Mesaj tarihi: Temmuz 1, 2017 Öncelikle merhaba, 20.12.2015'te Hepsiburada'dan iki tane logitech ürünü aldım. Bİir g103 diğeride g300s fakat daha 2 sene garantisi bitmeden g300s'te sağ tuşumun içine takılı kalmaya başladı ve sık sık basmama gibi sorunlar yaşamaya başladım. Logitech'e bir adet mail attım fakat ilgilenen olmadı bende ikinci mailimi attım. Fakat hala bana dönen olmadı. Elimde faturam duruyor. Ürün 2 sene garantili Sizce nasıl bir yol izlemeliyim ? Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş
Mesaj tarihi: Temmuz 1, 2017 Hoşgeldiniz. e-mail yerine aşşağıda verdiğim linkten başvuruda bulunursanız daha faydalı olabilir: https://support.logitech.com/tr_tr/contact-warranty?pid=a0o31000008Y56pAAC Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş
Mesaj tarihi: Temmuz 1, 2017 Logitech'in merkez müşteri hizmetleri berbat. Salak ayağına yatıp, sorunu anlamıyormuş gibi yapıyorlar. Allah sabır versin. Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş
Mesaj tarihi: Temmuz 1, 2017 Logitech aldıysanız başta hata yapmışsınız. Aldığım sıfır ürünlerde sorunlar çıktı hep bir değil, iki değil. Garanti servisi tam bir fiyasko artık akıllandım mümkünse uzak durulmalı logitech ürünlerinden. Geçmiş olsun. Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş
Mesaj tarihi: Temmuz 1, 2017 Şu ana kadar aldığım logitech ürünlerinde arızalanıp garantiye gönderdiğim hiçbir üründe sıkıntı yaşamadım. Genellikle de hepsi yenisi ile ya da ürün eski ürün ise muadil yeni seri ürünlerle değişim oldu. Ancak en son tecrübem 2 seneden daha eskidir. Dediklerinize göre ya firmanın destek kısmı artık eskisi gibi değil ya da yanlış yerlere mi başvuruyorsunuz acaba. Ben her zaman logitech web sayfasındaki destek kısmı üzerinden; ürün seri numarası, aldığım yer, taranmış fatura nüshasını falan gönderiyordum. Kısa sürede de cevap alıyordum. Yıllar önce logitechin yurtdışı sayfasından başvuru yapıyorduk, o zaman çok daha iyiydi. İş, Türkiye içinde bir organizasyona dönüştüğünde firmalar saçmalamaya başlıyor demek ki. Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş
Mesaj tarihi: Temmuz 1, 2017 Yok hocam resmi kanalıyla iletişime geçmiştim defalarca. Bazı ekipmanlar vatan vs gibi firmalardan almıştım gerek onarın kanalı gerek resmi firma desteği çok kötüydü tabi ben bırakalı ürünlerini kullanmayı 6-7 ay oluyor. Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş
Mesaj tarihi: Temmuz 3, 2017 Bayram'dan 1 hafta önce bizim de aldığımız mouse'da sıkıntı oldu. Yukarıda verilen linke başvuru yaptık, hala ses yok. Ürünü direk mi göndermeli acaba? Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş
Mesaj tarihi: Temmuz 3, 2017 Geçtiğimiz Kasım ayında garantisi çoktan bitmiş bir mouse için alıcı satın almak istediğimi söyledim ve herhangi bir ücret talep etmeden 10 gün içinde ulaştırdılar. Logitech gibi bir firmanın hizmet standardı olmaması epeyi ilginç. Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş