Witcher 3
1 1

Bu konuda 639 mesaj var

Ya bu oyun (W1) çok zor veya çok saçma. Arkadan yenilen damage'in critical olmasına eyvallah ama group fight seçeneğinde arkadan damage yiyeceksem niye group fight diye bir seçenek var? chapter 3'ün bitmesine az kaldı ama artık valla bu şekilde devam ediyorsa W2'yu oynamayacağım. Arkanızı sürekli duvara falan yaslarsanız o zaman sorun yok, iyi de açık alanda nerede bulacaksınız o duvarı? Sırf oyun bitsin diye oynuyorum valla yan görevleri falan ancak ana görevi etkilerse yapıyorum.

 

unutmadan, hani çok özel öldürme muhabbeti var ya. Onu yaparken en az 5 defa diğer düşmanlar tarafından öldürüldüm...

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Ilk oyunu sallayin hocam. Ben de oynamadim. Oynamadim derken, oynamak istedim ama cok kotu geldigi icin oynayamadim. Hikayeyi cok merak ediyorsaniz youtube da birkac saatlik hizlandirilmis film versiyonlari var.

 

Ama W2 ve W3'u kesinlikle oynamamazlik yapmayin.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Ya grafikleri falan umursamıyorum, dövüş mekaniği çok saçma. Eğer ben grupla savaşırken arkadan damage yiyeceksem, group fight diye bir seçeneğin var olması başlı başına saçmalık. Ya sırf bu yüzden ölüyorum, başka seçenekten değil.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

ya ben witcher 1'i 3 defa bitirdim en zorda, ne nazlısınız arkadaş :lol:

 

 

youtube'dan walkthroughları izliyorum, adamlarda bende olmayan garip garip büyüler var. Mesela benim şuan kaldığım yerde biri Geralt'a shield veriyor ama bende öyle bir sahne yok. E haliyle adam shield ile herkesi kasap gibi biçerken ben bir halt yiyemiyorum. Kendi büyüsü olan shieldden bahsetmiyorum.

 

Al bak link veriyorum, bölümün başında bir anda shield'i oluyor ama bende öyle bir şey yok.

 

https://youtu.be/mw7ohOtGUsg?t=17m16s

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

ya ben witcher 1'i 3 defa bitirdim en zorda, ne nazlısınız arkadaş :lol:

 

Ya ben de aynısını yazacaktım ama bitireli çok oldu, zor muydu kolay mıydı hatırlamıyorum ondan ses etmedim  :D

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Bazi kavgalar zordu, birkac denemede gecilebiliyordu ancak. Ozellikle dar alanda cok haydut olunca diye hatirliyorum ben.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Ladies of the Wood ve Family Matters questleri gri olmadığı halde, XP alamadığım için 1.05 yamasını beklemeye karar vermiştim. Dün sabah CDPR forumlarında bazı kullanıcıların oyunun bu konuda "rastgele" davrandığına dair tespitlerini okudum. Bunun üzerine adı geçen questleri tekrar tamamladım. Bu sefer XP aldım.   Oyunu oynamaya devam ediyorum. İşin tadı kaçtı. Açıkçası, CDPR bu XP sorununu fazlasıyla hafife aldı ve sorunu yönetemedi. Community tepki vermekte haklı. Aşağıda sayfa başındaki forum başlığı, tepkiyi özetliyor:

 

http://forums.cdprojektred.com/threads/42937-Addressing-the-no-XP-Glitch?p=1750984&viewfull=1#post1750984

 

edit: imla

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Özellikle questlerle ilgili baya bir fix var bu sefer.

 

Patch 1.05 for PC now available!

Find the complete list of changes below:

 

 

  • Fixes a possible exploit by preventing certain drowners from respawning infinitely.
  • Improves the distribution of experience points gained by completing quests with recommended levels lower than the player character level.
  • Merchants now offer more weapon types.
  • Rebalances the prices of maps that can be purchased from merchants.
  • Clarifies a number of crafting diagrams.
  • Fixes an exploit whereby players could buy sea shells and sell the pearls inside them at a higher price.
  • Increases the variety of loot dropped throughout the game.
  • Increases the variety of items available in shops.
  • Shops now only offer weapons with levels matching or exceeding the player character level.
  • Slightly reduces the amount of coin dropped from chests and monsters.
  • Deploys the Bovine Defense Force Initiative.
  • Fixes an issue where runestones could not be upgraded to greater runestones.
  • Reduces the spawn time of selected groups of NPCs.
  • Geralt no longer interacts with candles placed near chests and other openable objects.
  • Improves the smoothness of camera movement.
  • Fixes a number of issues related to horseback riding.
  • Fixes an issue where the player could not deflect arrows/bolts at longer distances.
  • Introduces a number of fixes in in-game communities.
  • Introduces a number of fixes related to combat.
  • Vitality begins to drop if Toxicity exceeds 80%, as originally intended.
  • Fixes an issue where Geralt was sometimes unable to mount Roach.
  • Improves Geralt's movement, especially when he swims.
  • Fixes an issue whereby Geralt could be attached to a sinking boat while aiming his crossbow.
  • Fixes a number of issues related to Vitality regeneration.
  • Fixes an issue whereby certain actions could be randomly blocked during gameplay.
  • Fixes a rare issue whereby Geralt could not mount Roach after fast travelling between points.
  • Fixes a number of minor tooltip and wording bugs.
  • Adds a series of color-blind friendly features. Improves visibility of tracks, marks, footprints and scent clues. Color-blind friendly features can be enabled in the Options\Gamplay submenu.
  • Introduces a number of additional fixes to alt + tabbing.
  • Fixes an issue where The Witcher 3 process did not close properly if the user did not have XAUDIO installed.
  • Introduces a number of general stability and performance improvements.
  • Fixes an issue where in certain situations the game could crash while a save was being loaded.
  • Adds some missing translations in localized versions.
  • Ciri can no longer unlock fast travel points.
  • Improves the behavior of sails when viewed from longer distances.
  • Improves performance in selected scenes and cutscenes.
  • Fixes an issue where clouds and fog could flicker on some hardware configurations.
  • Fixes an issue where Geralt could pass through walls in the fish market in Novigrad.
  • Removes repeated sound cues on entry into GUI panels a second time.
  • Adds a collision near Kaer Gelen that could cause the player to be blocked inside the building.
  • Improves the scale of selected elements of the GUI and HUD.
  • Introduces a number of bug fixes and user experience improvements in the GUI panels.
  • Introduces a number of small changes in the UI for gwent.
  • Improves the alignment of the HUD for the 21:9, 4:3 and 5:4 screen ratios.
  • Disables "Input device changed" messages and adds options to disable on-screen combat feedback and floating tags above NPCs.
  • Adds an information prompt and Journal entries related to new DLC packages.
  • Fixes an issue where some formulae were not displayed in the Alchemy panel when the player possessed level 1 of said formulae.
  • Introduces a number of fixes in key bindings.
  • Introduces new filters for the Alchemy and Crafting panels.
  • Fixes a number of minor issues where music tracks were not triggered in their designated locations.
  • Fixes an issue where some players could not interact with an object during the Pyres of Novigrad quest.
  • Fixes an issue where some players could not make Geralt run after the Wandering in the Dark quest.
  • Fixes an issue where players could not talk to Octo after the Lord of Undvik quest.
  • Reduces the number of Wild Hunt minions spawned during the Ciri's Story: Fleeing the Bog quest.
  • Fixes an issue where Keira could sometimes fall beneath the terrain during the Wandering in the Dark quest.
  • Fixes an issue where certain actions were blocked during the Blindingly Obvious quest.
  • Fixes an issue where the player could not activate a portal during the Wandering in the Dark quest.
  • Fixes an issue where the player could get trapped in the ruins of Tuirseach Castle.
  • Geralt can now always play gwent with Madame Serenity.
  • Fixes an issue where Vernon Roche would not appear at the Hanged Man's Tree during the Eye for an Eye quest.
  • Fixes an issue where the player could not talk or otherwise interact with certain NPCs.
  • Fixes an issue where the sirens in the Lord of Undvik quest could be invincible.
  • Fixes an issue where the player could not perform certain actions after the Carnal Sins quest.
  • Fixes an issue where some players experienced an infinite loading screen during the King's Gambit quest.
  • Fixes an issue where the player could experience a progression break after choosing a certain dialogue option when talking to Dijkstra in the Count Reuven's Treasure quest.
  • Fixes an issue where Simun did not spawn properly during the Unpaid Debt quest.
  • Fixes an issue in the Contract: The Oxenfurt Drunk quest where the katakan was not hostile after being lured.
  • Fixes an issue in the Contract: Shrieker quest where the shrieker was not hostile in certain situations.
  • Fixes an issue where the player could not perform certain actions in the Master of the Arena quest.
  • Fixes an issue where wolves were not visible in the Contract: Mysterious Tracks quest.
  • Fixes an issue where the player could not fast travel under certain rare circumstances.
  • Fixes an issue where the player could not interact with Hattori during the Swords and Dumplings quest.
  • The player can no longer take on the Apiarian Phantom contract multiple times.
  • Fixes an issue where some players could not progress during the Broken Flowers quest.
  • Fixes an issue whereby the "Novigrad, Closed City" entry might have remained in the Journal indefinitely.
  • Fixes an issue in the Return to Crookback Bog quest where monsters were spawned inside a building.
  • Players can no longer prematurely obtain a key from a halfling, thus blocking the Contract: The Apiarian Phantom quest.
  • Fixes an issue in the Greedy God quest where the player could kill a monster twice.
  • Adds fail-safes for players being unable to obtain gwent cards after Dijkstra or Lambert can no longer be found in the game.
  • Fixes an issue whereby Triss could get stuck on a set of stairs after a scene during the Now or Never quest.
  • Fixes an issue where Ermion could not leave Lugos' area during the Sunstone quest.

 

 

 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

45 saati devirdim oyunda.. Herhangi bir bitme belirtisi yok henuz bir ton sey var daha yapacak. Zaten 1 gorev bitirseniz yerine 3 gorev geliyor..

 

Yalniz savas sistemi pek iyi degil oyunun.. Karambol bir sistem var, hiz veya reflex fayda etmiyor. Yani bir shadow of mordorun muhtesem zevkli kombatini ariyor insan.. Kilici cekmek bile dert olabiliyor bazen, yumrukla canavarlara daliyor falan..

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Ya ben adalara geldim 2. mapi bitirip, adalarda baydım bayağı, kayboluyorum kalede falan soru işaretleri desen bini bin yerde, 5 gündür girmiyorum oyuna. :(

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Bu arada Witcher 3'e grafik kalitesi açısından Crysis gibi bir gösterge olmasından bahsedenler de var ki hakikaten son zamanlardaki en iyi kalite budur.

 

Arkham Knight da çok az süre sonra geliyor özellikle Phsyx ile baya güzel görüntüler ortaya koyacak gibi ancak neticede yine Unreal Engine 3 olduğu için çok çok üst düzey birşey beklemiyorum ancak onu da göreceğiz.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Yorum yazmak için üye olun veya giriş yapın

Yorum yazmak için üye olmanız lazım

Üye ol

Üye olun ve sitemizin tüm avantajlarından yararlanın!


Yeni bir hesap oluştur

Giriş yap

Zaten üyemiz misin? O halde giriş yap


Hemen giriş yap
1 1

  • Bu sayfadaki üyeler   0 üye

    Şu an bu sayfayı görüntüleyen bir üye yok