Yalovadaki Köprü kullanır mısınız?
0

Bu konuda 57 mesaj var

Feribot tek yön 60 TL, gidiş dönüş 110 TL idi en son. Bu durumda 10-15 TL daha verip köprüden geçmek daha mantılı oluyor. Hem saatlerce feribot bekleme derdi yok hem de feribotun 40 dk'da aldığı mesafeyi 5-10 dk'da alacaksın. Baktığın zaman en ucuz çözüm değil ama en konforlu çözüm bu gibi görünüyor.

 

Bu arada köprü sonrası otoyolun ne kadarı kullanıma açıldı acaba? Mayıs sonunda köprüden geçip otoyol ile doğrudan Bursa yapabilecek miyiz, bilen var mı?

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Buna benzer şekilde ihale edilmiş olan Kütahya Zafer havaalanında senede 4 milyon Euro zarar etmişiz. Senede 850 bin yolcu garantisi verilmiş ancak 85 bin yolcu geçiş yapmış. Allah akıl fikir versin, oraya öyle bir havaalanı yapmak fikri nedir diye kimse sormadı, soranlara insanlar sert tepkiler verdiler o dönem. Her haftasonu git gel yapıyordum Afyon'dan bir defa kullanmadım, her seferinde 300 TL mazot yakmayı tercih ettim çünkü şehre çok uzak, havaalanına gidiş dönüş ayrı bir tören, Afyon-Kartal arası arabayla 4 saat sürüyor, uçakla gidersen 5 saati gözden çıkarmak zorundasın. Sonuç işte şimdi ortaya çıkıyor, tam 1/10 kullanım, %90 zarar, bizim vergilerimizden ödenen yandaş patron paraları.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Feribot tek yön 60 TL, gidiş dönüş 110 TL idi en son. Bu durumda 10-15 TL daha verip köprüden geçmek daha mantılı oluyor. Hem saatlerce feribot bekleme derdi yok hem de feribotun 40 dk'da aldığı mesafeyi 5-10 dk'da alacaksın. Baktığın zaman en ucuz çözüm değil ama en konforlu çözüm bu gibi görünüyor.

 

Bu arada köprü sonrası otoyolun ne kadarı kullanıma açıldı acaba? Mayıs sonunda köprüden geçip otoyol ile doğrudan Bursa yapabilecek miyiz, bilen var mı?

 

Köprü sonrası tünelden geçip Orhangazi sonrası otobandan çıkılıyor şimdilik. Tam koordinat : 40.428153, 29.246458

Gemlik - Bursa arası yol çalışmaları devam ediyor. Bu kısım da sene sonu devreye alınacak. Bursa'da doğu-batı ekseninde çevre otobanı var zaten. Buraya bağlanacak. Yani bu sene sonunda köprüden geçip Bursa'nın batısında Ulubat gölü yakınlarından yine normal yola bağlantı sağlanacak.

YaRiLeTkEn beğendi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Ulbat cikisi bolgesinde projeyi cizemediler bir turlu. Otoyol ulubat gölü uzerinden kopru ile devam edecekti, zaten haritadan kör ucuna bakinca da belli oluyor, bundan vazgecildi, simdi izmir yoluna paralel, sonra akhisari az gecince bir anda sola dogru yol ilerleyip daglarin solundan izmir kemalpasaya girecek. Oradan da isiklara gire gire bornovaya varir kullananlar.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Altınova, Topçular'da feribottan indikten sonra solda kalıyor, Yalova tarafına değil tam tersi istikamete girersek otoyola girebiliyoruz herhalde, değil mi?

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Altınova, Topçular'da feribottan indikten sonra solda kalıyor, Yalova tarafına değil tam tersi istikamete girersek otoyola girebiliyoruz herhalde, değil mi?

Aynen, yaklaşık 1 km sonra otoban girişi var. Gemlik çıkışına kadar 20 dk sürüyor. 8 tl ücret kesiyor.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Teşekkürler.

 

Yalova trafiğinden son yapılan üst geçitle kurtulmuştuk ama dağdan, tepeden, yokuştan, virajdan kurtulmak çok iyi olacak. Kısmetse bu Cumartesi test edeceğim bakalım. 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Ben geçenlerde İstanbul' dan tanıştığım bir Türk mühendisten 3d yazıcı almaya gittiğimde. Yalovada ki feribota girmek istediğimde 90lirayı görünce oha çekip körfezi dolaşırım deyip yola devam ettim. Topçular ve yanında bir feribot hizmeti daha vardı onlarda da 60lira idi tek geçiş; geç gel 100liraıdı. Tabi yolculuk İstanbul tarafına dönene kadar iyice sıkışan trafikle 2 saat falan uzamıştı, inat yaptık ya neyse...

 

Dönerken Eskihisar' dan geçip sonra o yeni yapılan otoban yolundan gidelim bakalım dedik. Bunun için normal yolu kullanmak yerine yine bir miktar diğer yöne doğru devam etmek gerekiyor. 3 hafta önce olması lazım gidişimin yada 4 unuttum şimdi :) Biz gittiğimizde Gemliğe kadar vermişlerdi yolu. 9 lira gibi bişi kesti; tabi o yol tamamlanınca ne olur bilemem. Şu faydası tabi var yol bomboş gibiydi ve aracın müsait olduğu şekilde epey bir yardırabiliyorsun.

 

Valla ne yalan söliyim bi İzmirli olarak İstanbul' a 40 yılda bir yolum düşcek ölüyom yorgunluktan geberiyom modunda değilsem o parayı bi şekilde vermem körfezi dolanmaya da katlanırım ben. Bu gittiğimde yanımda valide vardı ve tek şöför olduğumdan dönüş yolunda çok kasmadım kolaydan gideyim dedim.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Bu köprünün ve bağlı otoyolların işletmecisi: Otoyol A.Ş.

 

Otoyol A.Ş.'nin ortakları: Nurol-Özaltın-Makyol-Astaldi-Göçay Grubu

 

Bu isimleri bir kenara yazın...

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Bayramın 3. Günü susurluktan gectim, saat 17:20de.

 

Kemalpaşa ya gelirken 5 Km kırmızı ışık kuyruğuna girdim.

Sonra yol açıldı. Karacabeye yaklaşırken 3Km ışık kuyrugu vardı. Işık sari yaniyordu. Sivil giyimli polis vardi arabasina yeni biniyordu. Sanırım daha yeni ışığı kapattı. Bursaya yaklaşırken gölyazı dolaylarında 3-4 Km kuyruk oldu. Bursaya vardığımda saat 20:00 civarıydı. Bursadan 21:00 da ayrıldım. Bursa otoyol çıkışında kuyruk başladı. Dürdane yokuşlarına gelirken yol hızlandı, ama iniş sırasında aniden durduk ve otoyol girişine kadar dur kalk gittim. Otoyolda koptum, köprüye 6 Km kala yol durdu. Dur kalk ile viaporta kadar ilerledim. Sonra yol hizlandi 60Kmsaate kadar cikabildim. Saat 01:20 de Ataşehir e vardım.

 

Sonuç: Bu koprü anca param yok diyenler sayesinde bir işe yarar.

Onun haricinde yolların kaldıramayacağı kadar araç var.

O köprüden tren gecirmedikleri icin kafalarını taşa vursunlar. Yıl kaç olmuş hala izmir istanbul tren bağlantısı yok.

 

Otoyol ile ilgili yorumlarım:

Yol F1 asfaltı gibiydi.

Otoyol girişinde bariyerler var, para yoksa hgs de, o bariyerden nasıl geri döneceksin kafam basmadi, otoyolda geri vites mi yapılacak?

 

Köprüde hgs ogs ve kredi kartlı geçiş var.

Kredi karti ile gecince, yol ileride teme bağlanıyor, çıkışta gişeler kacak geçiş yazmayacak mı? Kafam yine almadi bu durumu.

 

Otoyolda Avm gibi, oksijen adında tesisler var. İnsanlar bu rampalara çıkıp inerek yol kısaltmaya çalışıyor. Bu engellenmeli.

 

Benzinlikler Total e verilmiş. Totalin tüpcuye devredildiği bu dönem cok dikkatimi cekti bu.

 

Butun gişelerde bariyer olmasi, hep kuyruk olacağı anlamına geliyor, neden diger otoyollardaki gibi yapılmamış anlamadım.

 

Otoyolun trafik yapsn noktaları, dilenciler tarafından belirlenmiş, bu noktalar temizlenmeli, yol ortasinda geziyorlar.

 

Bursa gemlik arasının da acilen baglanmasi lazim. Bursa ic trafiğinin tamamen kurtulması gerekiyor.

 

Otoyolda elektronik takip sistemi var, koprude ve tünelde hiz sınırı sanırım takip ediliyor.

 

Işık bulunmayan yerler çok, zifiri karanlıkta paralı otoyolda 120Km+/saat yapmaktan pek hoşlanmadım.

 

Tepelerde V seklinde kazılan yerlere beton atılmamış, taş yuvarlanır mı diye korktum.

 

Cok faza virajlı yokuş aşağı bölgeler var, buz tutarsa, bilardo topuna döner araçlar.

 

Elektronik tabelâların, köprüde yoğunluk çok, en yakın noktadan çıkın uyarisi da komiğime gitti :D

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Dün akşam Hidiv Kasrina gittim. Otoparkci tutamadi kendini, 600 arac geldi, 400u Bursa dedi. Sanirim köprü yüzünden. Artik Bursa alisverise istanbula gider, istanbul da gayrimenkul icin bursaya gelir. İzmire dogru uzadikca otoyol bu surece balikesir de dahil olur.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Bodrum - İstanbul dönüşünde köprüyü kullandım. Ek otoyolları da tamamlandığında bence rakipsiz bir yol olur. Eskihisar - Topçular hattı da batar gider.

Hamso beğendi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Yemek servisine başlamış ido. Köprü parali olunca belli olur rekabet edilip edilemeyecegi demişler.

Acikcasi köprü fiyat düşürmez asla, o parayi devletten alacaklar çünkü. Her yil okkali zam bekliyorum.

Bedava geciste, anlasmaya konu olan gunluk arac sayisinin 3 katina ulaşılmış, parali gunlerde belli olur olay. Ha diger kurbanda da ucretsiz yaparlar mi bilmem. Devlet, arac gecti banane yapiyorsa, yapmazlar heralde

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Yemek servisine başlamış ido. Köprü parali olunca belli olur rekabet edilip edilemeyecegi demişler.

Acikcasi köprü fiyat düşürmez asla, o parayi devletten alacaklar çünkü. Her yil okkali zam bekliyorum.

Bedava geciste, anlasmaya konu olan gunluk arac sayisinin 3 katina ulaşılmış, parali gunlerde belli olur olay. Ha diger kurbanda da ucretsiz yaparlar mi bilmem. Devlet, arac gecti banane yapiyorsa, yapmazlar heralde

 

İDO ancak Yalova ve belki Bursa'ya gidenler için kullanıma devam eder ama artık Ege'ye doğru gidenleri kaybettiler bana göre.

Köprü geçiş ücreti zaten Amerikan Doları cinsinden belirlenmiş durumda değil mi? Zam değil kura göre ayarlama olacak demektir. Akaryakıt gibi döviz fiyatı düşünce asla indirim olmayıp artışlar oransal olarak yansıtılacaktır.

Bayramlarda köprü ve otoyolları ücretsiz yapmaktan vazgeçmezler sanırım.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Hadi herkese geçmiş olsun, zaten bir şekilde köprüden geçmeyenlere de gireceğini biliyorduk da işte bizim ki züğürt tesellisi belki vergilere yansımaz diye düşünmüştüm ben bir anlık saflıkla :)

 

http://www.hurriyet.com.tr/osmangazi-koprusunde-gec-gecme-40-dolar-40142263

 

35 dolar fiyatının artışından daha önce bahsedilmiş miydi ? Peki köprüden geçseniz de arada kalan farkın hazine tarafından ödeneceğinden ? Geç geçme vergilerimiz gitti köprüye, geçsen az ödediğin için, geçmesen araç geçişi yeterli olmadığı için her şekilde giriyor. Bayramlarda para almazlarsa cep telefonlarına 3. ek vergiye hazır olun :)

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Günlük 135.000 araç geçme garantisi verilmiş devlet tarafından işleten konsorsiyuma. Eğer daha az araç geçerse günde, aradaki fark hazinenin kasasından yani bizim vergilerimizden, zamlardan kısacası bizim cebimizdeki paradan çıkacak. Ne güzel değil mi heyoo köprü yaptılar, yol yaptılar...

İstanbul-İzmir arası zaten duble yollar yapıldı, gayet rahat yolculuk yapılıyor. Ne gerek vardı böylesine bu ülkenin parasını gereksiz yere savurmaya? Onun yerine hızlı tren vs yapılsaydı anlardım mantığını. Ama sanki dünyanın en zengin ülkelerinden biriymişiz gibi zaten iyi şartlarda yolculuk yapılabilen bir güzergaha bir daha yol yapmak ancak yandaşın ve ona bu imkanı sağlayan iktidardakinin cebini doldurmaya yarıyor.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Köprüden bu sabah otobüsle Bursa-İstanbul yönüne geçtim. Tahmini 1 saat zaman kazandırdı. Kendi aracımla acil işim yoksa geçeceğimi düşünmüyorum. Köprü sayesinde Gemlik'ten Karamürsel tarafına direkt otoban geçişi sağlanması bile benim için yeterli. Karamürsel'den İzmit'e geçilip köprü fiyatından kaçılabilir.

50 TL üstü her fiyat bana göre pahalı.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Yorum yazmak için üye olun veya giriş yapın

Yorum yazmak için üye olmanız lazım

Üye ol

Üye olun ve sitemizin tüm avantajlarından yararlanın!


Yeni bir hesap oluştur

Giriş yap

Zaten üyemiz misin? O halde giriş yap


Hemen giriş yap
0

  • Bu sayfadaki üyeler   0 üye

    Şu an bu sayfayı görüntüleyen bir üye yok