Civic Turbo ?
0

Bu konuda 35 mesaj var

Honda'ya böyle şeyler yapan insanlar vardı eskiden, hala varsa herhalde forumları falan vardır. Gidip bu işin ticaretini yapanlara sormak yerine bunlara bakmak lazım.

 

Bu tip üstünde ciddi oynanmış aracı satarken harcanan parayı geri almak falan hayal olacaktır muhtemelen.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Günlerdir yazıp yazıp sildim konuyu ilk gördüğümden beri. Çok güvenilir bir firmanın tamamen sök tak hazır bir kiti yoksa bu işe girişilmez bence. Arkadaşların da listesini verdiği çok ciddi maliyetler çıkaracak bir iş bu.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

evet bugün sanayiye gidip araştırdım biraz... aldığım bilgilerden vardığım sonuç; turbo ve sorunları ile hiç uğraşmadan atmosferik üzerine yoğunlaşmak. piston, gömlek, kapak, egzantrik vs. değiştirerek motor hacmini arttırıp tatmin edici performansa sorunsuzca ulaşmak mümkün gibi. motoru 2.0'a çıkarıp 160 hp falan yapıyorlar mesela, temiz iş... maliyetine göre düşünüp bir karar vericem artık daha detaylı bilgi edinip.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Hiç girme şu işlere, harcayacağın paraya yazık. Tamam parça parça para harcayıp performans artışını izlemek pc de olduğu gibi tat verecektir ama satarken pişman olursun.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Biraz karismis sanki supercharger ile turbocharger.

 

Supercharger torku her devirde (ideal olarak) ayni miktarda arttirir.  Dolayisiyla devir arttikca guc azalmasi gibi birsey yok.  Atmosferik motor gibi lineer guc egrisi olur.

 

Turbocharger ise (genelde) 4-5 bin devire kadar anca torku arttirir.  Daha sonra tork dusmeye baslar ama devir arttigi icin guc sabit kalir.

 

 

Sizin araba ne marka bilmiyorum ama hem supercharger hemde turbocharger varmis gibi yazmissiniz.  Bunun uygulandigi arac cok nadir.  Genelde ya supercharger yada turbocharger olur.  Piyasadaki araclarin cok buyuk bir kismida turbocharger kullanir zira daha ekonomik (yakit tuketimi acisindan).

 

MINI nin turbocharger kullanma sebebi isi sorunu degil (oyle bir sorun yok zaten, intercooler var).  Turbocharger daha verimli oldugu icin kullaniliyor.

 

supercharger önerisi olmuş. supercharger alt devir de canlı tutar aracı. üst devir de ölü hale gelirsin.

o yüzden supercharge kullanan araçlar da üst devir de turbo kullanılır. örneğin benim arabam turbocharge. 

altta supercharger üstte turbo devreye girer.

artı supercharger çok cabuk ısınır. biraz gazlayım dersin daha sonra gazlasan da güç eğrisi düşmeye başlar.

eskiden miniler supercharger dı ancak ısınma problemlerinden dolayı artık turbolu olarak geliyor. 

 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

o arabayı satma, yine yaptır ama yanına bir tane de 2.el 911 al. sat diyenlere ayar kaymışsın çünkü  :)

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Yorum yazmak için üye olun veya giriş yapın

Yorum yazmak için üye olmanız lazım

Üye ol

Üye olun ve sitemizin tüm avantajlarından yararlanın!


Yeni bir hesap oluştur

Giriş yap

Zaten üyemiz misin? O halde giriş yap


Hemen giriş yap
0

  • Bu sayfadaki üyeler   0 üye

    Şu an bu sayfayı görüntüleyen bir üye yok