Pc Oyunculuğu üzerine..
1 1

Bu konuda 131 mesaj var

 

”Real-time” ve 24fps ama kullanilan sistem $60,000 (nvidia DGX station). 6-9 yil sonra cikacak oyunlar icin fikir verir.

 

Acikcasi bu kadar donanim gereksinimi yuksek gercek yansimalar benim icin oncelikli degil. Ama prebaked mekan isiklandirmasi + raytraced hareketli karakter golgeleri gibi hybrid cozumlerle cok iyi sonuclar elde edilebilir. 

 

Ilk video da aslinda hybrid; duvarlarda raytraced yansimalar kapali, zemin ve karakterlerde acik.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

2. Videoda ki olay teknolojik olarak güzel geliştirmeler belki ama bana saçma ve yanlış geliyor. İnsan gözü olarak evet odaklandığımız yer dışında bi bulanıklık durumu oluyor ancak biz bunu ekrana baktığımızda görmek o şekilde görmek zorunluluğu gibi birşey oluyor, yani tamam hayali olarak merkeze odaklıyor ama gözümüzü ekranın ortasına sürekli sabitlemiyoruz neticede buda köşelere doğru baktığında orayı o net şekilde görememene sebep veriyor mesela. Bunun haricinde yakın nesnelerin ötesinde epey uzakta kalan mesafelerde aslında çiftleme de oluşması gerek sadece bulanıklık değil çünkü odaklandığın yere göre gözlerin birbirine oranla bakış açısı değişiyor.

 

Sonuç olarak bu uğraştıkları hede belki VR teknolojisiyle uygun olabilecek birşey ama çıplak gözle bakarken merkezi hedeflemeye odaklancak şekilde bence itici bir özellik.

rammstein beğendi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Yorum yazmak için üye olun veya giriş yapın

Yorum yazmak için üye olmanız lazım

Üye ol

Üye olun ve sitemizin tüm avantajlarından yararlanın!


Yeni bir hesap oluştur

Giriş yap

Zaten üyemiz misin? O halde giriş yap


Hemen giriş yap
1 1

  • Bu sayfadaki üyeler   0 üye

    Şu an bu sayfayı görüntüleyen bir üye yok