Leaderboard


Popular Content

Showing most liked content on 22-02-2019 in all areas

  1. 2 likes
    NVIDIA'ya yatirim yapmak konusunda cok gidip geldim, bu yukaridaki analizinize pek katilamiyorum. Bu 5 yillik grafige bakinca NVIDIA'nin hizli yukselisi suni duruyor bence, yani arkasinda bunu destekleyecek bir urun veya teknoloji gormuyorum ben. Ozetle bitcoine bagliyorum bu yukselisi ve simdi geldigi nokta da bitcoin olmadanki normal degeri bence, ki bu hali bile 2016 seviyesinin cok ustunde, yani iyi yukselmis zaten. Ray tracing bence NVIDIA'ya para getirecek bir teknoloji degil, olmasa da olur gibi duruyor su hali ile. Yapay zeka tarafindan beklenmedik gelismeler olabilir ama. Yani bence bu gidisati ile, beklenmedik teknolojik atilim olmadan NVIDIA yakin gelecekte (1-2 sene) 200 seviyesini gecmez ama yavas yukselisini devam ettirir. NOT: Bu ongorum tamamen tutmayip ters kose yapabilir, yatirim uzmani falan degilim ona gore
  2. 1 like
    Daha beter. Testere filmini 100 ile felan çarp öyle bir şey hayal et.
  3. 1 like
    Spoilerı açayım dedim hayatım karardı. Sakın tıklamayın.
  4. 1 like
    Ben ilk oyunu severek ve beğenerek oynadım hatta oynuyorum. Oyunun ilk zamanları biraz kendini tekrar eder olmuştu ama patchlerle güzel hata temizlik yapıp, paketlerle de (Underground, Last stand gibi) oyuna boyut kattılar. PVP odaklı içerik arttı, şu an aktif oynayanlar var hala. Last Stand 8v8 eğlenceli ve Battlefield tarzı yapısıyla adam girsin diye beklemeden oynanıyor. Division 2 de artık heal değil repair olayı olması ve düşmanın armor zararını grafik olarak göstermesi (zırhlı bir adamın kask veya göğüs tarafında zırh parçası düşüyor, oradan zayıf nokta oluşuyor) daha çok hoşuma gitti. Mesela kendi üzerinizde de hemen bir bacağına heal çakmıyor, zırh biterse zırh parçası değiştiriyor ve çok da kısa sürmüyor. Bir cover arkasında yapmak gerek. Betada da sıkıntı yaşamadım, görevler güzeldi. Ben genelde mesafemi koruyarak, cover to cover geçişler ve donanımları (turret, drone ve bombalar) bol kullanarak savaşıyorum. Marksman tipi tüfeklerle genelde mermi bitirmeden hallediyorum. Zaten 500 mermi alamıyor. LMG tarzı gitmiyorum onlarda belki bu durum oluşuyordur. Ama headshot odaklı, bomba ve özellikleri kullanarak yenilmez değiller. (sadece Challenge zorluk seviyesi takım olarak yapılması tasarlandığı için solo yapmak çok zor, çünkü düşman sayısı da artıyor) Bu oyunda da sınıflaşma gelmesi ve bir sınıfın sniper olması çok hoşuma gitti. Ultimate tarzı silah çok etkili. Sonuç olarak preorder yaptım, zaten uplay kredisi ile indirim de oldu, achivementtan kazandığım coinleri kozmetik şeylere vermemiştim alırken indirim olarak döndü, wildlands de yanına güzel geldi. Tarzı sevenler için keyifle oynanıyor ve bu oyunda ilk yıl dlc ücretsiz dediler, onu nasıl yapacaklar bilmiyorum. Kalkıp bir yıl sonra dlc getirebilirler.