Mesaj tarihi: Temmuz 29, 2017 sağol. piston contaları kontrol edildi & üst kapak da rektifiye oldu hatta komple. kompresyon ölçüldü, sorun yok silindirlerin hepsi yüksek kompresyonlu (180-200 psi arası). yapılmayan şey kalmadı arabada aklınıza gelebilecek neredeyse her şey ama her şey yapıldı veya test edildi arabada, ve çözüm bulunamadı. muhtemelen çok basit küçük bir arıza var ve bulunamıyor. ufak bi hava kaçağı, bir yerlerde ufak bi kablo kırığı vs. bir şey var ama ne... ellerindeki test imkanlarının bolluğundan ötürü borusana bıraktım işte son çare olarak, onlar da bulamazsa zaten kimsenin bulabileceğini sanmıyorum. Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş
Mesaj tarihi: Temmuz 29, 2017 Bazen böyle içinden çıkılamayan arızalar yaşanabiliyor. Bir arkadaşımın başına da buna benzer bir olay geldi. Otomatik araba 2. vitese geçerken tuhaf bir şekilde aşırı sert geçiyordu. Servisler ustalar gezdi, şanzıman komple değişti falan çözüm yok. Şanzıman değiştikten sonra araba kendini güvanli moda almaya başladı, sadece geri 1 ve 2. vites çalışıyor ve devir 3000'in üstüne çıkmıyor. Yok dediler beyine yeni şanzıman tanıtılması lazım falan filan, yapıldı edildi olmadı. Sonra arkadaşım ustalara servislere küstü, çekti arabayı kapısının önüne kendi daldı arabaya. Artık her şey denendiği için kaybedecek bir şeyi kalmadığından motor ile şanzımanın haberleşmesini sağlayan böyle bir deste 20-25pin bir kablo var, tuttu o kabonun izolasyonunu sıyırdı, bir de ne görsün, 4-5 tane kablo kopuk. O kopuk kabloları tamir edince araba düzeldi, hala tıkır tıkır çalışıyor. İşin ilginç tarafı bu kablo destesinin etrafı tamamen sarılı ve bu dış kaplamada herhangi bir hasar yok ama kablolara bakınca sanki biri yankeski ile tık tık kabloları kesmiş gibi görünüyor. Bunu biri kesmiş diye söylemiyorum, görünüşü aynı o şekilde idi. Zaten kablo arabanın orjinal kablosu, biri kesip tekrar kapatamaz, en fazla elektrik bandı ile falan sarar. Bunun nasıl olabildiğine dair mantıklı bir cevap bulamadık. Belki bunlar şanzımanı değiştirken kabloyu sıkıştırdılar ve içeriden kablolar kesildi ama izolasyon sağlam kaldı. O kadar bilgisayara girdi o kadar bakıldı edildi, kimse bunu göremedi yada düşünemedi. TiesTorN beğendi Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş
Mesaj tarihi: Temmuz 29, 2017 benimki de muhtemelen ona benzer bir şeydir zaten. şanzımanı takarlarken bir haltlar ettiler heralde kablolara falan... bakalım borusan'dan gelecek olan habere göre bakacağız artık önümüze. hayattan soğudum yemin ediyorum. Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş
Mesaj tarihi: Temmuz 29, 2017 (düzenlendi) 33 dakika önce, Whooosh said: Bazen böyle içinden çıkılamayan arızalar yaşanabiliyor. Bir arkadaşımın başına da buna benzer bir olay geldi. Otomatik araba 2. vitese geçerken tuhaf bir şekilde aşırı sert geçiyordu. Servisler ustalar gezdi, şanzıman komple değişti falan çözüm yok. Şanzıman değiştikten sonra araba kendini güvanli moda almaya başladı, sadece geri 1 ve 2. vites çalışıyor ve devir 3000'in üstüne çıkmıyor. Yok dediler beyine yeni şanzıman tanıtılması lazım falan filan, yapıldı edildi olmadı. Sonra arkadaşım ustalara servislere küstü, çekti arabayı kapısının önüne kendi daldı arabaya. Artık her şey denendiği için kaybedecek bir şeyi kalmadığından motor ile şanzımanın haberleşmesini sağlayan böyle bir deste 20-25pin bir kablo var, tuttu o kabonun izolasyonunu sıyırdı, bir de ne görsün, 4-5 tane kablo kopuk. O kopuk kabloları tamir edince araba düzeldi, hala tıkır tıkır çalışıyor. İşin ilginç tarafı bu kablo destesinin etrafı tamamen sarılı ve bu dış kaplamada herhangi bir hasar yok ama kablolara bakınca sanki biri yankeski ile tık tık kabloları kesmiş gibi görünüyor. Bunu biri kesmiş diye söylemiyorum, görünüşü aynı o şekilde idi. Zaten kablo arabanın orjinal kablosu, biri kesip tekrar kapatamaz, en fazla elektrik bandı ile falan sarar. Bunun nasıl olabildiğine dair mantıklı bir cevap bulamadık. Belki bunlar şanzımanı değiştirken kabloyu sıkıştırdılar ve içeriden kablolar kesildi ama izolasyon sağlam kaldı. O kadar bilgisayara girdi o kadar bakıldı edildi, kimse bunu göremedi yada düşünemedi. Bu tipik selespeed problemlerinden biri. 20pinli sokete bakılır şanzıman saçmalamaya başladığı zaman ilk olarak. Ondan problem yoksa akü, şanzıman yağ seviyesi diye gider Temmuz 29, 2017 Kibitzer tarafından düzenlendi Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş
Mesaj tarihi: Temmuz 29, 2017 Belki Alfa olsaydı bakılırdı da araba Volvo(Ford) idi, akıllarına gelmedi. Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş
Mesaj tarihi: Temmuz 31, 2017 Ties yok mu haber araçtan Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş
Mesaj tarihi: Temmuz 31, 2017 adak adamış, tamir olursa bu konuya mesaj atan herkese boğaz'da yemek ısmarlayıp, araba ile boğaz turu yaptıracakmış, o yüzden tamir olması artık işimize gelebilir. Onur beğendi Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş
Mesaj tarihi: Temmuz 31, 2017 Bence araç hurdaya çıkacak... Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş
Mesaj tarihi: Ağustos 3, 2017 sorunu borusan da çözemedi sanayideki ustalar bunlardan daha iyi biliyor ciddi söylüyorum... boş boş konuşuyorlar. test edemiyoruz bir kaç arıza çıkıyor nereden başlayacağımızı bilmiyoruz, zaten elimizde parça da yok denemek için sipariş vermemiz gerekiyor o zaman da ücretini size yansıtmamız lazım diyor. oldu o halde biz kalkalım dedim... bir boku çözemeyip üstüne bir de hayvan gibi işçilik ücreti almaya kalkıyorlar. neyse ki çok diretmediler, biraz ısrarla fazla bir şey aldırtmadım. arabasızlıktan sıkıldım artık biraz böyle süreceğim... sonra belki bir veysel ustaya gösteririm JJ'nin bahsettiği. o da çok yoğundur gerçi... sakin bir yer lazım bana, çok meşgul olmadan benim arabayla ilgilenecek biri lazım. yaşam sevincim yok oldu resmen. Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş
Mesaj tarihi: Ağustos 3, 2017 hah annem benim boyle markete girer bim sok olsa bile kasada 2 kisi beklerse kil olur hele is yapan 3-5 yer var is cikisi gec saat ramazanda iftar saatleri oncesi adim atamazsin o cidden iskence he herkes top diksin bi sana baksinlar oyle tenha adam is biliyordur is bulamiyordur minik sorunu olan aracini birakip daha buyuk sorunla yada calinmis yerine muadilleri takilmis parcalalra bul akillar en iyisi sen sen arabayai carsole koydurup almanyaya yolla en iyisi bide bwm nin yerinde baksinlar Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş
Mesaj tarihi: Ağustos 4, 2017 Çeşitli tavsiyeler geldiği için daha önce söylemedim ama Topkapı sanayide Alex usta var. Kendisine arabayı göstermekte fayda olduğunu düşünüyorum. VW servislerinin yapamadığı Tuareg şanzımanını yapmışlığı var. Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş
Mesaj tarihi: Ağustos 4, 2017 alex usta mı? o da nesi... servisin adı nedir? işyerim topkapıda sayılır çok yakın, oraya bırakabilirim belki. Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş
Mesaj tarihi: Ağustos 5, 2017 @TiesTorN ustanın telefonunu mesajla gönderdim. Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş
Mesaj tarihi: Ağustos 5, 2017 sorun çözüldü... ve ben çözdüm. ustaların topunun aq. dün gece aklımda bir fikir belirdi, bu sabah gittim denedim ve oldu. sorunun ne olduğunu yazsam burda oturup ağlarsınız, bunu mu bulamamışlar 3-4 aydır diye, yazık... Hamso, Mono and quad beğendi Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş
Mesaj tarihi: Ağustos 5, 2017 Çatlama bizi, neymiş gaz pedalı mı? Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş
Mesaj tarihi: Ağustos 5, 2017 (düzenlendi) Vites topuzundaki tespihi çıkarmış.. Ağustos 5, 2017 Narcissus tarafından düzenlendi Atrin, T800 and Hamso beğendi Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş
Mesaj tarihi: Ağustos 5, 2017 LPG nin düğmesine basmış. Atrin, Hamso and T800 beğendi Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş
Mesaj tarihi: Ağustos 5, 2017 tekerleğin icadını yaptı Hamso beğendi Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş
Mesaj tarihi: Ağustos 5, 2017 neyse yazayım artık. egsoz tıkanmış... evet bu kadar basit. en başından beri söylüyorum bu mallara; katalitik konvertörler tıkanmış olabilir bakın kontrol edin diye, biz kontrol ettik bişey yok sağlam deyip duruyorlardı. bugün kafama esti egsozcuya gidip manifolttan hemen sonra egsozu kestirip bi test yapayım dedim ve düzeldiğini gördüm... katların içini boşalttırıp geri taktırdım egsozu, şu an sorunsuz araç. not: motordan direkt çıkışın verdiği ses inanılmazmış, hele ki v8 sesi. mahalleye soksan cam patlatır yeminle. quad, pentaman and Hamso beğendi Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş
Mesaj tarihi: Ağustos 5, 2017 egzoz'a dikkat etmek lazım tabi. Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş
Mesaj tarihi: Ağustos 5, 2017 (düzenlendi) Spoiler borusan'daki kifayetsizler mi, sanayideki sözüm ona ustalar mı, yoksa sen mi daha malsın acaba... bilemedim... Ağustos 5, 2017 stardust tarafından düzenlendi halk sağlığına zararlı içerik, okumayın. Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş
Mesaj tarihi: Ağustos 5, 2017 benimle ne alakası var lan at kafası. ben ustaya kontrol et derim, benim egsozu testereyle kesip kontrol edecek halim yok heralde. bu borusanı almanyaya şikayet etmek lazım aslında... Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş
Mesaj tarihi: Ağustos 5, 2017 Egzos bizim işimiz, bana gelsen 2 dakikada çözerdik Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş
Mesaj tarihi: Ağustos 5, 2017 Neyse geçmiş olsun artık. Üşenmezsen et şikayet ama pek bir şey çıkacağını da bekleme. Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş