Amazon , Logitech garanti deneyimi.
3 3

Bu konuda 72 mesaj var

Microsoftun donanım ürünleri şaşırtıcı şekilde çok başarılı ve sağlam ürünlerdi.. Razer kullanıyorum ama microsoft uzun zamandır yeni değişik şeyler çıkartmadığı için, yoksa razercı falan diilim yani ama logi gibi bi tuvalet kağıdıyla da kıyaslamam   :))

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Razer'da en az sorunu olan mouse'lar, üretim yıllarındaki model değişikliklerine göre sorunsuz veya daha fazla sorunlu da olabilirler sensör, parça değişikliklerine göre Deathadder ve Abyssus. Bunların dışındaki modellere pek girmemek lazım.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Razer dan gelen cevap "figure it out, We dont give a shit" tarzında.

Amazon'a sor değiştirirse onlar değiştirir ama ürünün international garantisi yok, o yüzden değiştirmeyecektir tarzında birşeyler diyor. Bana ingiltereden adres ver amazon oraya göndersin diye akıl da vermiş. Amazon 2 senelik ürüne destek vermeyecektir. Aral oç olduğundan yurtdışından alınan ürüne değişim yapmayacaktır.

 

Bu ürünü değiştirme niyetinde değildim çünkü süreç boyunca mouse'suz kalmak istemiyorum. Bu yüzden scroll bug da çok umurumda değil açıkcası. Asıl problemim, 200 TL'den fazla verdiğim üründe böyle bir hatanın olması ve beni çaresiz bırakıyor olmaları. Ürün bozuk ve değiştirilmiyor. Logitech olsa beni fareye boğmuşlardı.

Mecburen bu Felix arkadaşımıza yukarında aşağıya giydirecez ki, floor supervisor'a gitsin olay.

 

Daha da Razer almam.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

"I do certainly understand your concern.

Please be informed that all the items purchased from Amazon.co.uk come with a one year warranty from the manufacturer, unless otherwise stated.
We don't currently offer an extended warranty on electronics items sold on our website. If the details on the Product Description page state that the item has a warranty greater than 12 months, then this warranty is with the manufacturer and not Amazon.co.uk. If you believe you are eligible under this warranty you'll need to contact the manufacturer directly. "
 
amazon'un haklı cevabı. şimdi razer düşünsün.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Logitech benim klavye sorunumu da çözemedi henüz. Arada bir klavyeyi USB'den söküp tekrar takmam gerekiyor.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Microsoftun donanım ürünleri şaşırtıcı şekilde çok başarılı ve sağlam ürünlerdi.. Razer kullanıyorum ama microsoft uzun zamandır yeni değişik şeyler çıkartmadığı için, yoksa razercı falan diilim yani ama logi gibi bi tuvalet kağıdıyla da kıyaslamam   :))

Microsoft'un yazılımı da çok iyiydi. Hem otomatik yükleniyordu, hem de windows update ile güncelleniyordu. Stabil çalışıyordu. Logitech 'in yazılımı çok sorunlu. Logitech kulaklık bağlanmaya çalışırken , yazılım sapıtıyor. Klavyede tuşlar çok geç cevap vermeye başlıyor. 

 

MS olmadığından , Logitech alınacaksa, en azından amazon'dan almak lazım tabii. 

 

Gene adamlardan olumlu olumsuz bir cevap geliyor. Bugün eksene email attım. Bir geri dönüş olmadı.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Kriptonlu kardeşimiz Microsoft derken Habu'yu kastediyor ki o da Razer ile alakalı bir ürün bende halen çalışanı var.

 

Sidewinder'ı v.b. kastettiğini hiç zannetmiyorum.:D

 

Logitech kulaklık da ben almam mesela, her markanın her ürününe girmemek lazım, hepsinde aynı kalite yakalanamıyor deneyimlerime göre.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Habu ayrı tabi de.. xbox controller, ergonomic klavyeleri, intelli mouse u falan hepsi çok iyi ürünler.. Sidewinderlarla tecrübem olmadı hiç evet.. 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

sidewinder x8 'i ben epey uzun süre kullandım. oldukça kaliteli bir üründü. Sorunsuz çalıştı uzun süre. Resimlerde belki şekli tuhaf görünüyor ama ergonomisi iyiydi.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Amazon ödediğim paranın yarısını iyi niyet olarak teklif etti. Sonuçta onların sağladığı garanti süresinin dışında, Razer'ın sorumluluğunda olan bir dönemde olan bir arızaydı. Ona rağmen sorumluluk almayı tercih ettiler.

Razer, garantiye sokmamak için 40 takla attı ve sokmadı.

Aral en komiğini yaparak garantinin 1 yıl olduğunu iddia etti ve anında açtığım ticketi kapattı.

 

Razer almayın, aldırmayın.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Yurtdışından aldığın için Aral'ın zaten hayatta umurunda olmaz. Kanuni olarak bir sıkıntıları yok çünkü. Türkiye'den alsaydın mike mike 2 yıl garanti sunacaktı. Amazonda standart garanti bir yıl. Ama satın alırken fiyat farkı vererek ekstra garanti alabiliyorsun. Dolayısıyla Amazon'un hiç bir suçu, günahı yok. Razer da Amazon'dan bir sene garantili almışsının arkasına sığınmış. Teknik olarak bunu yapabilir ama müşteri memnuniyeti odaklı bir firma olsaydı senin sorununu çözerlerdi. İşte o yüzden bir ürün alırken aldığın markanın ürünün arkasında durup durmadığı önemli. İşte buna benzer kendi tecrübelerimden memnun kaldığım markanın ürünlerini tercih etmeye çalışıyorum genelde. 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Gümrüğe girecek olanlar DHL ile geliyor, diğer türlü bana da Sürat Kargo getirmişti bir defa, bir defa da Yurtiçi.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Yurtiçi ile geldi. 

 

dikkat edilmesi gereken bir nokta var. Amazon arızalı G930 'u geri göndermemi istiyor . Bunu yenisini gönderdikten sonra söylediler. 

Logitech gönderse , eskisini istemeyecekti, uğraşmayacaktım.  Aynı durumda kalırsanız, Logitech 'in göndermesi için yönlendirmek daha mantıklı olur.

 

PTT ile mi olur en mantıklısı?

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Yorum yazmak için üye olun veya giriş yapın

Yorum yazmak için üye olmanız lazım

Üye ol

Üye olun ve sitemizin tüm avantajlarından yararlanın!


Yeni bir hesap oluştur

Giriş yap

Zaten üyemiz misin? O halde giriş yap


Hemen giriş yap
3 3

  • Bu sayfadaki üyeler   0 üye

    Şu an bu sayfayı görüntüleyen bir üye yok