Narcissus

CHW
  • Mesaj sayısı

    2.726
  • Üyelik tarihi

  • Son ziyareti

  • Days Won

    60

Narcissus last won the day on Ağustos 18 2020

Narcissus had the most liked content!

Narcissus hakkında

  • Rank
    Kryptonian
  • Doğum tarihi 17-01-1984
  1. Önceki msgımda da dediğim gibi insanlarla olan savaşlar biraz daha basit yapıda ama oyunu 1600 kere oynarsan senin için tek düze hale gelir tabi, yani sorun oyunda değil sende.. Witcher 3te de Witcher 2deki gibi insane zorluğu olsa o zaman böyle demezdin, 7000 kere ölüp kalkmaktan tekdüze hale getiriyosunuz oyunları..
  2. Ya ona katılan kimse yok zaten, ztar dünya üzerindeki en hayatsız insan olmasına rağmen üzülünce hemen böyle kolpadan sallayan biridir... GTA daki Key of The City yi alamadığından beri achievementlara savaş açmış Donald Trumpın Türkiye ayağıdır kendisi.. En az 5000 saat oynadığı garip garip oyunları hiçe sayıp burada veya dünyada hiç kimseye hayatsız falan diyemez zaten... Collectible achievementlar benim de çok sevdiğim bir şey değil.. ki onlarda bile bazen (oyununa göre) normalde hiç görmeyeceğiniz ama programcıların üzerinde hayvan gibi uğraştığı bölgeleri görmenize olanak sağlaması gibi bir işlevi oluyor... Kimi zaman zorlayıcı ve farklı challengelar/puzzlelar şeklinde , kimi zaman bi easter eggi bulma şeklinde, bazen de o achievement olmasa oyunda öyle bir mekanik, silah, şaka, karakter hatta ülke/şehir/yer olduğunu bilemeyeceğiniz bulamayacağınız şeyler şeklinde aslında oyunlara çok şey katabilen şeyler achievementlar.. Sevdiğiniz bir oyunu daha fazla oynamanıza yaraması niye kötü bir şey olsun ki... özellikle oyunlarda arkaplanda kalmış ve dümdüz story oynayan casulların asla göremeyeceği şeylerin achievementları hoşuma gidiyor.. Witcher 3 örneğinde konuşacak olursak aklıma ilk gelen David and Golyat achievementı mesela.. Blood and Wine expansionın en başında çıkan Golyatı 5-6 dakika dövmeye çalışmak yerine gözüne tek crossbow çakıp öldürebiliyodunuz.. David and Goliath a referansla konmuş... Challenge olarak örnek vermek gerekirse.. : Street Figher 4teki oyunu en son zorlukta hiç round kaybetmeden ve belli istenen challengeları da yaparak bitirince sonra yapabildğiniz challengelara göre (2 perfect ve 4 ultra yapmak, son boss u ultrayla yenmek vs vs gibi)Bosstan sonra Akuma/Gouken/Evil Ryu veya Oni nin gelmesi ve benim onlara ulaşmak için gösterdiğim çaba bu oyunda gelişmemi sağlayan şeylerden biriydi.. Ki daha geçenlerde bir başlıkta küçük ztar wazapa şu an adını hatırlayamadığım metroidvania türündeki bi oyunu (ori gibin platformer bi oyun) her şeyini yapmadan bitirdiği için verip veriştiriyorken şimdi böyle demesi tam bir çevir kazı yanmasıncılıktır şimdi defol git burdan... Şimdi wazapa gelelim.. ki çok uzun tutmayacağım... Witcher 3 ün combat sistemini mükemmel bulan biri değilim.. ama her beastin, relicin vs vs nin özel öldürme yönteminin yazdığı sayfalarca beastiary varken tek düze demek de yani saçmasapan bir şey.. Witcher ın human vs human combatı biraz sorunludur.. ama asla tek düze falan diildir..
  3. Nevet konusunu açtıktan hemen hemen tam 1 yıl sonra ben de başlamış bulundum oyuna.. Sanırım RTXli olarak oynadığım ilk oyunum çok heyecanlıyım..
  4. İlk mesajımda creedlerden bahsetmiştim çünkü.. Bi de seninle daha önce sanki Oddyseyle ilgili ama hangi başlıkta olduğunu bilmediğim böyle bi muhabbet yapmıştık ondan.. Ki diyorum ki oyun zaten benim levelıma çıkarmıyo ben forcelayarak çıkarıyorum eğer oyun bana o imkanı veriyosa o yüzden scaling o kadar da kötü bir şey değil... PS Horizon ın bi tek başlangıcını oynadım, originsin bitmesini bekliyorum.. Ama hemen hemen aynı ok-yay kullanımı ve düşman hpsi durumu...
  5. İkinci foto oydu zaten.. Tamamen kapatıyorum asisti, benim kontrolüm dışında bişeyler olunca kontrollerde sinirimi bozuyo Tabi hızla gelen heyvan ve at- deve üstündeki adamları vurmak epey bi zor oluyo ama alışılıyo..
  6. FPS veya RPG olmadığı sürece özellikle Tomb Raider lar, Assasins Creedler vs vs gibi klavye mouse ile en son zorlukta bile aşırı kolay olan oyunları gamepadle oynuyorum..
  7. Valla ciddiyim aslında, şu an oynadığım Assasins Creed Origins ve bir öncesinde oynadığım Odiseyi zaten Nightmare zorlukta oynamama rağmen kolpa kolpa adamlar gelmesin diye Enemy Level Scaling açıyorum.. Yerdeki taş bile saldırırken benim levelımda veya daha yüksek oluyor ama lvl1 sümük gibi heriflerin rüzgarımla ölmesinden iyidir, ve genelde önüme gelen ara görevleri hiç pas geçmediğim için çok çabuk level alıyorum bu sefer diğer görevlerin leveli düşük kalıyor bundan da kurtulmuş oluyorum.. Buarada gamepadle oynuyorum..
  8. Bok gibi görünüyor.. Bu da Gotham Knights da.. Hatta bu nedenledir ki ayrı konu bile açmak istemedim..
  9. Bu düşünceye seni iten nedir zayıf oğlum..
  10. Dediğim gibi herkesin bi oyundan beklentisi farklıdır. O nedenle birinin beğendiğini öbürü beğenmeyebilir veya işte tam tersi ... Kimisi W3 ün combatı çok çok iyi değil diye bethesdanın yontulmamış kütük animasyonlarını daha çok sever kimisi sevmez vs vs ... Kimisi için oyun ilk 5 dakikada sarmazsa 0 ı basıverir, FPS sevmiyodur ama hypedan ötürü almıştır ve sevmez verir 1i... Veya hayatı boyunca ogame oynamış biri kalburüstü bi AAA title görünce hapisten yeni çıkmış amele gibi dilenci teyzeyi görünce ıslık çalar vs vs... İşte bu ve daha bir çok nedenledir ki zaten halk puanları dünyanın en saçma şeyidir ve hiç bir şeyi yansıtmaz.. küçük ties bunu bir türlü öğrenemedi.. Ayrıca bir oyun PS veya Xbox exclusive ise puanı her zaman olması gerekenden yüksektir.. W3 her platformda olmasına rağmen o puanı almışsa yine iyi helal olsun... Red Dead 2 nin o puanının düşük olmasının sebebi oyunun online ının inanılmaz şekilde bozuk olması, ağlayan herkes ondan dem vuruyor ki haksız da değiller 2 yıldır nasıl server tarafındaki sorunlar düzeltilmez anlamak güç, ama suşide zaten online bile yok o nedenle karşılaştırılması pek makul değil... Hocam abartmaya gerek yok ve benzemesi bir ayıp da değil ... Yıllarca doom gibin veya diablo-like ifadeler kullanıldı oyun dünyasında... Her open world AC diil sonuçta ama dünyadaki oyuncuların %99.999 u tarafından "oynanış açısından daha iyi dövüşe sahip bir Assassin's Creed klonu" olarak tanımlanan oyun için AC ile alakası yok bana hiç hatırlatmadı demeye de gerenk yok sanki.. Zaten suşinin en büyük olayı savaş sistemi bana göre.. Yoksa görev tasarımları altyapısı falan meh.. Grafik olarak kaplamalar falan çok iyi diil yine karakter detayları da ortalamalarda... ama işte kullandıkları renk paleti ve ışıklandırmalarının başarısından baya iyi görünüyor oyun.. Ki dediğim gibi oyunu oynatması için o savaş sistemi yeter... Şu elimdeki oyunları bi bitiriim de kasımdan önce bakabilirm umarım.
  11. Yani ortaya öyle yazınca çok da farketmiyor aslında da ... Açık açık söyle star tarışma üslubundan nasibini almamış ve çok kaba bir karakter lanet gelsin ona diye... Ben önceki kanaatimin arkasındayım "squall ın her yeni oynadığı oyunu bir öncekinden daha çok sevmesi durumu" , şimdi bütün oyun başlıklarına girip tek tek çıkartamıcam da hatırlıyorum eski başlıklardan (ki tabi her oyun için geçerli olacak diye bir şey yok) ve kendi görüşü olduğu için olabilir de niye olmasın.. Suşima nın zorluk seviyesinin bi boku değiştirmediği çünkü genel olarak düzgün bir vuruşla herkesin one shot alındığı visa versa bir combata sahip olması güzel bir şey.. Ama izlediğim kadarıyla gameplay ve storynin ilerleyişi falan öyle çok da über diil, oyunun %70 i assasins creed zaten.. Yine de takipteyim bu oyunu, bakıcaz duruma
  12. İyi de millet ne konuşacak abi o zaman, forum zaten çöldeki 3 damla suya muhtaç gariban modunda, hiçbir şeyi tartışmıcaklar mı.. Hele o "zevkler ve renkler tartışılmaz" kolpalığı yok mu.. Ulan onlar da tartışılmıcaksa dünyada herkes sicim teorisinden mi bahsediyor, baya baya bunlar tartışılıyor işte..