Mesaj tarihi: Ocak 30, 2015 Bu konu üzerine fazla konuşamamıştık, oyunu tecrübe edenler pek memnun değil ben ilk günü alacaktım Ubi faktörünü düşünerek biraz bekledim. Frame düşüşü, fare gecikmesi, kalitesizlikten bahsediliyor gördüğüm kadarıyla en azından yama ile düzeltilmesi lazım sorunların. Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş
Mesaj tarihi: Ocak 30, 2015 Ben ilaçlı deniyorum. Fena değil,ama şu yaratıkların üzerine gelince zorluk derecesi yazardı eskiden. Şimdi sadece sayısı yazıyor. Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş
Mesaj tarihi: Ocak 30, 2015 Belki bir ayarı vardır net sayıyı bir büyü yapıp görüyorduk eskiden şimdilik onu kullanabilirsin belki. U ile başlayan oyun firması gene bir çakallık yapıp sadece vanilla oyunu piyasaya sürmüş buda hoşuma gitmedi onları da DLC olarak piyasaya sürecekler söğüşleme tekniği olarak. Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş
Mesaj tarihi: Ocak 30, 2015 Yok açıklama yaptılar. New World Computing'de sadece bunun kodları vs. doğru düzgün varmış. Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş
Mesaj tarihi: Ocak 30, 2015 Eee bu adamlar nasıl bişi yaptı ki baştan gibi mi yaptı oyunu, normalde bu oyun sadece eski halinin arayüzünün iyice bi elden geçip hd texturelerle falan remakei falan değil miydi ? Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş
Mesaj tarihi: Ocak 30, 2015 Adamların dedikleri bu Community team note: But why only RoE? To understand the origin of the project and its development we need to go back to 2003. At that time we asked New World Computing to retrieve their archives for all the Might & Magic titles. We found tons of documentation and data but regarding Heroes III we had nothing but the usable source code of Heroes III Restoration of Erathia. Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş