Eat my dust, dust eaters.
2 2

Bu konuda 735 mesaj var

öyle maalesef keko türk milletimiz yenilenmiş arabayı değil yenilenmeyen hurda yığını halinde olan arabayı daha çok sever nedense...

 

herif 240.000 km'de neredeyse 0 kondisyonunda araba alıyor olsa bile ona bakmayıp dediğin gibi saçma sapan tavırlara girerler.

 

büyük konuşmıyım ama büyük bir ihtiyaç olmadıkça bu arabayı hiç satacağımı sanmıyorum zaten, çok memnunum. devletimiz saçma sapan bir vergi vs. gibi bir şey çıkarmazsa satmam sanırım.

infestor and jackjoker beğendi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
30 minutes ago, stardust said:

ties bu arabayı satmaz, satamaz.

 

ileride günlük kullanım için eşinin de kullanacağı ufak bir araç alırlar. Bu da kendi hobi aracı olarak kalır.

 

Bu kadar emeğin karşılığını vernez hiç kimse. Ties de bu kadar uğraştıktan sonra kimseye hediye etmez bu aracı.

 

Almanyada çok iyi durumdaki 150k üstü kilometre yapmış olanları 15k civarına gidiyor. Aynı arabanın iyice yenmiş olanları 2-4k civarına gidiyor. Çok az km yapmış olanı çok nadir, genelde M5 çok az km ile bulunabiliyor.

TR'de çok iyi durumda araba yaratmanın zorluğu %20 eklese 18k piyasası olması lazım. 100 bin TL falan ediyor, bir ilan açılıp gelen mesajlar ve aramalar kaydedilirse harcadığının yarısını Youtube reklamlarından çıkarabilir.

 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Bu iş Tiese 2 tane 2. el parasına patladı sanırsam ama dilerim artık eli ayağı tutulur hale gelmiştirde başka bir sıkıntı çıkmaz artık.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

toplama bakıldığında benim arabadan bir tane daha aldım denilebilir.

 

ben açıkçası 2. el arabaya öyle şu kadar harcamışım bu kadar harcamışım diye çok takılmıyorum, neticede arabam kaliteli ve özel bir araba, donanım & özellik olarak da 2018leri çok aratmayacak seviyede. ben bunun sınıfında bunun kalitesinde şu an araba almaya kalksam 500.000'den aşağı araba yok, olanların hiçbiri de V8 değil zaten. neden 10da 1ini harcayıp benzer kalitede çok da sevdiğim bir aracı 0 gibi yapmayayım? şahsi fikrimdir...

 

 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
2 saat önce, TiesTorN said:

toplama bakıldığında benim arabadan bir tane daha aldım denilebilir.

 

ben açıkçası 2. el arabaya öyle şu kadar harcamışım bu kadar harcamışım diye çok takılmıyorum, neticede arabam kaliteli ve özel bir araba, donanım & özellik olarak da 2018leri çok aratmayacak seviyede. ben bunun sınıfında bunun kalitesinde şu an araba almaya kalksam 500.000'den aşağı araba yok, olanların hiçbiri de V8 değil zaten. neden 10da 1ini harcayıp benzer kalitede çok da sevdiğim bir aracı 0 gibi yapmayayım? şahsi fikrimdir...

 

 

Halk mercedesi c180 olmuş 260 - 300 bin lira. 500 bin liraya çıksan alacağın araba c180 den biraz daha iyi olacak. ama hepsini toplasan senin arabanın konforunu vermeyecek. 

yani sen şuan o sıfırladığın aracını satsan, aynı özelliklerde araç alamazsın eğer multi milyoner biri değilsen. 

 

merak ettim baktım da şuan full donanımlı bir mini 414.948 lira olmuş. @TiesTorN sen aracını satma hacım. üstüne alacağın araba yok şuan. 

jackjoker tarafından düzenlendi
Firienholt and TiesTorN beğendi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

son 1 aydır incik boncuk işlerle uğraşıyodum...

 

  • kuruyan kapı & kaput & bagaj & sunroof fitillerinin tamamını vazelinledim, yumuşadı ve şişti. yol sesi azaldı.
  • bagajdaki havalandırma ızgaralarını yeniledim, içeri egsoz gazı çekiyordu artık çekmiyor.
  • tork anahtarı aldım, araba üzerindeki zor olmayan işleri kendim yapıyorum. bujileri değiştirdim mesela, düzgün tork ayarıyla sıkarak (30nm)
  • sonraki hedefim yeni fren diski alıp bijonları da doğru tork değeriyle sıkarak disklerin yamulmasını engellemek. bugüne kadar aldığım tüm diskler en fazla 1000km dayandı, sebebini 2 yılın sonunda öğrendim. bijonların fabrika değerine göre 120nm ile sıkılması gerekirken bizim hayvan milletimiz bijonların üstünde zıplayarak sıkıyor, (300-400nm) bu da diski yamultuyor.
  • sonraki makyajlı kasalarda çıkan orjinal büyük orta konsol ekranı aldım ama daha takmadım. içindeki tüm kapasitörleri & devreleri yeniletip öyle takıcam 0 gibi.

 

ayrıca son 1 aydır sinek gibi küçük ama mide bulandıran bir sorunla uğraşıyordum onu da bugün itibariyle çözdüm... araç çalışma sıcaklığına ulaştıktan sonra zorlayınca 8 numaralı silindir ateşleme hatası veriyordu. daha doğrusu önce enjektör hatası, sonra ateşleme veriyordu ve sadece 2500-4000 devir aralığında, ne altta ne de üstte veriyor, gel de delirme. önce bobinleri değiştim, düzelmedi. sonra bujileri değiştim yine düzelmedi. enjektörden mi acaba diye 5 ve 8 numaralı enjektörlerin yerini değiştim, yine düzelmedi. ee geriye ne kalmış olabilir? tesisat? gittim bugün enjektörlerin tesisat kutusunu açtırdım, içi leş gibiydi oksit yuvası... hepsinin oksitli uçları kesilip adam gibi yeniden lehimlendi ve sorun çözüldü. bi ara müsait anımda 1-4 silindirlerin olduğu kısımdaki tesisat kutusunu da yaptırmam lazım muhtemelen orası da oksit yuvasıdır ama şimdilik çalışıyor... daha fazla para veremicektim.

quad and pentaman beğendi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

abi pek bir şey çıkmıyor artık, incik boncuk işlerle uğraşıyorum arabanın iç bakımı vs gibi... ön konsol, kaplamalar, koltuk vs. araba 0 alınmış gibi bir hale getirmeye çalışıyorum pürüzsüz olacak şekilde.

 

yalnız şanzımanı yaptırdığımdan beri süregelen bir ısınma sorunu vardı, kısa mesafede önemsiz, uzun yolda hava çok sıcaksa (30+ c) kilometrelerce rampa falan çıktığımda ortaya çıkıyor sorun, şanzıman hararet yapıyor. onun için valf gövdesini açtırdım geçen hafta, daha önce şanzımanı revize eden atco denen şerefsizlerin valf gövdesi içindeki basınç yolunun vidalarını hiç sıkmadığı gevşek bıraktığı ortaya çıktı, ordan basınç kaçırınca şanzıman ısınıyor doğal olarak... neyse bakalım umarım sorun gerçekten ondandır yoksa şanzıman yine komple inicek bir ara. artık önümüz kış, ısınmaz zaten. bir dahaki yaza girmeden yaptırabilirim.

 

pentaman beğendi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Bence siyah renk bu gibi araçları çok öldürüyor. Ya makam aracına dönüşüyor krom şeritler varsa ya da sönük bir araç oluyor. Beyaz bile bu tarz M veya spor araçlar için daha iyi. 

Yani M5'in var ama standart bir 5 gibi gözüküyor hem renkten hem de hiçbir modifiye yapılmamış gibi.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

şu arabanın sırf elektronik tamirine 50k harcadım amk... sadece mekaniği yenileyerek iş bitmiyormuş bunu anladım, elektronik de çok önemli 15+ yaşındaki (bmw&mercedes gibi elektroniği de gelişmiş olan) araçlar için.

 

şöyle de bir resim koyayım artık son halinden... araç zaten fabrikasyon M paketti. bende M Paralel jantlar (arkalar 275/35/18, önler 245/40/18) ve M katlanır aynalar ile kozmetiği tamamladım.

 

540i.jpg

 

piyasadaki tek örnek haline geldi... diğer tüm e39lar dökülüyor (özellikle elektronik anlamda). orjinal cihaza bağlanıp taratıldığında tek bir hata kodu bulamazsınız.

 

artık proje gibi bişey oldu bu :lol: 25 yaşına kadar el bebek gül bebek bakıp, klasik envanterine kaydettirip (25 yaşında klasik olunuyor) sonra da hayvani bir fiyata satarım belki. gerçi kendimi biliyorsam satmam, kullanırım. zevk işi.

 

 

Atrin, pentaman, wazzap and 5 others beğendi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Yorum yazmak için üye olun veya giriş yapın

Yorum yazmak için üye olmanız lazım

Üye ol

Üye olun ve sitemizin tüm avantajlarından yararlanın!


Yeni bir hesap oluştur

Giriş yap

Zaten üyemiz misin? O halde giriş yap


Hemen giriş yap
2 2

  • Bu sayfadaki üyeler   0 üye

    Şu an bu sayfayı görüntüleyen bir üye yok