Eat my dust, dust eaters.
2 2

Bu konuda 735 mesaj var

katalitik bittiğinde "efficiency below threshold" hatası veriyor aslında bu arabalar, ancak benimki vermedi. hiç hata kodu olmadığı için zaten kimse tahmin edemedi. gerçi kendi hakkımı yemeyeyim, ben en başında tahmin ettim de, sallayan olmadı.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

yuh be... arabanın akışmetre + krank + oksijen sensörlerini değiştireyim dedim önleyici bakım olarak, taş devrinden kalma sensörler var hala bozulmaya yakındır diye, 5000 TL fiyat çektiler (orjinal parçalar, yansanayi değil)... amma düzüyolar. aynı parçaları kendim yurtdışından, gümrük vergisini de hesaba katarak 1400 TL'ye getirtebiliyorum. saçmalığa bak.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

senin gibi zihniyetsizler yüzünden tüm 2. el arabalarda olmadık sorunlar çıkıyor zaten... eskimiş parçayı değişeyim yok, ölene kadar devam... "ultimate driving machine"inimi baştan yaratıyorum :baba:

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Ties, arabayı yurtdışına çıkarma şansın yok mu? 

 

Sürüp Münih'e gitsen mesela, hem tatil hem de oradaki onlarca bmw uzmanı servisten birinde komple bir elden geçirme operasyonu. Araba servisteyken yapacak epey iş var, araba kiralayıp otobanlara da açılabilirsin. Münih havaalanından saatlik egzotik araçlar da kiralanıyor :)

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

abi araba burda da baya bir elden geçti, hatta aynı imkanlar burda da var ama o aslında arabanın kullanıcısına bağlı bir durum. yani şu an usta arabaya binse gazlasa hiç bir sorunu yok diye geri verir. ben sürekli sürdüğüm için eksik olan ya da olabilecek şeyleri bildiğim için ustaları ben yönlendirerek kontrol ettiriyorum ya da yaptırıyorum, öylesi daha iyi bence :) almanya da öyle komple baştan kontrol edin diye versen para dayanmaz ona, iflas ederim :lol:

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Türkiye şartlarında sen o arabayı barındırmakla hata yaptın aslında da neyse keyif senin evlilik falanda derken artık bilmiyom paranın yettiği kadar itekletirsin :P

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

bana koyan bişi yok ki olm niye hata olsun :) eğlenmeyi seviyorum ben böyle. buna yaptığım masrafı da üstüne koyup 0 araba alsam sorunsuz binsem bu kadar zevk almazdım. hepsi sıradan günümüz arabaları işte bir özelliği yok...

Altan Yoklar beğendi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Ties arabadan sıkılırsan sana bundan alalım :) çok güzel araçmış.

 

https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-klasik-araclar-klasik-otomobiller-tk-motors-1980-bmw-628-csi-e24-kasa-438625162/detay

 

edit: of buda çok iyiymiş.

 

https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-klasik-araclar-klasik-otomobiller-tk-motors-1974-bmw-3.0-csi-469016512/detay

Atrin tarafından düzenlendi
TiesTorN beğendi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
3 saat önce, TiesTorN said:

abi araba burda da baya bir elden geçti, hatta aynı imkanlar burda da var ama o aslında arabanın kullanıcısına bağlı bir durum. yani şu an usta arabaya binse gazlasa hiç bir sorunu yok diye geri verir. ben sürekli sürdüğüm için eksik olan ya da olabilecek şeyleri bildiğim için ustaları ben yönlendirerek kontrol ettiriyorum ya da yaptırıyorum, öylesi daha iyi bence :) 

 

Bence sende alışkanlık yaptı :) 

TiesTorN beğendi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

sürekli disk yamultuyor bu araç, neye dikkat etmek lazım acaba? bu arabaya özel değil gerçi, bir çok arabada başıma geliyor bu. illa ki gidip orjinal mi taktırmak lazım yetkili serviten nedir yani?

 

garantiden 3 kere disk değiştirdim, max 1000km sonra yamultuyor. disk dayanmıyor araca...

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

yok abi sanayide 23 kere kontrol ettirdim her aksamını, kaliperler sıkışmış mı, eşit sıkıyor mu, fren hidroliği düzgün mü vs. vs. hidrolik tamamen değişti, kaliper piston temizliği falan yapıldı yani mükemmel durumda şu anda ama yok olmuyor işte, yamultuyor birazcık zorlayınca.

 

sanayideki elemanlar "bu arabalar böyle abi, orjinal yetkili servisteki diski & balatayı takmadığın sürece kurtulamazsın bu illetten" şeklinde bir iddiaları var ama, bilemedim... doğru mudur acaba.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

İse yarar mi bilmem
Stop going warp speed.

u/JimiAndJanis



Jul 26, 2015, 6:21 PM

Jumping on the top comment to say that it's incredibly hard to warp rotors. Unless you're pushing a car extremely hard on a track all day, you're not going to warp them. If you think your rotors are warped, there's a 99.9% chance you've just developed hotspots, which are just un-even deposits of brake pad material on the rotors. When your rotors are spinning as you brake, it grabs harder on the higher deposit regions causing a thumping/pulsing, making it feel like they're warped. I've had them numerous times and they're easy to get rid of, but you just need a find a suitable place to do so. Go 60mph and lightly brake until you're almost stopped, accelerate back to 60 but this time brake a little bit harder. Do this 5-6 times, and on the final one you'll practically be slamming on your brakes. Drive around for a little while to let your brakes cool off. Works every time.
https://www.google.com.tr/amp/s/amp.reddit.com/r/cars/comments/3eoqk9/how_do_you_prevent_warped_rotors/


ASUS_Z00AD cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

JardeL beğendi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

bu yöntemi biliyorum, hatta disk yamulmasından kastımızın aslında yamulma olmadığını, sadece disk üzerinde balata birikimi olduğunu da biliyorum :) ancak ben bu yöntemi denediğimde iyileşme olmak yerine tam tersine kötüleşiyor. diskler ısındıkça titreme çoğalıyor.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

gün geçmiyordu ki yeni macera yaşamayayım :baba:

 

dün eve doğru yaklaşırken (neyse ki çok yakındaydım) motordan langur lungur bi sesler geldi, arabayı durdurdum arkaya yola bakıyorum bişeyler mi bıraktım altımda acaba diye... derken göstergelerde akü ışığının yandığını gördüm, bi an aklımdan "lan!?! aküyü mü bıraktık acaba" falan diye düşünürken (aküyü nasıl bırakacaksam, bagajda duruyor akü, o an kafa uçuk) direksiyonun da taş gibi ağırlaştığını hissettim... sonra durumu direkt olarak anladım. kesin dedim V kayışı gümledi... kaputu açtım bi baktım, tüm her yere dolanmış kayış, doğru tahmin etmişim :1pof: doğal olarak su pompası falan da çalışmıyor, uzak bir yerde olsam motoru yakacaz... eve 100mt mesafe falan kalmıştı, gittim park ettim yattım. bu sabah hemen yakınımdaki bi servise götürdüm aracı; su pompası öldüğü için kayışı atmış. rulmanlar bitmiş & kasnak yalpalıyor. kayış atınca motorun termik fanını da kırmış. toplam maliyet 900 TL, şu an serviste, çıkmasını bekliyorum :2no: dolar da çok düştü zaten bu aralar, zarar üstüne zarar :mad:

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Bizim ryzen konusuna dondu hergün bir süpriz, gerçi okuması eğlenceli başıma da gelse gülerim sanırım :) 

Araçtan anlamam ama tipi güzelmiş.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Başlığa birkaç günde bir giriyorum yeni bir sorun var mı diye. Neyse 1000 liranın altında çıkmış masraf bari.

eldrun tarafından düzenlendi
TiesTorN beğendi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Yorum yazmak için üye olun veya giriş yapın

Yorum yazmak için üye olmanız lazım

Üye ol

Üye olun ve sitemizin tüm avantajlarından yararlanın!


Yeni bir hesap oluştur

Giriş yap

Zaten üyemiz misin? O halde giriş yap


Hemen giriş yap
2 2

  • Bu sayfadaki üyeler   0 üye

    Şu an bu sayfayı görüntüleyen bir üye yok