Mesaj tarihi: Aralık 11, 2015 Selamlar, Arkadaşlar eşim düz yolda giderken tekerlek inmiş sanırım son raddeye kadar öyle gitmiş en son direksiyonu kontrol edemeyinceye kadar ısrar etmiş yani. Sonuç sağ ön jant yamulmuş tekerlek değişti. Bu gün arabanın direksiyonunu düz tutarken sağa çektiğini söylüyordu. Bana bir tavsiye verebilir misiniz? Ön jantları presle düzeltip arkaya takabilir miyim ? Tek hasarlı jantı mı değiştireyim yoksa bütün jantlarımı değiştirmem lazım ? Yarın tamircilerin kucağına oturmadan bir fikir alayım dedim Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş
Mesaj tarihi: Aralık 11, 2015 Aluminyum jant presle pek iyi olmuyor. Çatlayabilir, o da daha büyük sıkıntı. Eski tip (kapaklı) jant ise presle düzeltilip kullanılır. Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş
Mesaj tarihi: Aralık 11, 2015 Anladım jant çöp değişecek o zaman, peki ön takıma bir zarar verirmiş olabilir mi bu olay ? Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş
Mesaj tarihi: Aralık 11, 2015 İşin kötüsü bu pazartesi muayene randevusu vardı kesin geçmez heralde bu şekilde ... Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş
Mesaj tarihi: Aralık 11, 2015 Eğer jant üzerinde gittiyse ön takımda hasar olabilir. En azından rot ayarına baktırmakta yarar var. Onlar zaten parça değişmesi gerekiyorsa söylerler. Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş
Mesaj tarihi: Aralık 11, 2015 Arabada yedek lastik yok mu? Yedek lastiği takıp gidin muayeneye Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş
Mesaj tarihi: Aralık 12, 2015 elimde yedek olarak 4 tekerlek ve normal jant var eger bu gun icinde bir bir celik jant bulamazsam onlari taktirip balans yaptiracagim. Ama emrenin dedigi gibi darbeli janti degistirecegim catlama ihtimaline karsi. Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş
Mesaj tarihi: Aralık 12, 2015 Emre jant uzerinde gidebiligi yere kadar gitmis rodda cikar artik... Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş
Mesaj tarihi: Aralık 12, 2015 Her aluminyum jant ayni degil, kimisi duzeltilip kullanilabiliyor. Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş
Mesaj tarihi: Aralık 12, 2015 sanayiye gidip düzelttirilebilir bence... ben benim civic'in aluminyum jantlarını yıllardır düzelttirip düzelttirip kullanırım. Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş
Mesaj tarihi: Aralık 12, 2015 Evet jant düzelebiliyormus gerek yok dedi ustalar değiştirmeye, bu arada benim tekerlek T tipi imiş G tipi olsa tekerkek böyle dağılmazdı dediler. G tipi tekerlek al diye tavsiye ettiler. Böyle bir olay yaşamamak için ... Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş
Mesaj tarihi: Ocak 4, 2016 ön takımların kalitesine bakar, salıncak burç değişimi filan gerekebilir. fiat cinsi bir arabaysa muhtemelen ön takımda dağılan parçalar vardır, değilse çekme durumu rot-balansla düzelir. jant alaşım mı kapak mı onu anlamadım ama "çelik jant" tabir edilen alaşım jantsa prese sokup arkaya alabilirsiniz problem olmaz. hatta yüksek km'li jantlarda bunun faydasını gördüm. zaten lastikçi usta düzgün biriyse en son raddede arabaya takmadan evvel makinede ayarlayacak onu, lastiğe spin attıran bi zımbırtı cihaz var optikle lastiği çevirip ölçüyor dengesini, zıplamasını filan. ona göre ağırlık takıyor balanstı sanırım bu ayar, neticede jant düzelir ama mukavemeti gider, yine de araba kaliteli avrupa bir şeyse ön takımda çok bir masraf gerekeceğini sanmam. tabii garanti bitikse orjinal servise gitmeyin. bulunduğunuz çevrede dürüst ve düzgün usta araştırın. Bu mesajı paylaş Bu mesajın linki Sosyal ağlarda paylaş