aslen Dacia Logan, bizde Renault logosuyla ve o logonun getirdiği fiyat farkıyla satılıyor. Sırf milletimizin sedan manyaklığı yüzünden... Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş
Mesaj tarihi: Eylül 8, 2015 @@lawnmower Dün Otoseyir'de Can'la yaptığınız Hatchback vs Sedan videosunu biraz izledim de çok eğlendim. Yedek parça konusunda yan sanayi işleten ve ucuz işçilik ile özel servisin bol olduğu araçlar hep çok para ediyor bu ülkede.. Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş
Mesaj tarihi: Eylül 8, 2015 Bu aralar şantiyelere artık Dacia Dusterlar çokca alınıyor. 4x4 olanları en ucuzu 59.300. Kendime alacak olsam o parayı vermem. Hiç bir özelliği, konforu yok. Arka camlar bile çevirmeli. 4x4 performansını da beğenmedim. Amarokla rahat rahat çıktığım yokuşun daha başında kaldı. 2 m. ancak ilerleyebildim. Ama parçası ucuz, araçlara değer verilmeyen hor kullanılan şantiyeler için ideal. 1 yada 2 yıllık kirala, 2 yıl sonra aracım haşatı çıkar zaten, yerine yenisini versin firma. Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş
Mesaj tarihi: Eylül 8, 2015 Megane 4 çıkmış, Talisman'dan sonra bir sürpriz yok. "Küçük Talisman" olmuş... Ben beğendim, sadece orta konsolda ekranın altındaki krom görünümlü butonları sevmedim, çok ucuz duruyor. Onun dışında Talisman gibi Megane'ın da iç mekanı çok kaliteli (solid) görünüyor... Sanırım Renault çıtayı biraz yükseltiyor. http://www.carscoops.com/2015/09/all-new-2016-renault-megane-revealed-in.html Hamso beğendi Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş
Mesaj tarihi: Eylül 8, 2015 Büyük ekranlar artık yerini alacak araçlarda bu belli oldu. iPad kadar boyutlar konmaya başladı. Butonlar konusunda bence de haklısınız. Fluence'da da aynı butonlar kullanılıyor, değiştirilse, daha kaliteli görünüme çevrilse daha güzel olur. Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş
Mesaj tarihi: Eylül 8, 2015 Hocam ben tam olarak ekranın altındaki yani ekranla bütünleşik, krom görünümlü butonları kastediyorum. Onun altındaki, Fluence'daki ile aynı olan butonlar benim aracımda da var ve kaliteleri gayet iyi. (Fluence'da belki daha kalitesiz plastik kullanılmıştır, bilemiyorum) Ekran konusunda ise bence Renault ve büyük ekran kullanan diğer üreticiler çok doğru bir iş yapıyor. Yıl olmuş 2015, hala 5" ekranlı araçlar var. (ilk aklıma gelen Superb ve Leon) Tamam segmentleştirme için özellikle küçük ekran kullanıyorsunuz da; 5-7" aralığında koymak yerine 7-10" aralığını tercih edin. 5", orta konsoldaki ekran için seyir halinde iken hem görmesi hem de kullanması çok sıkıntılı bir boyut. Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş
Mesaj tarihi: Eylül 8, 2015 O ekran bence Türkiye'ye giriş yapamaz. Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş
Mesaj tarihi: Eylül 8, 2015 O ekran bence Türkiye'ye giriş yapamaz. Bizdeki modellerde büyük ihtimalle şöyle bir şey olur: Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş
Mesaj tarihi: Eylül 8, 2015 Şaka değil, harbiden böyle olur. Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş
Mesaj tarihi: Eylül 8, 2015 Bence de, olursa en üst pakette olur, onu da "sipariş üzerine getirebiliriz, sipariş verecekseniz 10 bin TL kapora verin, 6 ay sonra araç gelir, araç geldiği günkü fiyat geçerli olur, yani 150 bin TL dersek ödemek zorundasınız, ödemezseniz kapora bizde kalır" diye satmaya çalışırlar. Sonra herkes elinizde hangi paket varsa onu alayım der. Araç Türkiye'ye gelmemiş olur böylece. Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş
Mesaj tarihi: Eylül 8, 2015 Ben de böyle bir şey bekliyorum açıkçası. Aracın içini, özellikle arka kısmı, tasarım vs. gibi kaygılarla küçücük ve karanlık yapmadılarsa güzel bir araç olabilir (en azından orta seviye donanımla). Ama yeni Astra'lardaki kuş kadar camlar yüzünden tavana floresan lamba takma isteği oluşacaksa durum kötü. Bir de Renault, iç hacmi sıfır olan torpido gözünden bu modelde vazgeçsin mümkünse. Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş