Sedan Civic C sütun göçmesi
0

Bu konuda 6 mesaj var

Merhabalar, otoparklarda gördüğüm her civic de yer almasına rağmen, fabrikadan şöyle bir açıklama gelmiş.

Burada sanırım kullanıcısı yok, hiç bahsedilmemiş.

 

Sağ arka C sütun tavan sacı bolgesinde dalgalanma yada çöküntü oluşmaya başlıyor. Güneş ışığında uygun acıyı yakalarsanız rahatça görünüyor.

 

Halihazırda kullanımda olan bazı Honda Civic Sedan modeli araçların C sütununda yaşandığı iddia edilen sınırlı sayıdaki kaporta göçükleri ile ilgili, Honda Türkiye olarak resmi bir açıklama yapılması gereği doğmuştur.

Bu konuda almış olduğumuz müşteri başvuruları ve tespit ettiğimiz bazı sosyal medya paylaşımları üzerine, gerek teknik ekiplerimizce gerekse bağımsız ve tarafsız otoritelerce yapılan test ve incelemelerde araçlarımızın fabrikadan çıkışlarında hiçbir sorunu olmadığı kayıt altına alınmıştır. Ancak yine de, müşterilerimizin beyanlarına istinaden söz konusu araçlarla ilgili detaylı bir teknik inceleme ve araştırma devam etmekte olup, bir sonuca varıldığında bilgiler muhatapları ile derhal paylaşılacaktır.”

 

 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Yanlis hatirlamiyorsam sadece Sedanlarda varmis, HB vs. araclarda yokmus onlarin uretim yerleri Malezya ya da Ingiltere mi neymis... Sedanlar Turkiye uretimi diye soyleniyordu... Ben de bu aralar dikkat ediyorum, hepsinde var bu durum...

 

Birisi "140 km/h ve uzeri suratlere cikildiginda motor kaputu dalgalaniyor" diyordu... Izledigim video da su;

 

 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Su forumda 2016'dan beri suren uzun bir tartisma var. Orada tanimlanan problem  ile bu ayni seyler mi?

 

http://www.civicx.com/threads/dent-above-passenger-doors-accident-or-body-issue.3002/

 

Orada birkac kisi bu bolgenin iki degisik celik sac cesidinin birlestigi bir bolge olduguna, ve bu iki degisik sacin karakteristiklerindeki farkliligin bu bolgenin kolaylikla zedelenmesine sebep oldugu teorisini gelistirmis. Ne derece dogrudur bilemiyorum. 

 

honda-civic-guts-952x1024-jpg.9267

 

bodystructure-jpg.8737

ChipArchitect tarafından düzenlendi
ObiWan beğendi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Stiffness farkından dolayı yük geldiğinde buruşma gibi şeyler olabilir. Zira hepsi steel'de olsa aynı malzemeler değil. Çeşitli strengthening mekanizmalarıyla steel'i güçlendiriyorlar ve modulusları (haliyle stiffness'ları) farklı oluyor. Bu demektirki yük geldiğinde malzemenın uzama tepkisi farklı bölgelerde farklı oluyor. Eğer fazla fark varsa buruşma vs. gibi şeylere hesap olabilir en dışta ki galiba sorun da öyle birşeye benziyor.

Alternatif olarak kaynak yapılan yerde, kaynakta bir problem vardır, işçilik hatası olmuştur, yük iletimi istenen şekilde olmuyordur.

Video'yu izlemiştim geçen gün ama şimdi kaldırmışlar, hayıdır inş :)

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
On 10/19/2017 at 21:50, Altan Yoklar said:

Hayret video kaldırılmış?

Noyan'in yalancisiyim; Facebook grubundakiler Aziz Kancar'in videosunun Honda tarafindan tehdit/uyari vs. sonucu kaldirildigini soylemisler... Aziz Kancar da "ben kendim kaldirdim" demis, bilemiyorum artik... 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Yorum yazmak için üye olun veya giriş yapın

Yorum yazmak için üye olmanız lazım

Üye ol

Üye olun ve sitemizin tüm avantajlarından yararlanın!


Yeni bir hesap oluştur

Giriş yap

Zaten üyemiz misin? O halde giriş yap


Hemen giriş yap
0

  • Bu sayfadaki üyeler   0 üye

    Şu an bu sayfayı görüntüleyen bir üye yok