Süpürge alındı. Buzdolabı tavsiyeleri ?
0

Bu konuda 37 mesaj var

Geçen trafik sigortasını falan tek slip geçince birazda harcama vs yapınca kartın limit biraz şişmiş 100lira farkla buzdolabını vermedi :P Neyse şu an dolap işini pas geçip 1000liraya şu çamaşır makinesini gördüm.

 

http://www.profilo.com.tr/%C3%BCr%C3%BCnler/beyaz-e%C5%9Fya/%C3%A7ama%C5%9F%C4%B1r-ve-kurutma-makineleri/%C3%A7ama%C5%9F%C4%B1r-makineleri/CM104K0TR.html

 

1000-111lira kupon kullanarakta 889/6 taksit olarak faydalandım. Dolap için bakalım ya yeni bir kampanya gözlücem yada şimdilik çok ağır gelmesin diye bi ihtimal spottan çıkma idaretlik bişi bakarım.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

benim beyaz eşyada adan zye profilo . buzdolabı hariç sorun çıkaran olmadı. buzdolabının elektronik kartı 2 kere değişti.

bu gibi devamlı çalışan eşyalarda garanti süresini mümkünse uzatmak lazım.

ResetButton beğendi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Benim Samsung buzdolabı da iki kez sorun çıkardı. Satın alırken yedi yıl ek garanti almıştım, o sayede ödme yapmadan çözüldü. Zaten ek garnatinin parası ilkinde çıkmıştı.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Benim Samsung buzdolabı da iki kez sorun çıkardı. Satın alırken yedi yıl ek garanti almıştım, o sayede ödme yapmadan çözüldü. Zaten ek garnatinin parası ilkinde çıkmıştı.

 

Bende anneme samsung almistim, bes para etmez 3 yilda 10 kere tamir gordu hala duzgun calismiyor samsungdan uzak durun bu konularda..

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Servis kuruluma geldiğinde ek garanti süresi olayını muhakkak sorucam, o konu önemli bir mevzu aslında ürününüzü sıfır koruma altında tutmuş oluyorsunuz garanti süreci olduğu müddetçe; diğer türlü bakıldığında adam haşırt the blackboard hesabı parça parası koyabiliyor.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

@@Deathknight

Bazı servisler bu ek garanti olayını üretici ile değil bir sigorta ile yapıyorlar. Sigorta şirketi üzerinden yapılan durumda da parça maliyetlerinde muafiyet olabiliyor. Üretici tarafından sağlanan ek garanti varsa bence de almak kesinlikle mantıklı oluyor.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Nevet yurtiçi kargonun dangozluğunu saymazsak çamaşır makinesi ürünüm sağ salim ve kusursuz olarak geldi, servis kurulum montajını gerçekleştirdi. Test driveda yaptık bir problem yok :) +4 yılda garanti uzattım, 7 yıl kafam rahat olur en azından.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Beyaz eşya marka/modelden bağımsız olarak biraz da şans işi değil mi? Mesela ben hiç yalnızca bir kez servis görmüş makine görmedim. Bir kere arıza çıkarttı mı daha sonra ikinci, üçüncü vs geliyor genelde.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Tabi ki de elektronik işi başlı başına şans işi zaten. Bilgisayar parçalarında da çok farklı bir durum yok haliyle, atıyorum kaliteli diye gidip asus marka alıyorsunuz arıza çıkabiliyor öte yandan palit gibi daha ucuz yollu versiyonu sapasağlam çalışabiliyor. Beyaz eşyada da durum aynı sayılır. Arada ki fark kullandıkları parça bileşenler kendini daha iyi ispatlamış malzeme alışım vb gibi durumları oluyor. Bi kez arıza çıktımı devamıda gelir olayı aslında pekişir bir mevzu; eh haliyle olasılığını arttırmıyor değil ama o esnada cihazın genelinde de ömür yaşlılığı kullanımdan kaynaklı eskime durumu falan oluyor. Yoksa annemin evinde misal buzdolabımız Altus' tu eski AEG gümlediğinden beri baya bi senesi olmuştur sanırım bi kez bile teklemedi mesela buzdolabı, çamaşır makinesi arçelikti. Oda epey eski bişidi gerçide habire çıkan arızalar sonrası anneme bi kıyak yapıp hemde onun istediği Profilo çamaşır makinesi almıştık. 3 sene oldu ailemin evdekide bi sıkıntısı olmadı hiç.

 

Benim profilo diye ısrar etmemde ki sebep biraz bu markayı sevdiğimden birde bosch ve siemens markalarıyla aslında aynı temellerden gelmesi ve TR şartlarında daha uygun fiyatlardan satışının olması.

 

Buna araba markalarında ki Audi, Seat ve WW benzetmeleri gibi çoğaltmalar eklenebilir mesela :)

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Nevet yurtiçi kargonun dangozluğunu saymazsak çamaşır makinesi ürünüm sağ salim ve kusursuz olarak geldi, servis kurulum montajını gerçekleştirdi. Test driveda yaptık bir problem yok :) +4 yılda garanti uzattım, 7 yıl kafam rahat olur en azından.

 

daha once hic internetten beyaz esya almadim...daha dogrusu hic beyaz esya almadim :D

 

internetten siparis nasil oluyor?

 

kargo eve kadar tasiyor mu? servisle bereaber mi geliyor? sorular sorularrrr

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Aldığınız yerle alakalı olarak değişiyor mevzuat, normalde herhangi bi kargo taşıyorsa eve getirmiyoruz ya da yukarıya çıkartmıyoruz tarzı bahaneleri olabiliyor. Ben aldığım servis ile bölgemdeki profilo yetkili servisine yönlendirterek çözdüm. Servis gelip nakliye ve montaj işini gerçekleştiriyor normalde zaten. Kata teslim şeklinde satanları incelemekte fayda var ya da şube teslim şeklinde anlaşıp bi yandan bölgenizdeki servisle iletişime geçirilip onların alıp uygun bir tarihte gelip kurulumu yapmaları sağlatılabilir.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Batmadan önce Hizlial.com 'dan Samsung çamaşır makinası aldığımda Samsung servisi getirmişti ve montajı yapmıştı. Ama 4-5 yıl geçti üstünden.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Yorum yazmak için üye olun veya giriş yapın

Yorum yazmak için üye olmanız lazım

Üye ol

Üye olun ve sitemizin tüm avantajlarından yararlanın!


Yeni bir hesap oluştur

Giriş yap

Zaten üyemiz misin? O halde giriş yap


Hemen giriş yap
0

  • Bu sayfadaki üyeler   0 üye

    Şu an bu sayfayı görüntüleyen bir üye yok