Mesaj tarihi: Temmuz 20, 2018 (düzenlendi) Merhaba arkadaşlar, Önceleri GoPro kameramda, son bir-iki aydır da cep telefonumda kullandığım SanDisk marka 64 GB kapasiteli Ultra serisi microSD kartım arızalandı. Şöyle ki, hafıza kartına (çok düşük hızlarla da olsa, 2-3 MB/s) yazma yapılabiliyor ama karta kopyaladığınız dosyaları silemiyorsunuz. Yurtdışı forumlara göz gezdirdiğimde, bu sorunun kartın üzerindeki denetçinin bellek hücrelerinde sorun algıladığında, veri kaybını önlemek için kartı kısmi bir yazma-koruma moduna almasından kaynaklandığını gördüm. Hafıza kartını GoPro kamerayla birlikte 2. el olarak almıştım, doğal olarak faturası-garantisi yoktu. Zaten fatura olsa bile alınmasının üzerinden 2 seneden fazla bir zaman geçmişti. Ben yine de "ya tutarsa" diyerek, SanDisk'in web sitesinden RMA kaydı açtırdım. Kayıt açarken kartın faturasının bulunmadığını, sadece üzerindeki seri no bilgisinin olduğunu belirttim. Birkaç gün sonra RMA ofisinden bana dönüş yapıldı. Karttaki sorunun tıpkı yurtdışı forumlarda bahsedilen türde bir sorun olduğu teyit ediliyor ve benden kartın ön ve arka yüzünü net gösteren 2 fotoğraf ile, varsa ürünün fatura kopyası talep ediliyordu. İstedikleri şekilde kartı önlü-arkalı fotoğraflayıp, fotoğrafları eposta ile gönderdim. Faturasının mevcut olmadığını bilgisini de yineledim. Bugün firmadan, RMA talebimin kabul edildiğiyle ilgili bir eposta aldım. Ultra serisi Sandisk hafıza kartlarının 10 yıl garantili olduğu bilgisi de dipnot olarak mesaja yazılmıştı. Bana kargo bilgi fişi, fatura kopyası gibi belgeleri göndermişler. Bunlardan çıktı alıp, kartı da baloncuklu zarfa koyup belgeleri de iliştirerek UPS ile karşı ödemeli olarak Çekya'daki RMA ofisine göndermemi rica ettiler. Kart ellerine ulaştıktan sonra 7-10 gün içinde yeni ürünün tarafıma yollanacağını da belirtmişler. Önümüzdeki Pazartesi günü hafıza kartını dedikleri şekilde kargolayacağım. Süreçle ilgili gelişmeleri de buradan size haber vereceğim. "3 kuruş fazla olsun SanDisk olsun" derken yanılmıyormuşuz demek ki İşin doğrusu en başta garanti konusunda hiç umudum yoktu ve kartı direkt çöpe atmayı düşünüyordum. Firmanın yok faturası kayıp, yok satın alma tarihi belli değil vb. bahanelere sığınmadan şak diye RMA başvurusunu kabul etmesi beni oldukça memnun etti. Temmuz 20, 2018 Najaz tarafından düzenlendi Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş
Mesaj tarihi: Temmuz 20, 2018 Bellek konusunda Sandiskin gözünü seveyim derim. Zamanında aldığım 16gblık bir usb belleğim vardı arızalanmıştı. Onunla ilgili fişini ya da faturasını kaybettiğim için seri no vb yazarak sandiskten bir RMA kayıt açmıştım. 1 hafta geçmedi bana telefonla ulaşıp İstanbulda bir adres verdiler buraya cihazı göndermemi yurtdışına aktarılacağını söylediler. Sadece kargoyu ödemem rica edildi, belki parasal manada ederi olmasada adamların ilgisi beni memnun etti ve cihazı gönderdim. Akabinde yurtdışından direk gelen bir paketle yeni usb cihaz geldi. Hatta hala arabamın teybinde mp3 müzik çalmak için kullanmaktayım. Adamlarda memnuniyet garanti. Daha önce de konusunu açmıştım aslında bunun paylaşmıştımda bu sefer sende de yaptıkları gibi ilgili olmaları adamların başarımını doğruluyor. Gelişmeler dilerim iyi sonuçlanır. Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş
Mesaj tarihi: Temmuz 23, 2018 Bir güncelleme yapayım. Bugün sabahtan UPS'in 444 00 66 no'lu çağrı merkezinden kurye rezervasyonu yaptırdım. Yaklaşık 3 saat sonra kurye gelerek hazırladığım zarfı teslim aldı. Artık bekleyeceğiz, bakalım yeni kartın elime geçmesi ne kadar sürecek... Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş
Mesaj tarihi: Temmuz 26, 2018 Yolladığım zarf RMA ofisine ulaşmış. Bugün sabahtan bana bir eposta göndermişler ve yeni hafıza kartının bugün kargolanacağını belirtmişler. Süreç oldukça hızlı ilerliyor, şaşkınım Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş
Mesaj tarihi: Temmuz 26, 2018 Adamlar şaşırtmaya devam ediyorlar. Az önce bir mesaj daha geldi, paketim UPS ile yola çıkmış. Yarın teslim ederlerse şaşırmayayım artık Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş
Mesaj tarihi: Temmuz 26, 2018 Paketten salatalık falan çıkmasın ? Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş
Mesaj tarihi: Temmuz 28, 2018 On 26.07.2018 at 13:01, pentaman said: Paketten salatalık falan çıkmasın ? Salatalık çıkarsa yapacak bir şey yok, "soluksuz" yerim artık hıyarı Bu arada dün sabah UPS'ten bir SMS geldi. Paket Atatürk havalimanı gümrüğüne gelmiş. Benden gümrük işlemlerini yapabilmek adına vekaletname istediler. Doldurup gönderdim. Vekaletnamede ücretlendirme kısmında "free domicile" yazıyordu; "tüm gümrük masrafları göndericiye ait" demekmiş. Sanırım haftaya Pazartesi günü, cebimden tek kuruş ödemeden yeni hafıza kartıma kavuşmuş olacağım Firienholt and pentaman beğendi Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş
Mesaj tarihi: Temmuz 30, 2018 (düzenlendi) Ve mutlu son! UPS bugün paketimi getirdi. Gümrük, kargo ücreti vs. hiçbir ücret ödemeden, yeni hafıza kartım elimde. O halde bir kez daha hatırlayalım; "3 kuruş fazla olsun, SanDisk olsun" Temmuz 30, 2018 Najaz tarafından düzenlendi pentaman and Firienholt beğendi Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş
Mesaj tarihi: Temmuz 30, 2018 Salatalığın çıktığını itiraf et de kurtul Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş