Witcher 3
1 1

Bu konuda 639 mesaj var

sizin güzel güzel tartışmanız bir yana, gwent olayı beni sarmadığı için oynamıyorum. arkadaş var bir tane, o da sadece gwent oynuyor mesela. :D 

 

neyse asıl konumuza dönersek, texture pack yüklemek kişisel mi objektif mi? Dediğim gibi sadece doku iyileştirmeleri için, silah vs değil. çünkü şu tab'a basıp sign ve bombalar kısmına çok güzel modlar yapmışlar ama oyunun ruhu bence o şekilde ölür.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

ben hayatımda hiç bir zaman, hiç bir oyuna, oynanışı değiştiren bir mod kurmamaya özen gösteririm. sadece kozmetik modları kurarım. sonuçta yapan firma bir oyunu nasıl yapmaya uygun görmüşse o şekilde oynamak isterim. hele ki witcher gibi almost perfect oyunlarda.

 

hatırlarım, sadece fallout 3 te oynanışı etkileyecek bir mod kurmuştum, ki o gerçekten ağır saçmalıktı. hatta sanırım kendim yapmıştım modu :) power armor'un damage yeme yüzdesini düşürmüştüm. sen hayatını oyuna verip en iyi power armoru bul, ondan sonra lağım faresinden bile damage ye. çünkü -tam hatırlamıyorum ama- oyunun mekaniğinde gelen damage zırhın eşik değerinden düşük olsa bile "minimum %20 damage yemek zorunlu" gibi bir kod vardı.  ben onu sadece power armor'lar için eşiğin altındakilerden hiç dmg alma şekline çekmiştim mod ile daha anlamlı olmuştu :lol: diğer türlü tanka biniyorsun, elince kılıç mızrak olan adam tanka hasar veriyor mesela, aynı mantık. saçma sapan bir durumdu... ha tabi bu sadece beni değil, düşmanları da etkilediği için, benim de power armorlu düşmanları öldürmek için daha fazla efor sarfetmem gerekiyordu falan... güzel olmuştu kısacası.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

bazi modlar yeni oyun gibi oluyo tum en basit dandirik oyunlar dahil

adamin sifirdan hikaye motor oyun yazacak hali yok

 

ama fullden yepyeni oyun gibi oluyo

grafikler konu gorunus hersey degisiyor

 

yepyeni gibi oluyo

 

bazi firmalar ozellikle eskiden modlari ozendiriyordu en azindan engel olmuyordu

 

bazi modlar iste dlc yada ek paket gibi oluyo

 

bazilari ise revamp oluyo

 

yani misal gothic 2-3 gibi eski antika oyuna high textureleri koyup oyunu bugun minecraft gibi gozukmemesine sebep olmak ile sinirli tutmamak modu

oyunun cilkini cikartanlarda baska

 

ama cok basarili modlar oluyo benim hatatimin yaklasik 1/3 world of warcraft aldigi icin su an 13. yili kutlaniyor 3 yil falan ara verdim desen 9.5 senedir oyuyorum

baska bi halta zaman kalmiyo zati

 

yoksa kesin bakardim modlara bisilere

 

son 1-2 saat kurup fallout 4 bakmistim2 deki tadi lamadigim icin ozgurluk yerinesacmasapan yapi daha beteri konsol hissinden dolayi kusup sildim

 

bazi modlar o drece iyi isler cikartiyorli ki bazi firmalar lan ekmegimize engel oluyo bunlar sekilde disbilemeye basladi.

 

ha tabii gidip oynamadim yine mod konusunda en meshut oyun sanirim elder scrool serisi en basta skyrim

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
On 5/25/2017 at 9:10 AM, hakancez said:

Witcher 3 e  kasiniyorum ben bu aralar. 1 ve 2 elimde olduğu halde oynamadım. Ilk önce eskileri kurup oyle mi oynamak lazim. Bu aralar biraz vaktim olacak gibi. Napayim direkt W3 e mi baslayalim yoksa 1 2 diye mi devam edeyim...

Demiştim... W1 ve 2 nin Kore kısmını güzel güzel okudum ve W3 e başlamak için uygun logistik hazırlığı yaptım. Oyundan hiçbir keyif almadım maalesef.

 

End of clickbait...

 

Grafikler müthiş, lore güzel fakat kalk otur oynanabilecek bir oyun değil maalesef. En az birkaç saatlik seanslar halinde keyfini ala ala oynanacak bir oyun.  Tam oynarken ara ver çocuğa bak geri dön, piç oluyor güzelim oyun. Maalesef daha sakin bir zamana bıraktım W3u...

hakancez tarafından düzenlendi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
On 11/19/2017 at 2:35 PM, TiesTorN said:

ben hayatımda hiç bir zaman, hiç bir oyuna, oynanışı değiştiren bir mod kurmamaya özen gösteririm. sadece kozmetik modları kurarım. sonuçta yapan firma bir oyunu nasıl yapmaya uygun görmüşse o şekilde oynamak isterim. hele ki witcher gibi almost perfect oyunlarda.

 

“ Arkadaslar kusura bakmayın ama şimdi sokakta yürürken sigarasının dumanını üstüme üfleyen vatandaşı şamarladığım gibi bi cvp yazıcam.. “

 

ya senin yalanını s..m witcher 2 ye ezik ezik her levelda 3 skill alma hile modunu kuran kimdi.. mr. Ameleye göre oyunun default halinde bütün skilleri açamıyomusnussun.. o yuzden yapmıs mod ve hile sayılmazmış..  puaha

 

şimdi defol git burdan pinokyo.. 

stardust beğendi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
1 hour ago, Narcissus said:

 

“ Arkadaslar kusura bakmayın ama şimdi sokakta yürürken sigarasının dumanını üstüme üfleyen vatandaşı şamarladığım gibi bi cvp yazıcam.. “

 

ya senin yalanını s..m witcher 2 ye ezik ezik her levelda 3 skill alma hile modunu kuran kimdi.. mr. Ameleye göre oyunun default halinde bütün skilleri açamıyomusnussun.. o yuzden yapmıs mod ve hile sayılmazmış..  puaha

 

şimdi defol git burdan pinokyo.. 

 

Muhahahahaha

 

Ben şahidim, gerçek

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

olm siz mal mısınız :lol:

 

kesinlikle yapmam demedim zaten, yapmamaya özen gösteririm dedim... çok nadir örneklerden biri ki, internette dolaşırken bulmuştum onu da. level başına 3 değil ayrıca 2'ydi o. fallout 3 örneği de verdim orda hatta. nadir örnekler bunlar.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Oyunun yapımcısı arkadaşlardan biri olan Andrzej Kwiatkowski kendi keyfine bir mod yapmış. Genel olarak balance patch olarak düşünülebilir ama çok şey değiştirmiş. New game+'ya başlayınca bununla oynarım herhalde. Bu arada newgame+'da sadece daha zor mu oluyor yoksa yeni ekipman falan geliyor mu?

 

 

 

Spoiler

FCR3 - Immersion and Gameplay Tweaks by Andrzej Kwiatkowski

 

INTRODUCTION

Hey, I'm a senior gameplay designer and I worked on The Witcher3 and both expansion packs. This mod used to be a personal set of tweaks and fixes meant to spice up my first The Witcher 3 playthrough after releasing the game. Being in creation for more than half a year and enjoyed during >300h playthrough I thought that I might share it with witcher community. Mod doesn't aim for any deep and intrusive changes, instead it is meant to maintain original feeling of the game, sometimes going closer to original intention behind the designs. It focuses mainly on fixing immersion breakers, buffing underperforming skills and items, cosmetic changes and bugfixing. It also fixes few instances of items and abilities that made Geralt (nearly) immortal and removed all the challenge from the game.

 

Installation

Because mod affects character development, Geralt's abilities will be reset and skillpoints returned just as in case of free respec. It also comes with few compatibility fixes for other mods that I've been playing with.

 

Compatibility fixes

Full mod in version working with Nitpicker's Patch by CHC (full mod installation, don't use together with main file) hotfix for Friendly HUD by wghost81 (use together with full mod) hotfix for Friendly HUD by wghost81 plus All Quest Objectives On Map by Wolfmark (use together with full mod)

 

Uninstallation

To return to vanilla character development after uninstalling the mod, please install "uninstallation" package, load and resave savegames affected by FCR3. This should revert all of the mod changes and provide you with another free respec. After resaving the savegame you need to remove uninstallation package or it will keep respecing Geralt each time you load the game.

 

Known issues

Newly picked up crossbow bolts will have incorrectly calculated item level. Level will correct itself on each transition between maps, loading of saved game and Geralt’s level up. Maybe I’ll fix this issue at some point but the whole bolt damage scaling feature was a real pain to implement and I’m just tired of debugging it at the moment. In character sheet padlocks visualizing locked rows of skills show incorrect level needed to unlock the row. Unfortunately these values are hardcoded in Flash and I cannot modify them in a mod. This is a cosmetic issue that doesn’t affect gameplay.

 

List of modified strings for translation to other languages

1177865, 1071085, 1071086, 1177864, 1177863, 1135386, 1136195, 1135401, 1138659, 1135396, 1188321, 1188311, 1188313, 1064023, 1064024, 1064025, 1081470, 1081488, 1081489, 1066921, 1136201, 1087553, 1129122

 

CHANGELOG

Immersion

Bunch of features that added to ‘wow’ factor and changes for things that bothered me.

• Metamorphosis mutation effect "Witcher Senses now increase visibility in dark places without the use of potions works" works without the mutation. In combat it works automatically, while outside of combat it can be activated in focus mode. Witchers see in the dark. All of them, no potions needed. It’s in lore.

• Added reaction to stealing for commoners. There are two severities of reactions and two results for each of them depending on npc AI. Commoners will react depending on the priority of tasks they are undergoing at the moment. The effect is that some of the npcs will ignore you stealing stuff, others will call you out on it, some will just stare. There will be also rare cases when someone will be become intimidated, cover in fear or possibly run away. The effect is especially visible in Novigrad, less in Skellige and least in Toussaint, where even guards ignore player stealing.

• Increased minimal height from which fall damage starts to be applied.

• Made Ciri immune to damage while she's performing special 'teleport' charged attack. Could be considered as a bugfix.

• Allied NPCs (followers) deal full damage to enemies (used to deal minimal damage).

• Buffed sorceress and witcher followers damage. These are the most powerful characters in the setting, you should feel that now.

• Reduced level bonus of guards from player level plus random 11-13 to player level plus random 0-5. A random guard shouldn't pose a threat to legendary witcher.

• Sped up animations of flying monsters falling down after being shot from the sky.

• Added fall damage on ground contact for monsters that were shot from the sky. Damage depends on the height from which they fall.

• Allowed to bounce majority of the physical projectiles with Aard hit.

• Signs buffed by Flood of Anger skill cause enemy explosive dismemberment on kill.

• Sorceresses now dismember enemies on kill.

• Fixed majority of rare cases where Geralt jumped after hitting ground while playing death animation.

• Fixed some of the cases for sorceresses where spell visual effect remained on hand after combat. Still not sure if all instances were fixed but should be better.

 

Character development

Multiple changes that aim at bringing back the original intended feeling to character development and alchemy builds. Initially skills were designed as a single point investments. The excess of skillpoints player was given was meant to encourage swapping skills depending on the enemies and situations. To bring back that feeling max levels of skills were reduced giving more bang for the buck instead of small percent increases. Additionally there are few changes bringing high toxicity Euphoria build down to be on par with other builds and buffs for mutations that didn’t feel strong or unique enough.

• Decreased skills max levels (most had 5, now 3) and adjusted stats to retain the same balance. Utility skills like slowdown on aiming now have only 1 level.

• Nerfed Acquired Tolerance skill to grant 0.5 Toxicity point per level to prevent safe activation of more than 3 decoctions at the same time in end game.

• Quen doesn't remove damage over time effects on cast, instead it protects player while DoTs consume the shield. Resistances on armors should matter more now.

• Reduced healing from damage on alternate Quen from 100% of received damage to 0.1 * damage * Spell Power. This mechanic was clearly overpowered and made player nearly immortal.

• Decreased toxicity overdose damage threshold from 75 to 50. That was the initial original idea for toxicity handling encouraging player to take risk and correctly time potion use.

• Equalized out of combat and combat toxicity drop rate (used to be twice as fast).

• Crippling Strikes skill: Deals regular bleeding effect damage that cannot go below the dmg value specified in skill description. Also effect duration was increased from 5 to 10 seconds to match the duration of regular bleeding. General idea is that effect originating from skill shouldn't be weaker than bleeding from item.

• Adrenaline Rush mutation: When at maximum Vitality, Adrenaline Points drop after 4s delay. Introduced new potential skill combos and play styles instead of another percentage damage buff.

• Deadly Counter mutation: A counterattack immediately triggers a finisher with a chance based on the number of Adrenaline Points. Opponents immune to counterattacks are not affected. Used to work only on opponents below 25% health.

• Toxic Blood mutation: doubled the returned damage value (3% per toxicity point, was 1.5%) to compensate for reducing maximum achievable toxicity.

 

NPCs

Couple of bugfixes and removing arbitrary stat bonuses.

• Removed huge arbitrary stat buffs on enemies with skull icons. They are already higher level than player, that alone makes them more difficult.

• Allowed to parry and counterattack enemies with skull icons.

• Fixed leshen root damage being a fixed value throughout the whole game. It's taken from his melee attack damage so it scales with enemy level.

• Made bird swarm attacks ignore armor. Leshen bird attacks dealt zero damage starting from mid-game.

• Fixed sprigan's root ground attack dealing no damage.

• Restored monster essence (silver health bar) regeneration (mostly for werewolves). It was temporarily disabled at some point in implementation and never brought back.

• Fixed discrepancies between NG+ and base game xml files, like missing ability definitions, ability tags, etc. These potentially caused minor bugs in enemy stats in NG+.

• Rats are not affected by enemy upscaling option.

 

General items

Bunch of small changes that put more emphasis on some of the gameplay mechanics that didn’t work as originally intended due to balancing issues.

• Increased random range of item levels rolled for quest rewards. You might end up with an item you cannot use yet, but at least you'll get a guaranteed upgrade on level up.

• Increased stat debuff on damaged items. Value depends on game difficulty level with 50% debuff on highest difficulty. Repairing items matter now.

• Increased amount of gold given in quests where it made sense (Baron should be more generous, etc.). Didn't touch the mini-quests.

• Reduced the amount of healing per second from food but increased healing duration. Overall it's a slight buff for food without Gourmet perk and a significant nerf with it. Swallow and White Raffard potions are intended healing in combat, not chicken sandwiches.

 

Witcher sets

Changes are focused on fixing near immortality issue coming from high rending (monster) damage reduction combined with Protective Coating skill. Also there are two sets partially focusing on buffing alchemy builds. Mod moves alchemy bonuses to Manticore set making it a dedicated alchemy set and introduces new bonuses and playstyle to Wolven set. I remember reading about the idea of Wolven set built around bleeding damage on Witcher Reddit, so cheers to the Reddit community.

• Scaled down monster damage resistance on witcher armors where applicable. Upgraded witcher sets used in conjunction with Protective Coating oil used to reach 100% rending damage reduction (some damage still passed due to resistance cap). That shouldn't be the case now. For details on numbers check attached images.

• Enabled grandmaster set bonuses on all witcher sets items in New Game+.

• Moved 3 item Wolven set bonus (bombs are thrown without a delay) and merged it with 3 item Manticore set bonus (bombs are affected by critical hit chance and critical hit damage).

• Reduced Manticore set Toxicity bonus from 30 (and more on NG+) to 20, to prevent safe activation of more than 3 decoctions at the same time in end game.

• Moved 6 item Wolven set bonus (3 different oils can be applied to a sword) to Fixative alchemy skill. Should make Fixative skill a more interesting choice in character development.

• New Wolven set 3 item bonus: Each stack of Bleeding effect applied to enemies increases sword damage by 1% for each piece of the set.

• New Wolven set 6 item bonus: Each Adrenaline Point increases number of possible stacks of Bleeding effect that can be applied to single opponent. With new set bonuses Wolven set tries to fulfil the fantasy of specialized Damage over Time build working well in conjunction with buffed Crippling Strikes skill.

 

Item upgrades

Buffed every runeword and glyphword about which I thought “I’d never use that when I have that other, better choice”. Beside buffing, Possession runeword had its effect changed because there used to be 2 glyphwords buffing Axii in different ways and 3rd being a sum of previous two, so it just wasn’t interesting enough.

• Rejuvenation runeword: Fatal blows restore 100% stamina (was 25%).

• Dumplings runeword: changed duration bonus to 5x increase in healing speed. With this buff food brought back to the same healing speed as in vanilla game while also having significantly increased effect duration.

• Elation runeword: Fatal blows give 1 Adrenaline point (was 0.1 to 0.25).

• Prolongation runeword: Unblocked blows increases potion duration by 1s (was 0.5s)

• Ignition glyphword: Enemies set alight with Igni have a 100% chance to ignite other enemies within a 2 yard radius. (was 25% chance)

• Rotation glyphword: Igni strikes in a 360 radius (removed "but doesn't induce Burning" tradeoff). When I read 360 radius I thought “cool!”, then I read “but doesn’t induce Burning” and I thought “aww, but that tradeoff makes it useless”.

• Possession glyphword, new effect: When effect of Axii ends, opponent receives damage dependent on effect duration and Sign intensity. Spent long time balancing the damage potential. It’s a nice bonus when you don’t invest in Sign intensity and a killer when you do. It’s very effective at the cost of waiting - you could finish off enemies faster by other means. As a bonus eye candy, enemies that die to Possession effect explode.

• Retribution glyphword: 100% chance for half damage returned (was 30% chance for ⅔ damage returned). A small damage nerf in exchange for consistency and reliability. When you allow yourself to be hit to deal damage, you want it to be reliable, not bet on random chance.

• Eruption glyphword: explosion deals the same damage as rotfiend's explosion added to original damage. Used to be only 50 dmg multiplied by Sign intensity.

• Depletion glyphword: casting Aard depletes enemy’s stamina (was 50% stamina damage). The idea behind the glyphword was to allow player to overcome enemy defence even if he didn’t manage to knock him down (stamina is used for offensive and defensive actions). With just 50% stamina damage enemies could still parry after casting Aard, so it didn’t feel like it made any difference.

 

Bombs

Bombs deal a decent amount of damage up to the middle of main game and then they fall behind Signs and sword damage becoming useless as damage dealers in end game, both expansions and NG+. These changes aim to make bombs a perfectly viable build if player chooses to invest enough skill points in alchemy build.

• Beside increasing potion duration each active alchemy skill also increases damage of bombs by 5% per skill level.

• Added DoT value scaling with enemy max health on top of existing damage value to Devil's Puffball bomb. This is how majority of other DoTs work in the game.

• Heavy Artillery damage bonus acts as a final damage multiplier calculated after bonus from alchemy skills.

• Doubled damage values of bombs and Pyromancy skill in NG+.

• Moon Dust bombs block abilities of cursed monsters and shapeshifters. These monsters are especially vulnerable to silver.

• Northern Wind bombs block rotfiend enemy types explosive deaths.

 

Crossbow

Beside the cosmetic improvements the main intention is to make crossbow damage useful but not competing with swords, Signs and bombs unless you invest in crossbow related skills and use high quality bolts.

• Crossbow bolt's damage scales with player level. Damage is dependent on bolt quality.

• Slowed down crossbow bolts when shot underwater.

• Increased crossbow bolts range from 25m to 50m when not underwater.

 

Potions

Didn’t like the way Blizzard potion was triggered. It was useless in 1v1 monster hunts and boss fights. I wanted to remedy that.

• Blizzard potion now activates slow motion when Geralt is in danger, no need to kill an enemy anymore. To compensate, effect's strength and duration was slightly decreased. Blizzard should be more consistent and easy to use now but also not that overpowered.

• Cat potion grants 5% crit chance bonus. A little bonus that should make Cat potion a bit more useful.

 

 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Bu CD Red Project'in cidden heykeli falan dikilmesi lazım. Oyun çıkalı kaç sene oldu fakat hala update ediyorlar. PS4 Pro için geçen gün update geldi oyuna. http://www.ign.com/articles/2018/04/11/the-witcher-3-ps4-pro-patch-now-out-heres-what-it-does

 

Quote

In a post on the game's official website, CD Projekt Red announced the update adds HDR support to the game, which increases color vibrancy, allowing for deeper blacks and brighter whites for PS4 Pro players with compatible televisions.

 

The patch also includes "various performance optimizations" and "minor visual improvements," as well as localization bug fixes and improvements to the game's stability to prevent crashes.

 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

diğer oyun firmaları bunun karşısında oturup ağlasın... cyber-punk-ass belki de kötü bir oyun olur ama witcher'ın hatrına steam'e gelir gelmez, hiç indirim falan beklemeden alacağım cd projekt red'e destek olmak için.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
16 hours ago, stardust said:

Artis ne arar la mağada ?

 

20180412235533_1.jpg

 

:zuh:

 

 

 

Adamın kaydettiği videolarda bile iğrenç vızıltılar duyulmasına rağmen tuvalet fırçası kıvamındaki ses kartıyla son 8 yılını  "ses ne yaw alala" ve "SES KARTIM EFSO AGA"  laflarıyla geçirdi herif..  lütfen 100 metre sonra sağa dönüp uçurumdan uçunuz.. 

Müzihten o yaa diyecek olan PKKlılar son videonun son 5 saniyesine dikkat etsin.. 

45 minutes ago, stardust said:

diğer oyun firmaları bunun karşısında oturup ağlasın... cyber-punk-ass belki de kötü bir oyun olur ama witcher'ın hatrına steam'e gelir gelmez, hiç indirim falan beklemeden alacağım cd projekt red'e destek olmak için.

cdr a destek olcaksan gog dan alman lazım.. 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

evet duydum ben de, ilginç... benim öyle seslere tahammül ederek oyun oynadığımı falan düşünmüyorsun heralde... normalde hoparlörlerden gelmeyip kayıtta duyulması zaten tam bir saçmalık.

 

asus ses kartının dandik yazılımından yaptığım bir ayar ile bu sesi yoketmiştim ben aslında ama demek ki son formattan sonra geri gelmiş...

 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
17 hours ago, stardust said:

Artis ne arar la mağada ?

 

20180412235533_1.jpg

 

:zuh:

 

 

 

quen ne ya tam bir ezik büyüsü :lol: tüm oyunda quen kullandığımın sayısı bi elin parmaklarını geçmez o da saçma sapan zor olan bi kaç tane boss içindir sadece...

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

7 achivement kaldı bende. Onları da yaparsam %100 yapmış olacağım sonunda. :D 

 

Şu, yapımcının patchiyle oynayasım var ama bakalım nasıl olacak.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
3 minutes ago, wazzap said:

7 achivement kaldı bende. Onları da yaparsam %100 yapmış olacağım sonunda. :D 

 

Şu, yapımcının patchiyle oynayasım var ama bakalım nasıl olacak.

 

Hocam senin doktora tezi yazıyor olman gerekmiyor mu? :mrgreen:

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
1 minute ago, rammstein said:

 

Hocam senin doktora tezi yazıyor olman gerekmiyor mu? :mrgreen:

 

Yeterlilik var Haziran ayında. Ondan sonra bakıcağız duruma. 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
20 hours ago, Narcissus said:

 

Adamın kaydettiği videolarda bile iğrenç vızıltılar duyulmasına rağmen tuvalet fırçası kıvamındaki ses kartıyla son 8 yılını  "ses ne yaw alala" ve "SES KARTIM EFSO AGA"  laflarıyla geçirdi herif..  lütfen 100 metre sonra sağa dönüp uçurumdan uçunuz.. 

Müzihten o yaa diyecek olan PKKlılar son videonun son 5 saniyesine dikkat etsin.. 

 

Ses kartım cidden profosyonel bir kart ( :lol: ) olduğu için, default olarak senin gibi casual kullanıcıların rahat edeceği ayarlarda gelmiyor, biraz oynamak gerekiyor... gerekli ayarları yaptıktan sonra sorun yok:

 

(ps: aslında Maximus IX Hero anakartın ses kartı da oldukça iyi, hoparlörle kullanımımda işimi gayet güzel görüyor ama akşamları kulaklığa geçince Xonar Essence STX evladımı arıyorum)

 

 

video'nun açıklamasına dikkat edelim.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Veee nihayet bitirebildim.

 

Oyunu ilk çıktığında almıştım, belki de pre-order.
Defalarca kez oyunu yarıda bırakıp bir süre geçtikten sonra yeniden başladım ama bir türlü sonunu görmek nasip olmadı. Atıyorum 10 saat oynadım sonra araya bir şeyler girdi 6 ay sonra yeniden karakter açıp tekrar başladım, 15-16 saat oynadıktan sonra 1 sene ara verdim vs vs vs.
Her seferinde de yeni oyun başlatmak zorunda kalıyorum çünkü ne hikayeyi hatırlıyorum ne de oynanışı.
Düşünün load game kısmında ilk kayıt 24 Mayıs 2015'i gösteriyor, Yani Mayıs 2015'de başlayıp Mayıs 2018'de bitirmiş oldum. :D

rammstein beğendi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Çok boş beleş zaman ayrıcalığı tanınamıyorsa öyle oluyor zaten. Benimde 2 sene falan sürmüştü bitirmem. Oyun zaten bitmesi için kendini 1 ay falan zindan gibi başına zincirlemen gereken bir oyun yoksa bi kaç saat oynayım sora yine gireyim dersen olmuyor.

Whooosh beğendi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Bu en son sefer de Aralık ayında başlamıştım oynamaya, baktım yine yarıda kalacak son 2-3 gün kasıp saatlerce oynayarak bitirdim. Yoksa yine kalacaktı başka baharlara.

 

Ayrıca oyun inanılmaz derecede Skyrim ile benzerlikler barındırıyor. Tamam teknik olarak üstünlüğü şüphe götürmez ama kabaca Witcher Skyrim'in biraz daha sinematik olanı diyebiliriz. Hatta Skyrim biraz daha zor gibi. Misal Witcher'da hiç açlık yada çok az kalan can seviyesi yüzünden zorluk yaşamadım ama Skyrim'de kaç defa %5 can ile boss dövüşüne girmek zorunda kaldım. Böyle bakınca Skyrim biraz daha "old school" tarzı bir oyun. Gear konusu da bu şekilde, Skyrim'de iyi bir gear set toplamak zor iş ama Witcher'da gayet basit. Çok kasmadan kısmen boş bir mağaraya girip en iyisinden bir zırh setinin bütün şemalarını topluyorsunuz. Kedi zırhı, Ayı zırhı vs hangisini istiyorsanız bulup kuşanmak gayet kolay.

Tabi Witcher'ın da hakkını yemeyelim, ana hikaye çizgisindeki küçük hikayeler çok başarılı. Misal kız kardeşler ( 3 cadı) bölümü karakterler olsun mekanlar olsun müzik olsun efsane olmuş.

rammstein beğendi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Yorum yazmak için üye olun veya giriş yapın

Yorum yazmak için üye olmanız lazım

Üye ol

Üye olun ve sitemizin tüm avantajlarından yararlanın!


Yeni bir hesap oluştur

Giriş yap

Zaten üyemiz misin? O halde giriş yap


Hemen giriş yap
1 1

  • Bu sayfadaki üyeler   0 üye

    Şu an bu sayfayı görüntüleyen bir üye yok