Yeni AKN uygulaması ile yeni tarifeler geliyor . Tercihiniz?
4 4

Bu konuda 788 mesaj var

Kullanımım benim şu an 540GB ve hala aranmadım. Geçen ocak ayında ocağın son günlerinde aramışlardı. Bakalım ne yapıcaklar. 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
4 dakika önce, TiesTorN said:

benim için sorun olmasa bile 400gb limiti gerçekten çok saçma. 1 TB falan olsaydı bari. hangi devirdeyiz...

 

Malesef millet Mars'a yolculuk yapmaya hazırlanırken biz tam tersine mağara çağına doğru gidiyoruz . Engelle , azalt , limitle.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
1 saat önce, Atrin said:

Kullanımım benim şu an 540GB ve hala aranmadım. Geçen ocak ayında ocağın son günlerinde aramışlardı. Bakalım ne yapıcaklar. 

3 aylık deneme süresinin bitmesine ne kadar var? eğer çıkacaksan bu 3 aylık dönemde çık yoksa vodafone a da cayma bedeli ödersin. 

ben deneme süresinde çıktım ve tek kuruş ödemedim.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

@jackjoker hocam valla seninle aşağı yukarı aynı. 28 Aralık 2018 sözleşme tarihim. Şu an 2. aydayım. Çıkarsam Martta çıkıcam bende. Aramalarını bekliyorum :)

 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
6 dakika önce, Atrin said:

@jackjoker hocam valla seninle aşağı yukarı aynı. 28 Aralık 2018 sözleşme tarihim. Şu an 2. aydayım. Çıkarsam Martta çıkıcam bende. Aramalarını bekliyorum :)

 

şu açıdan söylüyorum. onların atmasını beklersen yine cayma bedelini senden alacaklar. 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Haklısın. Alırlarsa da THH'ye başvururum artık. Psikolojik olarak SOL'e geçip 200TL vermek çok koyuyor şu an. Belki CİMER-BTK şikayetlerinden ötürü beni salarlar diye küçük bir umut var içimde 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
On 25.02.2019 at 12:15, Atrin said:

Haklısın. Alırlarsa da THH'ye başvururum artık. Psikolojik olarak SOL'e geçip 200TL vermek çok koyuyor şu an. Belki CİMER-BTK şikayetlerinden ötürü beni salarlar diye küçük bir umut var içimde 

telefonla uyarı sonrası vodafone sözleşmeyi iptal ederse cayma bedelini de yine müşteriden alıyor. 

 

sözleşmede ki madde şöyle,

bu maddede yazılı olan borçlardan kastını vodafone sözleşme bedelinde yapılan ödenmemiş indirimler olarak alıyor. hukuksal olarak sözleşme imzasını sunuyorlar ancak maddede bulunan açığı kendilerince yorumlayıp uyguluyorlar.

 

not: küfür serbest mi? 

jackjoker tarafından düzenlendi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

SOL'dan aradilar gecen hafta. su anda 105 liraya gayet de guzel 100mbps aliyorum. adam 200 lira teklif etti. lan dedim zaten bu sitenizdeki kazik fiyat, bu mu yapabileceginin en iyisi?! saka gibiler yeminlen

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
6 hours ago, Atrin said:

@infestor hocam dediğine ne cevap verdiler :D 

 

5 hours ago, TiesTorN said:

cevap verememişler ki yazmamış :mrgreen:

 

"tabii efendim haklisiniz fakat daha iyi fiyat sunamiyorum su anda bidibidibidi" minvalinde bir cevap verdi deyyus ne diyebilir ki baska?!

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
36 dakika önce, infestor said:

 

 

"tabii efendim haklisiniz fakat daha iyi fiyat sunamiyorum su anda bidibidibidi" minvalinde bir cevap verdi deyyus ne diyebilir ki baska?!

yalnız şöyle bir durum var. aralık ayında abone olanlar için değil ama artık yeni abone olmak isterseniz de vodafone da 164 lira sol da 199 lira. çok farklı bir fiyat yok. telekomda da yakın fiyatlar. 

aralarında gerçek sınırsızı sadece SOL ve TT veriyor. Vodafone 164 liraya 400gb kullanım eşikli satıyor. 

 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
12 minutes ago, jackjoker said:

Vodafone 164 liraya 400gb kullanım eşikli satıyor. 

vodafone bana bedava internet verse almam. o derece cirkef bir olusum

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

bugün aradılar abonelikten neden çıktığım için bir geri dönüş almak istediler. 

benim sinir sağlığım sizin vodafone dan değerli deyip telefonu kapadım.

 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
53 dakika önce, TiesTorN said:

sebebini açıklasaydın keşke düzgün şekilde.

sebebini çok açık şekilde yaklaşık 12352346 kez açıklamıştım önce ki aramalarda. temcit pilavı gibi aynı şeyleri demeye gerek yok. vodafone habire arıyor zaten. her hafta neden ayrıldığıma dair rapor vermenin çok manası yok. evlilik mi sonlandırdım İnternet aboneliğinden mi çıktım belli değil.

 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Valla yarın itibariyle belli olur, insanlar terabaytlarca indirmeye devam etti. Tekrar aranan oldu mu olmadı mı bilmiyorum ama abonliği sonlandırılmış kimseyi görmedim henüz. Ayrıca bu ay başında aynı @Atrin gibi daha o max limit denilen 400gb dolmadan arananlar oldu. Kullanımınız normal bir kullanıcıya göre fazla diye. Bakalım ne olacak merakla bekliyorum.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

@ZvAnA valla abi durum değişik. Şubat ayında 650GB kullanım yaptım ve aranmadım. Acaba CİMER / BTK gibi yerlere şikayet edenleri rahat mı bırakıcaklar :) Hiç sanmıyorum fakat ne olur ne olmaz ben büyük ihtimalle Mart ayı içinde iptal edicem aboneliği.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

BTK'dan yaptığım şikayete cevap geldi:

 

Quote

Sayın Atrin,

İlgi yazı üzerine  XXXXXXXX müşteri numaralı hesabınıza ait şikayetiniz incelenmiştir.

Yapılan incelemede 3 Ay Deneme Fibermax Kampanyası Genç Aile 100 Mbps 200 GB kampanyası ile katılım sağladığınız görülmüştür.

Tarifeler ve kampanyalar hakkındaki tüm bilgilere www.vodafone.com.tr internet sitesinden, Vodafone Net Müşteri Hizmetlerinden ve Vodafone Cep Merkezlerinden ulaşılabilmektedir.

“Şu ana kadar Şirketimizce kullanım eşiği kaynaklı bir abonelik feshi ya da abone rızası olmaksızın tarife değişikliği gerçekleştirilmemiştir. Diğer yandan abonelerimizin menfaatlerinin korunması amacıyla, Vodafone Net Abonelik Sözleşmesine de uygun olarak, bireysel abonelerin mutat kullanım düzeyini aşan kullanımlarının tespit edilmesi halinde uyarı niteliğinde aramalar gerçekleştirilmektedir.”

Söz konusu hattınız aktif olarak kullanımda olup, erişim sorunu yaşamanız halinde anlık müdahale için 0850 542 0 542 müşteri hizmetleri ile görüşme sağlayabilirsiniz.

*0850 542 0 542 aramaları bütün operatörler ve sabit hatlar için mevcut tarifeler üzerinden ücretlendirilecektir.

Saygılarımızla 
27/02/2019 10:55:09

 

Donanımhaber'e de yazdım. Bu konu yüzünden tarife değişikliğine zorlanan veya iptal edilen bir örnek duyan yok. @jackjoker hocam sen hiç duydun mu ? Yukarıda yazdıkları yazıda saçmalık ötesi. bireysel abonelerin mutat kullanım düzeyini aşan kullanımlarının tespit edilmesi halinde uyarı niteliğinde aramalar gerçekleştirilmektedir. Bu ne demek allah aşkına. Ne hakla beni uyarıyorsunuz. Bu uyarının sonu ne olucak yani şimdi onuda açıklasalardı keşke. 

 

Mart ayına yüksek kullanımla başladık. PS'a baya yüksek boyutlu oyun updateleri geldi. COD MW bedavaydı onuda indirelim dedik 500 yıl önce çıkan oyun şaka gibi 78GB boyutunda (Tomb Raider son oyun 40GB RDR2 100GB). Şimdiden toplamda 213GB' ulaştık bakalım neler olucak. 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
44 dakika önce, Atrin said:

BTK'dan yaptığım şikayete cevap geldi:

 

 

Donanımhaber'e de yazdım. Bu konu yüzünden tarife değişikliğine zorlanan veya iptal edilen bir örnek duyan yok. @jackjoker hocam sen hiç duydun mu ? Yukarıda yazdıkları yazıda saçmalık ötesi. bireysel abonelerin mutat kullanım düzeyini aşan kullanımlarının tespit edilmesi halinde uyarı niteliğinde aramalar gerçekleştirilmektedir. Bu ne demek allah aşkına. Ne hakla beni uyarıyorsunuz. Bu uyarının sonu ne olucak yani şimdi onuda açıklasalardı keşke. 

 

Mart ayına yüksek kullanımla başladık. PS'a baya yüksek boyutlu oyun updateleri geldi. COD MW bedavaydı onuda indirelim dedik 500 yıl önce çıkan oyun şaka gibi 78GB boyutunda (Tomb Raider son oyun 40GB RDR2 100GB). Şimdiden toplamda 213GB' ulaştık bakalım neler olucak. 

hocam hala ne uğraşıyorsun? her ay arayacaklar mı? ne zaman arayacaklar diye beklemenin lüzmu var mı? hangi devirde yaşıyoruz. kapat gitsin. 
hayatta en nefret ettiğim şey olacak mı olmayacak mı sorunsalı arasında kalmamdır. 

 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

@jackjoker hocam haklısın. uğraşmamın sebebi sanırım SOL 100Mbit'te 95 alırken Vodafone 100mbit'te 115 alıyorum. kafadan 20 fazla geliyor. Oyunlarda pingler de düşük. Ek olarak 200TL vermek istemiyorum fakat haklısın yani geçicez büyük ihtimal SOL'e. Bir çılgınlık yapıp Millenicom'a mı geçsem diyorum :D 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
11 dakika önce, Atrin said:

@jackjoker hocam haklısın. uğraşmamın sebebi sanırım SOL 100Mbit'te 95 alırken Vodafone 100mbit'te 115 alıyorum. kafadan 20 fazla geliyor. Oyunlarda pingler de düşük. Ek olarak 200TL vermek istemiyorum fakat haklısın yani geçicez büyük ihtimal SOL'e. Bir çılgınlık yapıp Millenicom'a mı geçsem diyorum :D 

benim SOL da ve  Sikkofone da hızlar aynıydı. Sikkofone'u iptal ettirince gelen SOL ekibine bina girişinde ki ayarları yeniden yapmasını söyledim. Şuan SOL da Sİkkofone da aldığımdan daha iyi hız ve ping alıyorum. 

jackjoker tarafından düzenlendi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Yorum yazmak için üye olun veya giriş yapın

Yorum yazmak için üye olmanız lazım

Üye ol

Üye olun ve sitemizin tüm avantajlarından yararlanın!


Yeni bir hesap oluştur

Giriş yap

Zaten üyemiz misin? O halde giriş yap


Hemen giriş yap
4 4

  • Bu sayfadaki üyeler   0 üye

    Şu an bu sayfayı görüntüleyen bir üye yok